Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

«Ο κουμπάρος την κουμπάρα, δυο φορές την εβδομάδα» λέει το εθιμοτυπικό δίκαιο! Τότε λοιπόν, γιατί δεν ισχύει αυτό και με την κυρία Ελένη Βελέντζα, την κουμπάρα του μπλόγκερ Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, η οποία «το έχει ράψει» (γι αυτόν) εδώ και 15 χρόνια τώρα;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
LIFO (official)
4 ώρες πριν

!!!
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Οι κουμπάροι δεν μπορούν να παντρευτούν μεταξύ τους.

Η Εκκλησία αρνήθηκε γάμο στη Ρόδο
Όχι σε γάμο μεταξύ κουμπάρων είπε η Εκκλησία στη Ρόδο, καθώς θεωρεί ότι έχουν μεταξύ τους πνευματική συγγένεια. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο γαμπρός είχε βαφτίσει στο παρελθόν το παιδί της νύφης, γεγονός που σύμφωνα με την Εκκλησία τους καθιστά πνευματικούς συγγενείς δεύτερου βαθμού.
Όπως αναφέρει το Έθνος, η Ιερά Σύνοδος ασχολήθηκε με την υπόθεση μετά από γνωμοδότηση της Συνοδικής Επιτροπής επί των δογματικών και νομοκανονικών ζητημάτων. 
 Αποφάσισε ότι «κωλύεται ο γάμος μεταξύ του ζευγαριού εκ Ρόδου, ένεκεν πνευματικής συγγένειας δευτέρου βαθμού, ήτοι γάμου μεταξύ αναδόχου και μητρός αναδεκτού». 
Πάντως, η σχετική διάταξη προβλέπεται για όλα τα ζευγάρια που τυγχάνει να είναι και κουμπάροι: «Κωλύεται ο γάμος μεταξύ του (της) αναδόχου (νονού) και του (της) βαπτισθέντος ή των γονέων του και τανάπαλιν. 
Πνευματικοί αδελφοί, δεν λογίζονται εκείνοι οι οποίοι έχουν κοινό ανάδοχο, και επιτρέπεται η τέλεση θρησκευτικού γάμου στις περιπτώσεις αυτές». 
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Ερώτηση:
Εγώ, έχω βαφτίσει ως ανάδοχος την κόρη μου, στην αγία Βάρβαρα Αργυρούπολης, με σχετική άδεια μάλιστα του οικείου μητροπολίτη! 
Άρα, σύμφωνα με αυτά που διαβάζω σήμερα, είμαστε πλέον πνευματικά αδέλφια με τη μητέρα της βαφτιστήρας μου, τη σύζυγο μου δηλαδη και Κουμπαρα μου! 
Τι γίνεται λοιπόν τώρα; Δεν μπορώ να κοιμάμαι μαζί της;
http://www.lifo.gr/now/greece/63620

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016

Πριν από μερικές εβδομάδες λοιπόν… Όταν μου ξανατηλεφώνησε η κ. Ελένη, για να μου ευχηθεί χρόνια πολλά για το νέο έτος…

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η κουμπάρα είναι ελεύθερη Παναγιώτη μου?

P. MICHALOPOULOS είπε...

Μάλλον θα είστε ο ανώνυμος ιερωμένος που συζητούσαμε και χθες μαζί, για άλλο θέμα, στην ανάρτηση μου για τον Παΐσιο… Αυτό υποθέτω, και προχωρώ -σαν εξομολόγηση, στην απάντηση μου.
Πριν από μερικές εβδομάδες λοιπόν… Όταν μου τηλεφώνησε η κ. Ελένη…
[Παρένθεση:
«Εμφανίστηκε» τηλεφωνικά, επανηλλειμένα, τον τελευταίο καιρό, με αρχή από το περασμένο καλοκαίρι, μετά από 5 χρόνια πλήρους εξαφάνισης της…
Είχε μάλιστα εμφανιστεί επί τούτου για να με δει (ολόκληρη – ζωντανή – «ελεύθερη και ωραία») και, στην είσοδο του διπλανού σπιτιού με το δικό μου, αυτό της κολλητής της φίλης της κ. Ασπασίας Σκαμπαρδώνη… Και με γλυκιά φωνή που με ξάφνιασε ευχάριστα (είχα να την ακούσω έτσι, από τότε που ήμασταν αρραβωνιασμένοι), μου ευχήθηκε «καλό καλοκαίρι»!
Μου τηλεφώνησε ξανά -με μια άλλη πρόφαση, στο τέλος του καλοκαιριού, και για να με ρωτήσει αν είμαι καλά! Της είπα «καλώς ήρθατε από τις διακοπές», και μου λέει «πού ξέρεις ότι ήμασταν σε διακοπές;», και της είπα ότι το υπέθεσα αυτό, αφού την προηγούμενη φορά που μου μίλησε ήταν η αρχή του καλοκαιριού, και μετά χάθηκε… Αυτή τότε γέλασε, και δεν έδωσε άλλες εξηγήσεις.
Την ρώτησα που μένει τώρα (σ.σ.. αρχικά, όταν έφυγε -13/11/2010, έμενε για ένα διάστημα σε σπίτι που είχε νοικιάσει κάπου στην Αργυρούπολη, όχι μακριά από εδώ, σε μυστική διεύθυνση) και μου είπε ότι τώρα μένει κάπου «στην Αθήνα»!
Κλείνει η παρένθεση]
Πριν από μερικές εβδομάδες λοιπόν… Όταν μου ξανατηλεφώνησε η κ. Ελένη, για να μου ευχηθεί χρόνια πολλά για το νέο έτος…
Της είπα ότι έμαθα από τη γειτονιά ότι και η κόρη έχει πάει -εδώ και κάποια χρόνια, στη Γερμανία (εγώ τώρα το πληροφορήθηκα αυτό –πριν από λίγο καιρό, από τη γειτόνισσα -την κ. Ασπασία), και ότι εργάζεται εκεί και αυτή, όπως και ο γιος, που αυτός έφυγε για Γερμανία, σχεδόν αμέσως μετά που με εγκατέλειψαν, και που ούτε κι αυτό το ήξερα από την αρχή...
Αυτή τότε, η κ. Ελένη, μου το επιβεβαίωσε αυτό, και μου είπε με καμάρι ότι η Ζωή Μιχαλοπούλου, είναι πια μια «ευρωπαία δικηγόρος»!
«Ώστε λοιπόν, τώρα μένεις μόνη σου;», τη ρώτησα. «Είμαι καλά», ήταν η διπλωματική της απάντηση! Την ρώτησα για δεύτερη φορά, και εισέπραξα την ίδια υπεκφυγή!!!..
Αυτά πάτερ, σχετικά με το αν είναι ελεύθερη η κ. Ελένη Βελέντα –του Ιωάννη, σύζυγος Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, σύμφωνα με την ταυτότητα της. Χα!
Τόσα ξέρω, τόσα σας λέω!!!..
Καλό σας μεσημέρι! Ευλογείτε!