Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Panagiotis Michalopoulos: 1. Άλλος απειλούσε ότι θα με θάψουν κάτω από όγκους χώματος για αυτήν την ασέβεια μου στον άγιο. 2. Άλλος ότι με εμένα θα αναγκαστούν να πάνε φυλακή για φόνο. 3. Ένας τρίτος δε, ότι θα μου ανοίξει μια τρύπα στο κεφάλι!

Χα, χα! 
Τον κατατροπώσαμε τον μπλόγκερ, τον Παναγιώτη τον Μιχαλόπουλο! 
ΣΧΟΛΙΑ:
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΑΥΤΟΙ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ...
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ
Νικόλαος-Ιωάννης Κούρκουλος

Μετά τι κάναμε είναι το θέμα. Το μόνο που κάναμε ήταν να επαναπαυτούμε στις δάφνες μας!
Panagiotis Michalopoulos
Μετά τι κάναμε; Μετά ανέλαβε το παπαδαριό, ανέλαβαν και οι πολιτικάντηδες, και έγινε ο πολιτισμός μας, πολιτισμός Ταλιμπάν και η πατρίδα μας Μπανανία!
Panagiotis Michalopoulos
Την τελευταία δεκαετία το έχω νιώσει κόλα στο πετσί μου όλο αυτό.

Μερικά παραδείγματα:
1. Από το 2005, που έμπαινα σε θρησκευτικές σε εκκλησιαστικές ορθόδοξες ιστοσελίδες για να συνομιλήσω με τα αδέλφια μου εκεί, βρήκα μόνο θηρία για να με κατασπαράξουν! Όταν σε ένα διάλογο τολμούσα να αμφισβητήσω το θρησκεμπόριο, την θρησκολειψία ή την γεροντολατρεία, έπεφταν αμέσως καμιά δεκαριά επάνω μου, για να με αντιμετωπίσουν νομίζοντας ότι θα με αποστομώσουν. Αλλά όταν στη συνέχεια έσπαγαν τα μούτρα τους στο διάλογο, άρχιζαν να κλαψουρίζουν ζητώντας από τον διαχειριστή να με αποκλείσει. Και πάντα –καθημερινά, αυτό γινόταν. Με απέκλειαν, και διέγραφαν μόνο τις δικές μου απαντήσεις -τις τεκμηριωμένες με τα επιχειρήματα μου, και αφήναν άθικτες να βρίσκονται -έτσι ξεκρέμαστες στον αέρα, όλες οι απαντήσεις των αντιπάλων μου, απαντήσεις αφιονισμένων ανθρώπων -χωρίς επιχειρήματα- παρά μόνο με άναρθρες κραυγές, ένα αισχρό υβρεολόγιο πραθρησκευτικών «ορθόδοξων», εναντίον μου.

Μετά δε, ακολουθούσαν και απειλές εναντίον μου, ακόμα και για τη ζωή μου.
Panagiotis Michalopoulos
2. Σταμάτησα να επισκέπτομαι τέτοιες σελίδες, και επισκεπτόμουν κοσμικές μετά, για την ενημέρωση μου και για σχετικές με τις γνώσεις μου τις χριστιανικές, συζητήσεις εκεί. Τότε, αν έμπαινα σε σχετικό διάλογο υπερασπιζόμενος χριστιανικές αλήθειες, δεχόμουν τρομοκρατικές επιθέσεις άθεων βλάσφημων και αντίχριστων, επιθέσεις λεκτικές, από αισχρολογίες, βλασφημίες των θείων μέχρι και (το προσφιλές σπορ όλων των αντίπαλων μου), απειλές και για τη ζωή μου.
3. Πρόσφατο παράδειγμα χθες και προχθές. 

Προχθές λοιπόν με κάλεσαν να συμμετάσχω σε μια νέα, νεότευκτη, της ημέρας εκείνης σελίδα στο facebook, σε αυτήν που διοργάνωσε το χθεσινό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα, για συμπαράσταση στον εθνικό αγώνα της νέας κυβέρνησης… Έσπευσα αμέσως να ανταποκριθώ θετικά. Μπήκα λοιπόν στη σελίδα, έκανα εκεί κάποια λάικ, έκανα μετά -από προχθές, και σχετικό δημοσίευμα προβολής της εκδήλωσης αυτής στο μπλογκ μου. Από χθες δε, συμμετείχα και στις σχετικές πατριωτικές συζητήσεις στη σελίδα αυτή.
Panagiotis Michalopoulos
Παρένθεση: 

Ξέρετε ότι τώρα, μετά την εκλογή Τσίπα, βγήκαν οι γνωστοί άγνωστοι χριστιανο-φασίστες, και άρχισαν να μιλάνε για τάχα προφητείες του Παΐσιου από παλιά λέει, από τότε που ο Τσίπρας ήταν μόλις 9 χρονών και κανείς δεν τον ήξερε, έβγαλαν λοιπόν ότι ο γέροντας από τη Σουρωτή είχε προβλέψει την έλευση Τσίπρα… 
Την είχε έλεγαν προβλέψει, …ως «Σαρπ ιστ» (κοφτερή ανατολή) που η εξελληνισμένη αυτή αγγλική φράση διαβασμένη αντίστροφα -με κολλημένης τις δυο λέξεις σε μια, έδινε το όνομα… Τσίπρας!
Αυτό βέβαια, ήταν ένα αστείο που είχε κάνει ο Τζίμης ο Πανούσης προεκλογικά όταν έλεγε ότι πιστεύει ότι θα βγει ο Τσίπρας διότι είπε, το έχει προφητέψει και ο συνάδελφος του ο άγιος Παΐσιος, τον οποίον είπε -κάνοντας πλάκα, τον είχε γνωρίσει, και, προσωπικά. Έκανε δε ο Πανούσης και αυτό το λογοπαίγνιο με το «Σαρπ ιστ»! 

Αυτό λοιπόν από αστείο έγινε σοβαρό, και άρχισαν να το προβάλλουν σαν πραγματική προφητεία που μόλις τώρα λέει την ανακάλυψαν σε παλιά χειρόγραφα τάχα του γέροντα!!!..
Και άρχισαν να την προβάλλουν παντού οι γνωστοί άγνωστοι χριστιανο-φασίστες. Έγινε δε αυτό, ακόμα και πρωτοσέλιδο στη γνώστη φυλλάδα «ελεύθερη ώρα»! 
Στην πραγματικότητα όμως ο γέροντας που ήταν πάντα μια άθλια κυρά Κατίνα που σχολίαζε με διάθεση κυράτσας και πολιτικά θέματα, είχε αναφερθεί την εποχή εκείνη (το ΄85, που δεν υπήρχε ΣΥΡΙΖΑ και Τσίπρας) είχε αναφερθεί στις γνωστές τότε πολιτικές δυνάμεις, δηλαδη στο ΠΑΣΟΚ, στη ΝΔ και στο ΚΚΕ. Και σαν γνήσιο βασιλο-χουντόμουτρο που ήταν πάντα, είχε πει ότι την Ελλάδα θα την σώσει ένα μη πολιτικό πρόσωπο (εννοούσε μια νέα χούντα) και ότι θα αναλάβει και πάλι ο βασιλιάς!
Panagiotis Michalopoulos
Επανέρχομαι τώρα στη χθεσινή συζήτηση...

με τους «πατριώτες» για την εκδήλωση στο Σύνταγμα.
Όταν λοιπόν σε κάποια φάση του διαλόγου έκανα κάποιο αστείο για τον γέροντα, λέγοντας «μήπως κάποιος πραγματικός προφήτης –όχι ο Παΐσιος, έχει προφητέψει αυτήν την σημερινή κατάσταση, αυτά τα φίδια που απειλούν την Πατρίδα μας;», άρχισαν αμέσως οι αντιδράσεις εναντίον μου.
1. Άλλος απειλούσε ότι θα με θάψουν κάτω από όγκους χώματος για αυτήν την ασέβεια μου στον άγιο. 

2. Άλλος ότι με εμένα θα αναγκαστούν να πάνε φυλακή για φόνο. 
3. Ένας τρίτος δε, ότι θα μου ανοίξει μια τρύπα στο κεφάλι!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/839178862811461

ΣΧΕΤΙΚΟ:

(Δολοφονικό μένος!) Giannis Kritsotakis: «Βλαμενε, μαλον ΒΛΑΜΕΝΕ, χριαζεσαι οπως δηποτε μια τρυπα στο κεφαλι για να φυγει η βρωμια.» (απειλές από οπαδό του γ. Παΐσιου, προς τον Παναγιώτη Μιχαλόπουλο)


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Καλημέρα σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: