Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Georgia Theoxaridou: καλησπερα Παναγιωτη μου. εχω αηδιασει απο τα πολλα παραθυρα στις ειδησεις....

«Μπράβο Γιώργο!». Ή «οι δανειστές μας, κι εμείς».


ΣΧΟΛΙΑ
16 Ιουνίου 2011
Georgia Theoxaridou:
καλησπερα Παναγιωτη μου.
εχω αηδιασει απο τα πολλα παραθυρα στις ειδησεις....

Panagiotis Michalopoulos:
Καλησπέρα Γεωργία μου!
Εγώ δεν πολυβλέπω τηλεόραση. Εξαίρεση ήταν η χθεσινή μέρα, που συνδύασα το μεσημεριανό μου φαγητό με ένα χάζεμα στο γυαλί, και έπεσα σε αυτά τα πολιτικά παρατράγουδα…
Άκουσα που λες και το διάγγελμα – αργά το βράδυ - και έτσι "νανουρίστηκα" και κοιμήθηκα ήσυχος - ήσυχος. Σαν αρνάκι που λένε…
Ξύπνησα το πρωί σαν λιονταράκι, με όρεξη δηλαδή για να πέσω με τα μούτρα στις ανακαινίσεις που κάνω στο σπίτι…
Έσκαψα και τον κήπο, και ξαναψοφολόγησα το μεσημέρι… Λίγο πριν ξύπνησα, έφτιαξα κάτι πρόχειρο στη κουζίνα, έτσι για τη λιγούρα που λένε, και έβαλα και κανονικό φαγητό να γίνεται στο φούρνο να έχω για το βράδυ…
Τσίμπησα λοιπόν κάτι, για να σταθώ στα πόδια μου, και τώρα περιμένω το δεύτερο συνεργείο, το απογευματινό για να συνεχίσουμε τα έργα…
Στο μεταξύ, λέω μέσα μου: Δεν σερφάρω και λιγάκι, να περάσει η ώρα; Και έτσι βρέθηκα πάλι στην καλή σας την παρέα…
Όπως βλέπεις, έχω να ασχοληθώ με περισσότερο σοβαρά θέματα από την πολιτική επικαιρότητα… :-)
Χαίρετε! :D

Ανώνυμος είπε...
και αντινεοδημοκράτης,ψευτοαριστερός-φιλοπασοκτζής Μιχαλόπουλε ε;

P. MICHALOPOULOS είπε...
1. Δεν νομίζω για το πρώτο. Έχω πολλούς φίλους νεοδημοκράτες στο Facebook.
2. Το ψευτοαριστερός πάλι, τι σημαίνει;
3. Όσο για το φιλοπασοκτζής, σε παραπέμπω στις ετικέτες «ΠΑΣΟΚ» και «Παπανδρέου» του ιστολογίου αυτού, για να σας φύγει κι αυτή η ιδέα…
Εγώ αγαπητέ ανώνυμε, δεν πιστεύω σε κόμματα… Δεν ακολουθώ κανένα κόμμα. Είμαι – αν και πολιτικοποιημένο άτομο – εντελώς ακομμάτιστος.
Στο πιο πάνω σχόλιο μου, στην ανάρτηση μου αυτή δηλαδή, παρακινήθηκα για να γράψω τις σκέψεις μου αυτές – αυθόρμητα - από καθαρά πατριωτικά και ανθρώπινα συναισθήματα. Καταλάβατε;

sapphire είπε...
δε μου αρέσει αυτό που προσπαθείτε να περάσετε,τουλάχιστον αυτό βγάζετε σε μένα,ότι χριστιανός μόνο αριστερός και κακά τα ψέμματα μια αλλεργία με οτιδήποτε δεν είναι έστω και τύποις αριστερό την έχετε...

P. MICHALOPOULOS είπε...
17 Ιουνίου 2011
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Ανώνυμος είπε...
Εσύ τι ψηφισες ;

P. MICHALOPOULOS είπε...
Καλημέρα σας!
1. Τι θα έπρεπε – κατά τη γνώμη σας - να ψηφίσει ένας θρησκευτικός άνθρωπος; Ένας που πιστεύει στον Άναρχο Θεό, χωρίς φυσικά να είναι αναρχικός;
2. Ένας άνθρωπος που δεν είναι «χριστιανο»-φασίστας (όπως όλοι σχεδόν οι υπόλοιποι εν Χριστώ αδελφοί του) για να λέει - όπως ο Χριστόδουλος - ότι η Δεξιά του Κυρίου έριξε τον Σημίτη και έφερε την κυβέρνηση Καραμανλή; Όπως ο Χριστόδουλος, λοιπόν, ή όπως ο θεολόγος Νίκος Σωτηρόπουλος (ο επικεφαλής της αδελφότητας «Ο Σταυρός») που νομίζει ότι οι χριστιανοί ανήκουν στην Δεξιά αφού κάνουν με το δεξί τον σταυρό τους, και αφού στα δεξιά του Πατέρα κάθεται ο Υιός; («Υιός», παρακαλώ διότι άμα πεις «Γιος», χάθηκες!).
3. Τι θα ήθελες να ψηφίσω, αγαπητέ ανώνυμε, σαν τέως Καντιωτικός που άκουγα εκεί μέσα (από τα νιάτα μου) ότι πρέπει να ψηφίζουμε τον λιγότερο διάβολο – τον μικρότερο διάβολο - από όλους;
Για μάντεψε; Καλημέρα σας!

sapphire είπε...
υπεκφεύγετε...και νομίζω ότι ήμουν σαφής, ο χριστιανός μπορεί να είναι μόνο αριστερός; είναι διάχυτος στο μπλογκ σας μια αντιδεξιά μανία θα έλεγα, σε βαθμό που φτάνει να κατηγορεί πάντα την Νέα Δημοκρατία και στην ανάρτηση αυτή ουσιαστικά να εκθειάζει τον Παπανδρέου, τον άνθρωπο που υποδούλωσε τη χώρα σε ξένους τοκογλύφους! Παρουσιάζεται δε όσο μπορείτε πιο συχνά τη Νέα Δημοκρατία ως το κόμμα του φασισμού και χιλίων άλλων δυο "αμαρτημάτων"!

P. MICHALOPOULOS είπε...
Ως χριστιανός δεν συμβιβάζομαι με το ότι τα κόμματα προσκυνούν τον διάβολο (α-λα- Μακιαβέλι) με στόχο την εξουσία.
Ως ελεύθερος έλληνας (ακομμάτιστος) δεν ξεχωρίζω τα κόμματα σε καλά και κακά, αφού (τουλάχιστον τα μεγάλα) έχουν ύποπτες διασυνδέσεις με τη μασονία…
Αφού επίλεκτα μέλη τους (υπουργοί, βουλευτές, πρωθυπουργοί) συμμετέχουν στις φιέστες της διαβόητης λέσχης Μπίλντερμπεργκ.
Καταλάβατε;

sapphire είπε...
ναι αυτή ήταν μια πολύ πιο σαφής απάντηση

P. MICHALOPOULOS είπε...
:D


http://xairete.blogspot.com/2011/06/blog-post_5693.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: