Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2015

«Η Παναγία, ΔΕΝ σώζει!»: Μια ετικέτα του ιστολογίου «χαίρετε» (10 αναρτήσεις)

ΣΧΟΛΙΑ:
Giorgos Giorgos
Βοήθεια μας η Μεγαλόχαρη Μαρία!
Christos Efthymiou
Παναγία τριάς και σώσων ήμας !!!
Panagiotis Michalopoulos
Αγαπητέ κ. Χρήστο, μας έχετε μπερδέψει. Ποια Παναγία τριάς θα σας σώσει;

http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_320.html
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
Πρόκειται για βλάσφημο πόστερ!
Η Παναγία, μεσιτεύει στον Σωτήρα Χριστό! Η ίδια, δεν σώζει, αλλά σώζεται κι αυτή ως αμαρτωλή!
Αναμάρτητος, είναι μόνον ο Χριστός!
Αν εσείς θεωρείτε ότι η Παναγία είναι αναμάρτητη, είστε σε πλάνη! Αν την ονομάζετε κι εσείς «θεό μετά θεόν» την Παναγία, είστε σε πλάνη!
Αυτά, ως προς τα πνευματικά, αυτά ως προς τη σωτηρία της ψυχής! Και βέβαια, ως προς την πατρίδα, ως προς τα εθνικά θέματα η Παναγία μπορεί να είναι προστάτης και βοηθός!
Σωτήρας δε, πάντα και παντού, είναι μόνο ο Χριστός!

http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_490.html
ΣΧΟΛΙΟ:
Panagiotis Michalopoulos
Το πρωί στη θ. λειτουργία στα αντίφωνα, ακούσαμε τις αφιερωμένες (για να σώσουν την ψυχή τους! Χα!), τις ρασοφορεμένες κυρίες της αδελφότητας «Λυδία», εκεί στην Ασπροβάλτα, να ψέλνουν (και να κολάζονται) με το «Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς»!
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_582.html
ΣΧΟΛΙΟ:
Panagiotis Michalopoulos
«Ω Πανύμνητε Μήτερ!», ξεφώνησε κάποια στιγμή ο Δεσπότης Νέας Σμύρνης… Τρεις φορές, και η αντιφώνηση κάθε φορά από τους ψάλτες ήταν… «Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς!» Μετά, από το εικόνισμα της Παναγίας στο κέντρο του ναού, ο Δεσπότης οδηγήθηκε εν πομπή στο θρόνο του, στο Δεσποτικό! 
Από εκεί έκανε και το κήρυγμα του με το οποίο επιβεβαίωσε ότι ασπάζεται πλήρως κι αυτός τις αιρετικές αντιφωνήσεις των ψαλτάδων. 
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_675.html
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Αποκάλυψη: Μια και μόνη μαλακία ιεροψαλτική, αναδεικνύει την ορθόδοξη εκκλησία μας… ακόμα πιο μαλακισμένη, ακόμα πιο αιρετική, ακόμα πιο πούστικη, και παπικά καβαλημένη -με τα μάτια της πεταγμένα έξω!
ο Εκλεκτός συνεργάτης μας, είπε...
Είχα ρωτήσει έναν ιεροψάλτη, ευλαβή και μελετημένο όχι μόνο στα ψαλτικά αλλά και στα ερμηνευτικά των Γραφών:
-Γιατί ευλογημένε δεν ψάλλετε "Υπεραγία Θεοτόκε πρέσβευε υπέρ ημών" και ψάλλετε το Μαριολατρικό "Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον ημάς";
Η απάντηση του ψάλτη ήταν:
Διότι το "πρέσβευε υπέρ ημών" χαλάει τον μουσικό χρόνο, το μέτρο, το "τέμπο". Γνωρίζω βέβαια ότι το "σώσον ημάς" είναι περίπου αιρετικό, αλλά το εκκλησίασμα οφείλει να εννοεί "σώσον ημάς διά των πρεσβειών προς τον Υιόν σου".
Πολλοί από το εκκλησίασμα όμως, δεν σκέφτονται το "διά των πρεσβειών προς τον Υιόν σου" αφού δεν το ακούν, και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα Μαριολατρικά, τις θαυματουργές εικόνες με τα τάματα, τους χαιρετισμούς, την αποδοχή των Δυτικών και απόκρυφων δοξασιών για σύναξη των Αποστόλων εν τη Γεθσημανή και την μετάσταση στους ουρανούς τότε που έριξε και τη ζώνη, την εσθήτα, τις "αχειροποίητες" εικόνες, τις εικόνες που δήθεν ζωγράφησε ο Λουκάς, και τις εκατοντάδες λαϊκές φανερωμένες, και δοξασίες, αποδέχονται ευχαρίστως το σώσον ημάς...

http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_26.html
ΣΧΟΛΙΟ:
Panagiotis Michalopoulos
Από το κανάλι 4Ε, παρακολούθησα πριν λίγο -προς το τέλος τους, τους «χαιρετισμούς» απόψε.
1. Άκουσα στο κήρυγμα του τον ιερωμένο να λέει «...από την ΚΑΤΑ Τιμόθεον επιστολή...»
2. Πριν δε την εκφώνηση του «Άσπιλε» και μετά το Κύριε ελέησον, άκουσα και το… «Σώσον ημάς Παναγία Παρθένε»! 
Πλάνη βέβαια όλο αυτό, αλλά ποιος ενδιαφέρεται να το διορθώσει! Παρόμοιο –αιρετικό, και το άλλο το… «Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς»!
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_80.html
3 ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Ποιος ανόητος, ποιος βλάσφημος έγραψε όλη αυτήν την παρλαπίπα;
Από πού προκύπτει ότι αυτά σώζουν;
Η Παναγία σώζει, ή ο Χριστός;
kostantinos
Και οι δυό τους σώζουν, Panagiotis Michalopoulos!
Κι οσο για τις παρλαπίπες που λες, η Παναγία μας μεσιτεύει προς τον γιο της, γι'αυτο το λόγο γράφονται προσευχές σ΄άυτη..
Panagiotis Michalopoulos

Ο Χριστός μόνο σώζει, αγαπητέ Κωνσταντίνε! Διότι ήταν θεάνθρωπος, ο μόνος αναμάρτητος, διότι σταυρώθηκε για τη σωτηρία μας!
Σταυρώθηκε για όλους εμάς τους αμαρτωλούς!
Κάθε αμαρτωλός έχει ανάγκη σωτηρίας. Ακόμα και η Παναγία!
Αν εσύ τώρα πιστεύεις ότι η Παναγία ήταν αναμάρτητη, τότε είσαι σε πλάνη!
Αν λες και εσύ την Παναγία «θεόν μετά τον θεόν», είσαι σε πλάνη! Αν προσκυνάς την εικόνα της σαν είδωλο, είσαι σε πλάνη! Αυτά!

http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_54.html
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Πιστεύω φίλε, ότι κάνεις λάθος φίλε κ. George Maladakis
Πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε φίλοι. 
Πιστεύω ότι έχεις παρεξηγήσει κάποια πράγματα και ότι βρίσκεσαι σε πλήρη σύγχυση.
Δεν βλαστημώ εγώ την Παναγία! Επί 50 ολόκληρα χρόνια τώρα, δίνω έναν αδιάκοπο αγώνα εναντίον αυτών που βλαστημούν το όνομα της… Και έχω γι αυτό, υποστεί διωγμούς σε όλη μου τη ζωή. Έχω υποστεί ζημιά στην καριέρα μου την επαγγελματική. Έχω δεχτεί ακόμα και δολοφονική επίθεση για τον ζήλο μου αυτό… 
Panagiotis Michalopoulos
Πρέπει λοιπόν να ξέρεις, ότι χειρότεροι -ακόμα και από του άθεους στο «άθλημα» αυτό της βλασφημίας της Παναγίας μας, είναι πολλοί από τους λεγόμενους χριστιανούς, από τους λεγόμενους ευσεβείς και τακτικά εκκλησιαζόμενους… Από την επίσημη Εκκλησία και από τους Δεσποτάδες της. 
Αυτούς αντιμάχομαι κυρίως, αυτούς τους πιο μεγάλους (με τα έργα τους περισσότερο), βλάσφημους! 
Panagiotis Michalopoulos
Εσύ φίλε, πώς το βλέπεις αυτό, το να ονομάζουν την Παναγία «θεόν μετά τον θεόν»; Πώς βλέπεις να αγιογραφείται στις εκκλησίες μας ο Ευαγγελισμός της, με την παπική άποψη όπου ο άγγελος, της προσφέρει έναν κρίνο… Δίνουμε έτσι το δικαίωμα να χλευάζεται η πίστη μας και να λέγεται ότι η παρθένος γέννησε χωρίς άντρα, διότι... μύρισε τον κρίνο! Ακόμα τέτοια -παπική, είναι και η τάχα θαυματουργή «Μεγαλόχαρη» της Τήνου!
Panagiotis Michalopoulos
Εσύ φίλε, πως το βλέπεις αυτό, να ονομάζουμε Σωτήρα την Παναγία μας; Το ότι στην εικόνα, αυτή είναι το κεντρικό πρόσωπο, αυτή η «Θεοτόκος», ο ώριμος άνθρωπος, ενώ ο Χριστός είναι ένα μικρό παιδάκι στην αγκαλιά της, αυτό δεν την κάνει και ανώτερη από τον Χριστό! «Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς», λέμε! Αυτήν ποιος θα τη σώσει;
Panagiotis Michalopoulos
Εσύ φίλε, πως το βλέπεις αυτό, να είναι σκεπασμένη η εικόνα της με τάματα; Να μη διακρίνεται καθόλου αυτή και ο Χριστός από τα βραχιόλια, τα δαχτυλίδια, τα σκουλαρίκια, τους κολιέδες και τις λίρες τις χρυσές; Αυτήν την ασέβεια την δέχεσαι; Και όταν εγώ αποκαλώ όλο αυτό το καρακιτσαριό «εκκλησιαστική λατέρνα», νομίζεις ότι εγώ βλασφημώ; Και όταν εσύ προσκυνάς τέτοιες εικόνες, πού ακριβώς την ασπάζεσαι την Παναγία -που εσύ τιμάς; Στα σκουλαρίκια της; Στις λίρες της; Και που είναι τότε η τιμητική προσκύνηση; Αφού δεν φαίνεται εικονιζόμενο πρόσωπο για να μεταβεί στο πρωτότυπο η τιμή της προσκύνησης σου! 
Panagiotis Michalopoulos
Και βέβαια, δεν θα θεωρείς βλασφημία, το να προσκυνάς εικόνες, κάτι διαφορετικό δηλαδη από τον θεό που μόνο αυτόν πρέπει να προσκυνούμε , σύμφωνα με τον λόγο του θεού! Εσύ, σύμφωνα με τους παπάδες μας –νέου και παλαιού ημερολογίου, θα πρέπει ίσως να φτιαχτείς πρώτα, ψυχικά και σωματικά, για να λατρέψεις το θεό! Θα πρέπει να έχεις μια εικόνα κάποιου αγίου μπροστά σου, της Παναγίας κατά προτίμηση… Θες μαζί και το κερί σου, και το λιβάνι σου, για να δημιουργείται ατμόσφαιρα… Θες και το κομποσκοίνι σου… Τέτοιος ευσεβής χριστιανός είσαι;
Panagiotis Michalopoulos
Διότι η Παράδοση της Εκκλησίας μας, δεν επιτρέπει να προσκυνάμε είδωλα! Στην αρχαία ελληνική ειδωλολατρική θρησκεία, προσκυνούσαν το κούτσουρο του Δία, ένα ξύλινο γλυπτό του, που πίστευαν ότι δεν το έφτιαξε χέρι ανθρώπινο, αλλά το έριξε ο ίδιος ο Δίας από τον ουρανό! Πιστή αντιγραφή αυτού, είναι σε εμάς, -στη λεγόμενη Ορθοδοξία, οι λεγόμενες αχειροποίητες εικόνες της Παναγίας! 
Panagiotis Michalopoulos
Αν νομίζεις ότι τόση ώρα βλασφημώ, διέγραψε με από φίλο, διότι έχω σκοπό να συνεχίσω να σου λέω και άλλα… 
George Maladakis
Pistevo oti Akrivos leei i Agia Orthodoxia tipote ligotero i tipote perissotero.
Panagiotis Michalopoulos
ok
http://xairete.blogspot.gr/2014/12/george-maladakis.html
ΣΧΟΛΙΑ:
Πατήρ. Ευάγγελος
Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς!
Panagiotis Michalopoulos
Την ίδια, ποιος θα τη σώσει; 
http://xairete.blogspot.gr/2014/12/blog-post_17.html

ΣΧΟΛΙΑ:
Αρχιμ. Δ. Λ.
ΠΡΟΦΘΑΣΕ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΩΣΕ ΜΑΣ....
Panagiotis Michalopoulos
ΜΟΝΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ... ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΝΑΓΙΕΣ...
Elli Ellin
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΝΑΓΙΕΣ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΧΡΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΣ ΜΑΡΙΑ , Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ...
Kleio Papaderaki
Κε Παναγιώτη....η Παναγία μας σώζει, επίσης .....όταν πιστεύεις.....
Panagiotis Michalopoulos
Αρχιμ. Δ. Λ. είπε:
«ΠΡΟΦΘΑΣΕ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΩΣΕ ΜΑΣ....».
Ερώτηση Παναγιώτη:
Μόνο η Παναγία να τρέξει; Οι υπόλοιποι Άγιοι, πού είναι; Σε διακοπές; :-)
Kleio Papaderaki
‎....δεν νομίζω να μπουν και σε συναγωνισμό....!!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ημάς. Αμήν.
Manos St
Δι' ευχών του Αγίου Δεσπότου ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ημάς. Αμήν.
Panagiotis Michalopoulos
ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ
(60 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ "ΧΑΙΡΕΤΕ")
Konstantinos Yannakis
και που' σαι η Παναγία όντως σώζει. Έχει μεγάλη παρρησία στον Υιο της. Οι άλλοι άγιοι απλώς πρεσβεύουν.
Panagiotis Michalopoulos
Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΣΤΗΝ ΥΜΝΟΛΟΓΙΑ:
«ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ»
(Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ & ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ)
Panagiotis Michalopoulos
Αρχιμ. Δ. Λ., είπε:
«ΠΡΟΦΘΑΣΕ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΩΣΕ ΜΑΣ....».

Ο Ύμνος του Μεγάλου Αποδείπνου, λέει:
Κύριε των Δυνάμεων, μεθ' ημών γενού, άλλον γαρ εκτός σου βοηθόν, εν θλίψεσιν ουκ έχομεν, Κύριε των Δυνάμεων, ελέησον ημάς. ...

http://xairete.blogspot.gr/2011/08/konstantinos-yannakis.html

1 σχόλιο:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Αγαπητέ Παναγιώτη

Για τα αμαρτήματα της Παναγίας μιλάνε στα κείμενά τους άγιοι και διδάσκαλοι της Εκκλησίας μας και όχι κάποιοι αιρετικοί. Έτσι:
Άλλη μια κακοδοξία του Παπισμού είναι και η αναμαρτησία της Θεοτόκου, η οποία στηρίζεται στο χωρίο του Λουκά «χαίρε κεχαριτωμένη, ο Κύριος μετά σου» (1. 28) και ερμηνευόμενο το «κεχαριτωμένη», ότι σημαίνει αναμαρτησία της Θεοτόκου, ως πεπληρωμένης χαρίτων. Πλην όμως άλλως αναλύει το θέμα ο Παύλος, ο οποίος είναι σαφής: «….. και ούτως εις πάντας ανθρώπους ο θάνατος εισήλθεν, εφ' ω πάντες ήμαρτον» (Ρωμ. 5. 12). Αντίθετα μάλιστα, πολλοί εκ των συγγραφέων και Πατέρων της Εκκλησίας αναφέρουν, ότι η Θεοτόκος δεν ήταν απαλλαγμένη ατελειών και αδυναμιών.
1ο αμάρτημα: Ολιγοπιστία: Οι: Ωριγένης, Κύριλλος, Μ. Βασίλειος, Θεοφύλακτος και Αμφιλόχιος λέγουν, ότι η Θεοτόκος σκανδαλίσθηκε κατά το επί του σταυρού πάθος του Χριστού, ερμηνεύοντες το του Λουκά: «και σου δε αυτής την ψυχήν διελεύσεται ρομφαία» (2. 35), κατά το οποίο λογισμοί αμφιβολιών και διακρίσεων θα κατελάμβαναν τη Θεοτόκο, αντικρύζουσα τον Υιό της και Θεό επί του σταυρού. Κατά τον Αλεξανδρείας Κύριλλο: «ό,τι και αυτήν την του Κυρίου μητέρα το αδοκήτως συμβεβηκός εσκανδάλισε και της οικείας λοιπόν μητρός σκανδάλω περιπεσούσης και λογισμών αταξίαις εμπερφυμένης, πως ουκ έδει προνοείν τον Κύριο;» (Μ. 74. 661).
2ο αμάρτημα: Κενοδοξία: Ο Ιω. Χρυσόστομος ερμηνεύοντας την απαίτηση της Θεοτόκου να θαυματουργήσει κατά τον εν Κανά γάμο λέγει ερμηνεύοντας το χωρίο Ιω. 2. 4: «Εβούλετο γαρ και εκείνοις καταθέσθαι χάριν και εαυτήν λαμπροτέραν ποιήσαι δια του παιδός. Και τάχα τι και ανθρώπινον έπασχε, καθάπερ και οι αδελφοί αυτού «Δείξον σεαυτόν τω κόσμω» βουλόμενοι την από των θαυμάτων δόξαν καρπώσασθαι….. Επειδή γαρ εικός ην και ακούσασαν παρά του παιδός μη βούλεσθαι μηδέ ούτω πεισθήναι, αλλ’ αξιούν εαυτήν πανταχού των πρωτείων, άτε μητέρα ούσαν» (ομιλία εις το κατά Ιω. 21. 2). Με τα λόγια του ο Χριστός προστατεύει και βοηθάει τη μητέρα του από της κενοδοξίας, διότι εξ αυτής παρακινήθηκε να ζητήσει από τον Υιό της να θαυματουργήσει. Λέγει σχετικά ο Ζηγαβηνός: «Δι’ ων είπε κατήσχυνε ηρέμα τον φιλόδοξον αυτής σκοπόν και το τυραννικόν πάθος της κενοδοξίας απήλασε» (ερμηνεία εις το κατά Ματθ. 12. 50, Μ. 129. 393).
3ο αμάρτημα: Υπεροψία: Αλλά και στην άλλη περίπτωση, κατά την οποίαν: «Έτι δε αυτού λαλούντος τοις όχλοις ιδού η μήτηρ και οι αδελφοί αυτού ειστήκεισαν έξω, ζητούντες αυτώ λαλήσαι….. και εκτείνας την χείρα αυτού επί τους μαθητάς αυτού είπεν. ιδού η μήτηρ μου και οι αδελφοί μου…..» (Ματθ. 12. 46-50), όπου ο Κύριος απήντησε ότι αδελφοί του είναι οι ποιούντες το θέλημα του ουράνιου Πατέρα. Ο Ιω. Χρυσόστομος δικαιολογώντας την απάντηση του Κυρίου λέγει, ότι η Παρθένος στην περίπτωση αυτή «εβούλετο ενδείξασθαι τω δήμω (=στο λαό), ότι κρατεί (=επιβάλλεται) και αυθεντεί (=κάνει κουμάντο) του παιδός, ουδέν ουδέπω περί αυτού μέγα φανταζομένη. Διό και ακαίρως προσήλθεν. Όρα γουν και αυτής και εκείνων (των αδελφών) την απόνοιαν (=παράλογη ενέργεια)». Και άλλοι ερμηνευτές τα παρόμοια ερμηνεύουν.

Φιλικά
ΙΚ