Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Κυρία Ελένη: «Λυσιστράτη» στο σπίτι, στον Παναγιώτη, και… «Φρύνη» στη γειτονιά, στον κάθε γερο-παραλυμένο!..

 
Στην αστυνομία της περιοχής μου (του Ελληνικού) ήμουν πάλι χτες το απόγευμα! Μου τηλεφώνησε και με κάλεσε η αστυφύλακας κ. Παρασκευοπούλου. 

Ευγενέστατη, με ενημέρωσε ότι «δυστυχώς» η κυρία Ελένη, τους πήγε και νέα (τη δεύτερη μέσα σε μια εβδομάδα) εισαγγελική εντολή. Έτσι έγινε το ραντεβού στο τμήμα, υπόθεση ρουτίνας πια, αφού η υπόθεση «είναι γνώστη στην υπηρεσία». Έτσι, γνώρισα και έναν ακόμα άγγελο, εκεί, την αστυφύλακα που σας έλεγα και που ήταν χτες αξιωματικός υπηρεσίας...

Στη νέα αυτή καταγγελία της η «κυρία» μου, είχε «συνημμένο» και ένα δακτυλογραφημένο έντυπο, ένα έντυπο που τύπωσα προχθές στον εκτυπωτή μου, και που ήταν μια αντιγραφή τριών αναρτήσεων του μπλογκ «χαίρετε» αναφορικά με την κυρία.

Μιλάμε δηλαδή για τις αναρτήσεις:

Το πρόβλημα με την «κυρία» Ελένη, σύζυγο Παναγιώτη.

Η κυρία Ελένη-«Λυσιστράτη» (σύζυγος Παναγιώτη), σε νέα ανάρτηση (ανάρτηση χαρακτηρισμένη με την ετικέτα «εγκλήματα») του ιστολογίου αυτού!..

Αυτά λοιπόν τα νέα της κυρα-Λένης


Πώς προέκυψε η ανάγκη αυτής της εκτύπωσης, και ποιος ο σκοπός της, και πώς βρέθηκε στα χέρια της «κυρίας»; Να σας εξηγήσω:

Βγήκα προχθές στην αυλή, και είδα την κυρία που είχε βγει από το σπίτι, να συνομιλεί με ένα μεσόκοπο γείτονα μας. Δεν έγινα αντιληπτός, πλησίασα τα κάγκελα και την άκουσα να με κατηγορεί. Όταν με είδε, σταμάτησε βέβαια την εκπομπή της.

Τότε σκέφτηκα να ενημερώσω τον γείτονα, και τύπωσα το έγγραφο αυτό που λέγαμε, για να του το δώσω. Εκείνος δεν ήθελε να το πάρει, και αναγκάστηκα μετά να του το ρίξω κάτω από την πόρτα του. Φαίνεται πως αυτό ήταν και το αντίγραφο που έπεσε (πάσα από τον γείτονα) στα χέρια της κυρίας.

Μάλιστα, μετά από το περιστατικό αυτό με την κυρία να με κουτσομπολεύει, θέλησα να της κάνω ένα πείραγμα – κομπλιμέντο όταν αυτή (μετά την εκπομπή της) μπήκε στο σπίτι και πρόσεξα ότι το φουστάνι της φέγγιζε πολύ και αποκαλυπτικά. Της είπα τότε με γλυκό τρόπο ότι αυτή η ενδυματολογική διαφάνεια, την κάνει πολύ… σέξι! Για να εισπράξω σαν απάντηση της ένα «άντε στο διάολο, ρε!».

Αλλά φαίνεται ότι έχει σύστημα της, η κυρία, να με διαβάλει σε όλη τη γειτονιά. 

Θυμάμαι που την είχα ακούσει προ ετών να λέει στον καλό μας γείτονα τον κύριο Παναγιώτη δίπλα, ότι είμαι τεμπέλης, κάτι που έκανε τον άνθρωπο να αγανακτήσει εναντίον της και να της απαντήσει ότι «εμείς τον ξέρουμε τον κ. Παναγιώτη από το 1975 και ξέρουμε πόσo σκληρά εργάζεται! Εργάζεται από παιδί! Κι αν έχει τώρα μια ατυχία, μια ανεργία, είναι σκληρό και άδικο να τον στήσουμε στον τοίχο και να τον πυροβολούμε!».

Θυμήθηκα τον καλό αυτόν γείτονα τον κ. Παναγιώτη, διότι αν κατάλαβα καλά από κάτι που πήρε το μάτι μου, μάλλον γλέντια και χαρές είχαν στο σπίτι τους πριν από ένα μήνα. Μάλλον θα πάντρεψε την μια από της δυο κόρες του, την Στέλλα, που είναι δικηγόρος. Δεν μου έκανε εντύπωση το ότι δεν με εκκάλεσε. Σκέφτηκα ότι θα έκανε κλειστό γάμο ο άνθρωπος για το παιδί του, και ότι δεν θα είχε γείτονες για προσκεκλημένους.

Έτσι πίστευα μέχρι προχθές, όταν ένα άλλο περιστατικό με έβαλε σε αμφιβολία… 
Αν με εκκάλεσε δηλαδή, και κάποιος - μέσα από το σπίτι μου, εξαφάνισε την πρόσκληση για να με εκθέσει! 

Συνάντησα λοιπόν προχθές τυχαία την Δέσποινα που μένει δίπλα μας, που εκείνη την ώρα είχε παρκάρει εκεί το αυτοκίνητο της από το οποίο ξεφόρτωνε καλάθια με μπομπονιέρες. Χαιρετηθήκαμε εγκάρδια, και την ρώτησα αν παντρεύεται. Μου απάντησε καταφατικά, και απόρησε για το πώς και δεν το ξέρω αφού λέει μας έστειλε πρόσκληση. «Πρόσκληση, πού;», την ρώτησα. «Την δώσαμε στην κ. Ελένη», μου απάντησε το κορίτσι. 

Αυτά προχθές. 

Σήμερα, λίγο πριν που βγήκα να πάρω εφημερίδα, είδα δίπλα στην αυλή τους την υποψήφια νύφη με την μητέρα της την κ. Μαίρη με την οποία σαν γείτονες ζήσαμε και γεράσαμε εδώ στο Ελληνικό. Μεταξύ αστείου και σοβαρού της είπα: Έμαθα κ. Μαίρη ότι παντρεύετε την κόρη σας και ότι καλέσατε όλους τους καλούς γείτονες, όλους, εκτός από εμένα! 

Η κ. Μαίρη μου απάντησε ότι δεν έχω δίκιο διότι έστειλε πρόσκληση! «Στο όνομα Ελένη Βελέντζα;», την ρώτησα. «Όχι», απάντησε η Δέσποινα, «στο όνομα Παναγιώτης Μιχαλόπουλος»! Και για να μην υπάρξει παρεξήγηση, η κοπέλα πρόσθεσε: 

«Σήμερα κ. Παναγιώτη, είναι ο γάμος στις 7 το απόγευμα, εδώ στην ενορία μας, στον άγιο Τρύφωνα στα Σούρμενα, και σας καλώ προφορικά, διότι δεν έχω άλλη πρόσκληση!». 

http://xairete.blogspot.com/search/label/KYRIA-ELENH


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Σας θυμίζει τίποτα 75 χρόνια μετά;


Ένα τραγούδι που γράφτηκε το 1935 (εγώ γεννήθηκα το 1945) και το εμπέδωσα το 2005
http://xairete.blogspot.gr/2010/01/75.html


 ΣΧΕΤΙΚΟ:

Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010


Ο Blogger P. MICHALOPOULOS είπε... Υπάρχει μήπως κάποιο δαιμόνιο σχετικά με το (μη) κλάδεμα των δέντρων;

Μια φορά... και έναν καιρό!..



Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...

Παρασκευή, 25 Δεκεμβρίου 2009


Όπα!


Χαιρετιώτες – Χαιρετιώτισσες, ...Όπαααα!

http://xairete.blogspot.com/2009/12/blog-post_8458.html



ΣΧΕΤΙΚΟ:
http://xairete.blogspot.gr/2013/02/blog-post_2380.html



Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010

«Κυρία» Ελένη (Ιωάννου) Βελέντζα – «Λυσιστράτη»: Διαβάζεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια: