Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Στο λάκκο (του facebook) με τα φίδια του παλαιού ημερολογίου. (Σημερινός δημόσιος διάλογος)

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Κωλοφωτιά- firefly- πυγολαμπίδα (φως από τον πανάγιο τάφο), ή σκατο-κωλόμυγα (απάτη, για τάχα θαύμα με φως εξ ουρανού), όλη αυτή η υπόθεση με το λεγόμενο «άγιο φως» το Ιεροσολυμήτικο;

 Τα φίδια του παλαιού ημερολογίου
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Evangelos Kalamakidis πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες 
Χθες στις 1:27 μ.μ.
Αὐριο ἡ Ἀνατολικὴ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία του̃ Χριστου̃ ἑορτάζει τὴν Γέννησιν του̃ Χριστου̃.
Καλὰ Χριστούγενα ἀδέλφια μου!!!


ΣΧΟΛΙΑ:
Χριστοφορος Παπαδοπουλος

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ!!!
Panagiotis Michalopoulos

Πότε ακριβώς; Το Σεπτέμβρη, το Δεκέμβρη, ή τώρα το Γενάρη;
Χριστοφορος Παπαδοπουλος

Με το πατριο ημερολογιο σημερα ειναι ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!! Εσυ ανα φερεσαι πιθανως στην Πρωτοχρονια!! Το Εκκλησιαστικο ετος λοιπον, αρχιζει την πρωτη Σεπτ. Και το εμπορικο ετος στις 19 Δεκ.με το Πατριο κσι με το Παπικο την Πρωτη Ιαν. ΣΗΜΕΡΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ!!!
Panagiotis Michalopoulos

http://xairete.blogspot.gr/2015/01/blog-post_39.html

Χριστοφορος Παπαδοπουλος

Σε ποιο θαυμα του Θεου εδωσε λυση η επιστημη; αν σου τ' απαριθμησω αυτα μονο που θυμαμαι θα χρειαστω μια εγκυκλοπαιδεια!! Αλλα θα σου πω οτι η Εκκλησια ακολουθει και καθοδηγειται απο τον Θεον ο οποιος δεν κανει λαθη!!! Το Πασχα λοιπον καθοριζεται απο τις θεσεις Σεληνης και Ηλιου και καθε χρονο μαςλεει ο Χριστος οτι καλα προχωρατε γιατι στελνει το Αγιον Φως που και αυτο η Επιστημη δεν μπορει να το εξηγηση!! Ολα αυτα συμβαινουν ακολουθοντας το Πατριο Ημερολογιο!! Καταλαβατε τωρα;
Panagiotis Michalopoulos

http://agiofos.blogspot.gr/
AGIO-FOS
Panagiotis Michalopoulos

Άγιο-φως (225 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/%CE%86%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%86%CF%89%CF%82
Panagiotis Michalopoulos

Παλαιό Εορτολόγιο (135 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%8C%20%CE%95%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF
 

Χριστοφορος Παπαδοπουλος
Ακουσε Panagioths! Το Αγιον Φως δεν αναβει μονον στον Πατριαρχη αλλα και σε πολλους πιστους και κατι που το αποκρυπτουν οι ψευτες η τα παπαγαλακια τους! Για μερικα λεπτα Αυτο το Αγιον Φως δεν σε καιει !! Και στο προσωπο τους το βαζουν και στα γενια τους οι μοναχοι και δεν καιγονται!!! Αλλα πως η επιστημη δεν εχει " αποδειξει" οτι ειναι κολπο των παπαδων;;;Αυτο και μονο του ξεσκεπαζει τον δαιμονα που κρυβουν μεσα τους οι εχθροι της Ορθοδοξιας!!!
Panagiotis Michalopoulos

Ο πατριάρχης λοιπόν, κατεβάζει το άγιο φως, το μεσημέρι του Μ. Σαββατου. Και πώς το κατεβάζει; Με κάποια επίκληση; Όχι! Η προσευχή του πατριάρχη είναι να αγιάσει ο Κύριος το φως από την ακοίμητη καντήλα στον τάφο. Αλλά φαίνεται ότι ο θεός αλλα  καταλαβαίνει, και του ρίχνει φως από τον ουρανό. Να μη ξεχνάμε δε, εμείς οι "ζηλωτές", ότι μέσα στον τάφο δεν είναι μόνος του ο πατριάρχης αλλά συνοδεύεται και προσεύχεται μαζί με τον Κόπτη ιερωμένο! Οι αρμένιοι δε, είναι και οι πρώτοι που παίρνουν το άγιο φως από τα ανοίγματα του τάφου. Το παίρνουν μετά από άλλο άνοιγμα και οι ορθόδοξοι… Και έτσι, όταν βγαίνει θεατρικά ο πατριάρχης στην πόρτα, το φως έχει ήδη διαδοθεί παντού… «θαυματουργικά», από… μόνο του! Χα!
Χριστοφορος Παπαδοπουλος

Συγνωμη αλλα εισαι η τελειως ασχετοε η εχθρος της ορθοδοξιας και της Αληθειας!!! Ποιος Κοπτης μπαινει μεσα;; ΨΕΜΑ ΜΕΓΑ!! ΜΙΑ. ΦΟΡΑ ΜΠΗΚΕ Ο ΚΟΠΤΗΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ ΕΣΧΗΣΕ ΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΕ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ !! Εκτοτε ο Κοπτης μενει εξω απο τον ταφο!! Μετα σου ειπα οτι δεν αναβη μονον στον Πατριαρχη, αλλα και σε πολλους λαικους και μοναχους προσκινητες απ' ευθειας και σου ξαναλεω οτι το φως για μερικα λεπτα δεν καιει αν το βαλλης ακομη και στα μαλλια σου!!! Ξεχασα !! Η κολωνα που την εσχησε το Αγιο Φως υπαρχει ακομη και σημερα! Οποιος εχει παει τα εχει δει!!! Αφου δεν μπορει η επιστημη ν' αποδειξη αυτο το γεγονος οτι ειναι ψευτικο πως εσυ κσι αλλοι τσαρλατανοι κακολογειτε;;πως περνεις θεση σ' ενα θεμα που οσοι επιστημονες προσπαθησαν ανα τους αιωνες να λυσουν το μυστηριο , σηκωσαν τα χερια ψηλα εσυ και οι ομοιοι σου βλασφημειτε;;Αρα δρν εισαι Ορθοδοξος παρ' ολο που το ονομα σου ειναι Ορθοδοξο!!! Τι εισαι;;;
Spyros Kyriakou

Συγνωμη αλλα ο παναγιωτης ειναι πλανος ,ακου παναγιωτη ειμαστε ολοι αδελφια εδω ευχομαστε τα σημερηνα χρηστουγεννα να φωτισει ολο το κοσμο και εσενα ,γιαυτο ασε εμας να χαρουμε και μην βαζεις σκανδαλα.
Χριστοφορος Παπαδοπουλος

Η δουλεια του ειναι αυτη!!! Αλλα δεν πειραζει! Ισως μαθουν καποιοι δικοι του την Αληθειαν!!
Panagiotis Michalopoulos

Η ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ, ΓΡΑΦΕΙ:
Οι λατίνοι κληρικοί άρχισαν να αποκτούν δύναμη στην Αγία Γη στα χρόνια της παντοκρατορίας του Καρλομάγνου. Σύμφωνα με το ιστορικό του Αγίου Φωτός που καταγράφει το 1711 ο ιησουίτης μισιονάριος Ντε Μπερμάντ στον καθολικό Επίσκοπο της Τουλούζης, «ο εξομολογητής του Μποντουέν του Α', δεύτερου βασιλιά της Ιερουσαλήμ, το Μεγάλο Σάββατο, παραμονή του Πάσχα, ο Θεός θέλοντας να τιμήσει τον τάφο του Ιησού και να αναθερμάνει την πίστη των χριστιανών έστειλε από τον ουρανό μια φλόγα που κατέβηκε στον Αγιο Τάφο και άναψε όλα τα καντίλια που, σύμφωνα με τα εκκλησιαστικά έθιμα, ήταν σβηστά από τη Μεγάλη Παρασκευή».
Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, ο Πάπας Ουρβανός ο Β' επικαλέστηκε, μεταξύ άλλων, το Αγιο Φως και το θαύμα στην προσπάθειά του να πείσει τους βασιλείς και τους πρίγκιπες της Ευρώπης να απελευθερώσουν τους Αγίους Τόπους.
Σύμφωνα με τον Ντε Μπερμάντ, κατά τη διάρκεια της βασιλείας των σταυροφόρων «ο ζήλος των πριγκίπων της χριστιανοσύνης είχε υποχωρήσει και η ευλάβεια των καθολικών είχε εκφυλισθεί. Και ενώ οι καθολικοί παραδέχονται ότι το θαύμα δεν γίνεται πια, οι σχισματικοί (σ.σ.: οι Ορθόδοξοι) βρήκαν την ευκαιρία να το διαιωνίσουν». Ετσι «παπάδες και Πατριάρχες εκμεταλλεύονται την ευπιστία του ποιμνίου που προσμένει την άγια ουράνια φλόγα τη νύχτα του Μεγάλου Σαββάτου. Εφτά - οχτώ χιλιάδες πιστοί, ερεθισμένοι από την περιέργεια, συρρέουν στην Ιερουσαλήμ για να παρακολουθήσουν το θέαμα. Αυτό το πλήθος αποτελεί σημαντική πηγή πόρων για τους σχισματικούς Ελληνες που εξασφαλίζουν την επιβίωση τους και την κανονική καταβολή των φόρων στους Τούρκους».
Το ΒΗΜΑ, 27/04/2008

Panagiotis Michalopoulos
ΔΙΑΒΑΖΩ:
 «Ο Πατριάρχης παίρνει φως από το καντήλι που καίει μπροστά του και παρακαλεί τον Θεό να το αγιάσει και απλά ο Θεός το αγιάζει. Τίποτε άλλο δεν συμβαίνει. Αν ο Πατριάρχης παρακαλούσε τον Θεό να αγιάσει το φως της κανδήλας και ο Θεός έστελνε εξ ουρανού έτοιμο αγιασμένο φως, τότε ο Θεός πεισματικά αρνείται να ακούσει την παράκληση του Πατριάρχη και τούτο επί αιώνες!» ( ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ)
Panagiotis Michalopoulos
Panagiotis Michalopoulos
Panagiotis Michalopoulos
ΠΑΣΧΑ 2014
Ο πρωτοσύγκελος της μητρόπολης Φλώρινας κ. Ιουστίνος Μπαρδάκας, περιγράφει (στο βίντεο της 4Ε) την αφή του «αγίου φωτός»… Και επιβεβαιώνει τον κ. Καρδάση ότι το φως αυτό το «βγάζουν» μαζί ο Έλληνας Ορθόδοξος πατριάρχης και ο αιρετικός Αρμένιος πατριάρχης. Επιβεβαιώνει, ότι πριν βγουν αυτοί οι δυο συνέταιροι από τον τάφο, το φως έχει ήδη διαδοθεί στο ναό -από αυτούς τους δυο (στους δικούς του πιστούς ο καθένας) από δυο διαφορετικές οπές του Τάφου!
Panagiotis Michalopoulos
ΔΙΑΒΑΖΩ στο protothema. gr
(Γράφει, ο Παναγιώτης Σαββίδης)
Η ιστορία της μεταφοράς του Αγίου Φωτός στην Ελλάδα
Σε έναν ταξιδιωτικό πράκτορα ανήκει η ιδέα για τη μεταφορά με αεροπλάνο του Αγίου Φωτός από τα Ιεροσόλυμα στην Αθήνα. Πρόκειται για τον κ. Ιάκωβο Οικονομίδη, ιδιοκτήτη έως το 2004 γνωστού ταξιδιωτικού γραφείου στην πλατεία Συντάγματος και στενό φίλο και συνεργάτη του πρώην Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίου.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το 1998 το ταξιδιωτικό γραφείο του κ. Οικονομίδη και ο τότε Εξαρχος του Πανάγιου Τάφου στην Αθήνα, Ειρηναίος, συνεργάστηκαν ώστε να φτάσει για πρώτη φορά στην ελληνική πρωτεύουσα το Αγιο Φως αεροπορικώς.
Μέχρι τότε έφτανε στην Ελλάδα… ακτοπλοϊκώς, μία εβδομάδα μετά την Ανάσταση, με το πλοίο της γραμμής Τελ Αβίβ - Πειραιάς.
Δεν ήταν λίγοι εκείνο το διάστημα που μιλούσαν για σπονσοράρισμα» του Αγίου Φωτός από ένα ταξιδιωτικό γραφείο το οποίο πραγματοποιούσε παράλληλα προσκυνηματικές εκδρομές στους Αγίους Τόπους, ενώ μέσω Ειρηναίου είχε τη σύμφωνη γνώμη της ελληνικής κυβέρνησης για την κάλυψη των εξόδων μετακίνησης του αεροσκάφους της Ολυμπιακής Αεροπορίας, το οποίο μετέφερε κάθε χρόνο 250 και πλέον άτομα, ανάμεσά τους και κυβερνητικούς αξιωματούχους, από και προς το Ισραήλ. Μάλιστα Οικονομίδης και
Ειρηναίος, εκτός από αεροσκάφος της Ο.Α. είχαν εξασφαλίσει και συνοδεία ανδρών της προεδρικής φρουράς που ακολουθούσαν το Αγιο Φως.
Το 2002 η μεταφορά του Αγίου Φωτός γίνεται «κρατική υπόθεση», αφού πλέον την οργάνωση της μεταφοράς ανέλαβε το υπουργείο Εξωτερικών, με πρωτοβουλία του τότε υφυπουργού Απόδημου Ελληνισμού κ. Γιάννη Μαγκριώτη.
Το Αγιο Φως φτάνει με ειδική πτήση στην Αθήνα, το αεροσκάφος της Ο.Α. έδωσε τη θέση του σε κυβερνητικό αεροσκάφος (Εμπραέρ), όπου γίνεται δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους στην Αθήνα. Από την Αθήνα, μεταφέρεται πάλι με ειδικές πτήσεις της πολιτικής και πολεμικής αεροπορίας σε διάφορες μητροπόλεις ανά την Ελλάδα. [...]
 


Panagiotis Michalopoulos  
ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ:
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος:
Πανάγιος Τάφος: Είναι ο τόπος όπου κάθε χρόνο βγαίνει το άγιο φως, με την συμπροσευχή του Ορθόδοξου πατριάρχη, του Κόπτη, του Αρμένιου, και του Συρορθόδοξου, που μπαίνουν όλοι μαζί –τσούρμο, εκεί που είναι η ακοίμητη καντήλα…
Βγαίνει δε το φως αυτό, πρώτα από τους αιρετικούς (Κόπτη – Αρμένιο – Συρορθόξο), και τελευταία από τον ελληνορθόδοξο πατριάρχη…
Ο οποίος, όταν βγαίνει κι αυτός με τα κεριά του για να δώσει το φως στους ορθόδοξους, το φως αυτό είναι ήδη διαδεδομένο στο ναό!
Ιωάννης Καρδάσης:
Κάπου είδα, ότι οι συμπροσευχές με τους αιρετικούς γίνονται, γιατί αλλιώς θα χάσουμε τα προσκυνήματα (επομένως και τα όβολα)!
Άρα υπάρχουν περιπτώσεις, που οι συμπροσευχές με αιρετικούς επιτρέπονται!
Τότε, αν δεν συμπροσευχόμαστε με τους Παπικούς, δεν θα χάναμε το προσκύνημα του αγίου Ιωάννη του Θεριστή στην Καλαβρία και άρα και ο Βαρθολομαίος καλά κάνει και συμπροσεύχεται με τον Πάπα, για να τον έχει σύμμαχο!
Πάντως αυτά δεν είναι πράγματα σοβαρά. Ή είμαστε Ορθόδοξοι ή δεν είμαστε.
Ανώνυμος:
Ξέρει ο Καρδάσης ότι ένα δευτερόλεπτο να μην αγρυπνήσουν οι πατέρες μπορούν να μας πάρουν καί πάλι τα προσκυνήματα οι αιρετικοί;
Ιωάννης Καρδάσης:
Ηθικά διδάγματα από τις παρατηρήσεις του αγαπητού αδελφού:
1/ Η προστασία των προσκυνημάτων τίθεται πάνω από τα δόγματα και τους κανόνες της Εκκλησίας;
2/ Η ευλογία των αιρετικών (Αρμενίων, Κοπτών, Συρο-ιακωβιτών) από τον Πατριάρχη (όταν λαμβάνουν "καιρόν") εντάσσεται και αυτή στους Κανόνες της Εκκλησίας;
3/ Η συμπροσευχή με αιρετικό εντάσσεται και αυτή στην προστασία των προσκυνημάτων;
4/ Το δόσιμο του αγίου φωτός (που προορίζεται για τους Ορθόδοξους), πρώτα στον αιρετικό Αρμένιο, μετά στον αιρετικό Κόπτη, μετά στον αιρετικό Συροϊακωβίτη και μετά στον αιρετικό Εβραίο είναι μέσα στην Ορθόδοξη τάξη, που προβλέπει η Εκκλησία;
5/ Ο Κανόνας προβλέπει, ότι η συμπροσευχή με αιρετικό, για τον Κληρικό σημαίνει καθαίρεση και για το λαϊκό σημαίνει αφορισμό. Ξέχασαν, ασφαλώς, οι Πατέρες να συμπληρώσουν: "εκτός εάν πρόκειται για προσκυνήματα".
6/ Αν οι Μουσουλμάνοι θυρωροί δεν θέλουν να ανοίξουν τη θύρα του Ναού της Αναστάσεως και μετά να σφραγίσουν τη θύρα του Κουβουκλίου, τι γίνεται;
7/ Σε αγαστή λοιπόν συναδέλφωση και συμπροσευχές Ορθόδοξοι, Μονοφυσίτες, Εβραίοι, Μουσουλμάνοι, αλλά και Παπικοί. Αναμένεται στο μέλλον να προσκληθούν οι Ινδουϊστές, Ανιμιστές κ.λπ. μιας και το άγιο Φως προορίζεται, ως φαίνεται, για όλους θρησκευόμενους ή μη, αθέους ή και γιατί όχι, ακόμη και για στανιστές.

8/ Ιδού λοιπόν και οι "Ηρακλείς" του Τάφου και από την πανσπερμία των αιρέσων, όπως απεικονίζονται στη φωτογραφία.
Αριστερά ο Μονοφυσίτης Αρμένιος, στο μέσον ο Λατίνος Φραγκισκανός και δεξιά ο Ορθόδοξος.
Άραγε, η μόνη τους διαφορά είναι η διαφορετική τοποθέτηση των χεριών;
Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος.
9/ Κατά τα άλλα η Ορθοδοξία είναι η μόνη αληθινή Εκκλησία του Χριστού και άλλα ωραία λόγια.
 


Panagiotis Michalopoulos  
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Κάτι, που δεν έχει προσεχθεί μέχρι σήμερα και αναφέρεται εμμέσως στην επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου:
www. jerusalem-patriarchate. info/gr/agion_fos.htm,
είναι η συμπροσευχή με αιρετικούς.
Έτσι, σύμφωνα με τη λεπτομερή περιγραφή της τελετής:
1/ Στις 11 το πρωί επιθεωρείται το Κουβούκλιο, για την ύπαρξη εύφλεκτης ύλης και σφραγίζεται η θύρα με κορδέλες και κερί. Το σφράγισμα της θύρας γίνεται από τον μουσουλμάνο θυρωρό του Ναού της Αναστάσεως.
2/ Στις 12 το μεσημέρι, ο Πατριάρχης με την ακολουθία του έρχονται από το Πατριαρχείο και κατευθύνονται στο άγιο βήμα του Ναού. Εκεί, προσέρχονται οκτώ αιρετικοί κληρικοί (4 Αρμένιοι, 2 Κόπτες και 2 Σύριοι) ασπάζονται το χέρι του Πατριάρχη και λαμβάνουν «καιρόν»., για να μετάσχουν της τελετής. Ακολούθως, λαμβάνουν «καιρόν» οι Ορθόδοξοι κληρικοί.
3/ Ακολούθως, μεταφέρεται με πομπή η ακοίμητη λυχνία (προφανώς αναμμένη, καθ' ό ακοίμητη) στον Τάφο, αποσφραγίζεται η θύρα και τοποθετείται η λυχνία επί του Τάφου. Ξανασφραγίζεται η θύρα.
4/ Ακολούθως, ξεκινάει πομπή με λάβαρα από το άγιον βήμα προς το Κουβούκλιον, με τον Πατριάρχη και κληρικούς και γίνεται περιφορά έξωθεν του Κουβουκλίου τρεις φορές. Δεν αναφέρεται ψάξιμο του Πατριάρχη, αλλά απέκδυση της στολής του καθώς και του Αρμένιου, που δείχνει την άκρα ταπείνωση. Εισέρχεται στο Κουβούκλιον ο Πατριάρχης με δυο αργυρούς πυρσούς και τρεις δεσμίδες κεριών εκάστη από 33 κεριά και ο Αρμένιος κληρικός, με δυο αργυρούς πυρσούς. Ο Πατριάρχης γονατίζει και διαβάζει την δεητική ευχή προφανώς υπό το φως της κανδήλας, ο δε Αρμένιος προσεύχεται στον προθάλαμο του Κουβουκλίου. Έτσι, στον ίδιο χώρο έχουμε συμπροσευχή Ορθόδοξου και αιρετικού Μονοφυσίτη Αρμένιου.
5/ Στην ευχή αναφέρεται, ότι ο Πατριάρχης ποιεί «φωτοφάνεια» και λαμβάνει φως από την ακοίμητη κανδήλα και δέεται να καταστεί αυτό το φως «αγιασμού δώρον» και «πάσης θεϊκής χάριτος πεπληρωμένον». Δεν αναφέρεται έλευση φωτός εξ ουρανού. Εξ άλλου η ευχή είναι δεητική και όχι ευχαριστιακή.
6/ Μετά το τέλος της ευχής, ο Πατριάρχης ανάβει τα κεριά από την κανδήλα και στο πρώτο, που δίνει το άγιον φως είναι ο αιρετικός Αρμένιος, εντός του Κουβουκλίου!
7/ Κατόπιν, ο Πατριάρχης δίνει τους δυο αργυρούς πυρσούς με το άγιον φως από την βόρεια οπή του κουβουκλίου σε Ορθόδοξους κληρικούς και λαϊκούς και ο Αρμένιος από τη νότια οπή σε αιρετικούς κληρικούς και λαϊκούς. Ακολούθως πλημμυρίζει ο Ναός με τις φωταψίες των χιλιάδων κεριών. Επομένως το άγιον Φως εμφανίζεται εντός του Ναού της Αναστάσεως, πριν ανοίξει η θύρα του Κουβουκλίου.
8/ Στη συνέχεια ανοίγεται η θύρα του Κουβουκλίου και εισέρχονται σ' αυτό ένας αιρετικός Κόπτης κληρικός και ένας αιρετικός Σύριος κληρικός και λαμβάνουν το φως από τον Πατριάρχη. Επομένως, εντός του Κουβουκλίου βρίσκονται 4 κληρικοί: ένας Ορθόδοξος (ο Πατριάρχης) και τρεις αιρετικοί (Αρμένιος, Κόπτης και Σύριος).
9/ Ακολούθως εξέρχεται του Κουβουκλίου ο Πατριάρχης και οι 3 αιρετικοί κληρικοί και δίνει τη μια δεσμίδα φωτός στον εβραίο διοικητή της πόλης και τις άλλες δυο τις μεταφέρει στο άγιο βήμα. Στην πορεία ανάβουν τα κεριά των ευρισκομένων από τις δεσμίδες του Πατριάρχη. Σημειωτέον, ότι το άγιον φως έχει ήδη δοθεί από τις πλαϊνές οπές του Κουβουκλίου, όπως περιγράφηκε προηγουμένως.
Συμπέρασμα:
Εντός του Κουβουκλίου έχουμε συμπροσευχές με αιρετικούς, καθώς και εντός του Ναού της Αναστάσεως, όπου βρίσκεται πλήθος Ορθοδόξων, αλλά και πλήθος Αρμενίων, Κοπτών και Σύρων.
Το άγιον Φως έχει ήδη δοθεί στους πιστούς, πριν βγει ο Πατριάρχης από το Κουβούκλιο.
Αυτά λέγει η επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου. Αν λέει ψέμματα είναι άλλο θέμα. Όλα τα υπόλοιπα είναι αποκυήματα φαντασίας ή ευσεβείς πόθοι.
Τη μελέτη μου "Το άγιον Φως" την έχω ήδη στείλει. Αυτή μου πήρε 10 χρόνια ζωής και έγινε για την αποκάλυψη και παρουσίαση της αλήθειας!
Εκτός αυτών υπάρχουν και δυο μαρτυρίες αγιταφιτών: του Πέτρας Κορνήλιου και του Κωνσταντίνης Αρίσταρχου, που επικροτούν τα επισήμως γραφέντα του Πατριαρχείου.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
 

Spyros Kyriakou 
Πλανε
   
π.Νικηφόρος Νάσσος
7 Ιανουαρίου στις 5:50 μ.μ.
Εγω θα αρακαλουσα να μην με προσθετει κανεις σε φωτογραφιες κλπ χωρις τη γνωμη μου, διοτι δεν θελω να βλεπω τη μετα ταυτα κοντρα εδω! Χρονια πολλα..
 
https://www.facebook.com/astyspiti/posts/1419914058299422

19 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Μήνυμα
(πριν 8 λεπτα)
Κ. Παναγιωτη καλησπερα και Χρονια πολλα.
Εδω γινονται διαλογοι διαφοροι, αλλα εκτρεπονται οι διαλεγομενοι και απο τις δυο πλευρες και αυτο δεν ειναι Χριστιανικο!
Εγω που εγραψα αυτο ειμαι με το παλαιο αλλα επειδη δεν θελω να βλεπω συνεχως αντεγκλισεις εγραψα να μη με προσθετουν σε ετικετες κλπ. Ουσιαστικα εψεξα τους ομοφρονες μου! Αυτο για να δειτε οτι ειμαι αντικειμενικος και ανοιχτος. Αλλα και σεις με..τους λακκους των φιδιων, εκτρεπεσθε και υπερβαλετε! Φιδια υπαρχουν παντου και ξερουμε τις εκκλησιαστικες καταστασεις και γνωριζουμε το γινεται και εκει, τι αδελφες κυκλοφορουν, τι Κροισοι, τι ιδιοτελεις κλπ. οποτε ας ειμαστε λιγο ευπρεπεις αγαπητε! Ε, οι ανθρωποι σημερα γιορταζουν, σημερα θεωρησαν καλο να το διατρανωσουν, γιατι να μπουμε να τους υβρισουμε;; Ειναι κατα Θεον;;;Με αγαπη και τιμη σας τα γραφω. και οχι με φανατισμο, διοτι αυτο το γνωριζουν ολοι ποσοι με ξερουν, π.χ Μητροπολιτες του Ν. Η. εκλεκτοι και αλλοι κληρικοι. Η ευπρεπεια απ ολους μας ειναι το ζητουμενο....... Αυτα ειχα ετσι προχειρα να σας πω,
π. Νικηφορος, Βολος.

Η απάντηση μου:
Τον διάλογο αυτό, μόλις είχα ολοκληρώσει με τα επιχειρήματα μου, και ήμουν έτοιμος να τον δημοσιεύσω στο μπλογκ μου… Είχα βάλει δε για τίτλο «Ένας διάλογος για τα παλαιοημερολογίτικα Χριστούγεννα, που πήρε διαστάσεις… αγίου φωτός».
Εκείνη ακριβώς τη στιγμή, πετάχτηκε (σαν κλανιά), ένας δικός σας οπαδός και μου απάντησε με μια μόνο λέξη, με μια βρισιά: ΠΛΑΝΕ! μου είπε!
Τότε κατάλαβα με τι φίδια είχα να κάνω, και άλλαξα τον τίτλο, στο τελευταίο αυτό δευτερόλεπτο!

Ανώνυμος είπε...

Που είναι άραγε η ευπρέπεια... και ποιοι ύβρισαν πρώτοι ... ;

Αρκετά πριν τη λέξη "πλάνε", σε σχόλιο, έχουν απευθύνει απρεπέστατους χαρακτηρισμούς ή μάλλον ύβρεις όπως "οι ψεύτες και τα παπαγαλάκια τους" , "δαίμονα που κρύβουν μεσα τους οι εχθροι της Ορθοδοξιας" για όσους δεν αποδέχονται το δήθεν "αυτοαναπτόμενο άγιο φως".

Αφού δε ήθελαν τον διάλογο, ώστε να μάθουν πέντε σωστά πράγματα, αλλά ποθούσαν το μονόλογό τους, γιατί έφεραν "χριστουγεννιάτικα" ή "πρωτοχρονιάτικα" ή της Βαπτίσεως του Χριστού" ή "του αγ. Ιωάννου του Βαπτιστού" (ό,τι και να διαλέξουμε, οι ημερομηνίες των εορτών είναι συμβατικές και μη δογματικές) το ανεπίκαιρο θέμα για το "άγιο φως";

Μήπως το μπέρδεψαν με "των Φώτων"; . Όταν φέρνεις ένα θέμα για συζήτηση, οφείλεις να δεχτείς και τον τεκμηριωμένο αντίλογο.

Επισκέπτης

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ο παλαιοημερολογίτης παπάς, αυτός που στο τέλος με μάλωσε -στο «ιδιαίτερο», τα έπαιξε τελείως μετά, όταν εγώ αμέσως δημοσιοποίησα τον διάλογο μας, τόσο εδώ στα σχόλια του «χαίρετε», όσο και εκεί (στο facebook) στη συζήτηση όπου βγήκαν κι άλλοι μετά, και με έλεγαν φίδι και εμένα! Αυτούς, δεν τους μάλωσε ο παπάς, για να μη τους χαλάσει τη νιρβάνα, τη χαρά από τη σημερινή τους φιέστα!
Όπως φαίνεται όμως, φρόντισε… «δημοκρατικότατα», να με διαγράψει και να με μπλοκάρει ο Evangelos Kalamakidis, στην ανάρτηση του οποίου συζητούσαμε!
Έτσι, αν αναζητήσω τώρα το θέμα αυτό με τον εκεί διάλογο μας, βγαίνει το μήνυμα:
«Η σελίδα που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί αυτή τη στιγμή. Ενδέχεται να μην έχετε δικαίωμα να δείτε αυτήν τη σελίδα.»
Αν αναζητήσω και τον ίδιο τον Evangelos Kalamakidis, στο προφίλ του, βγαίνει το μήνυμα:
«Λυπούμαστε, η σελίδα αυτή δεν είναι διαθέσιμη»!..

Τι είχες Παντελάκη μου, τι είχες Παντελή μου, δηλαδή! Χα!

Ανώνυμος είπε...

Χα, χα! Πήγαν για μαλλί, και βγήκαν κουρεμένοι, ρε μάγκα Παναγιώτη!

Σχετικό:
Ο Spyros Kyriakou, είπε:
Ο παναγιωτης ειναι πλανος…

Ο Χριστοφορος Παπαδοπουλος, του απάντησε:
Η δουλεια του ειναι αυτη!!! Αλλα δεν πειραζει! Ισως μαθουν καποιοι δικοι του την Αληθειαν!!

http://xairete.blogspot.gr/2015/01/facebook_7.html

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Panagiotis Michalopoulos

«Ο Πατριάρχης παίρνει φως από το καντήλι που καίει μπροστά του και παρακαλεί τον Θεό να το αγιάσει και απλά ο Θεός το αγιάζει. Τίποτε άλλο δεν συμβαίνει. Αν ο Πατριάρχης παρακαλούσε τον Θεό να αγιάσει το φως της κανδήλας και ο Θεός έστελνε εξ ουρανού έτοιμο αγιασμένο φως, τότε ο Θεός πεισματικά αρνείται να ακούσει την παράκληση του Πατριάρχη και τούτο επί αιώνες!» ( ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ)

και παρακάτω

Έτσι, σύμφωνα με τη λεπτομερή περιγραφή της τελετής:
1/ Στις 11 το πρωί επιθεωρείται το Κουβούκλιο, για την ύπαρξη εύφλεκτης ύλης και σφραγίζεται η θύρα με κορδέλες και κερί. Το σφράγισμα της θύρας γίνεται από τον μουσουλμάνο θυρωρό του Ναού της Αναστάσεως 2/ Στις 12 το μεσημέρι, ο Πατριάρχης με την ακολουθία του έρχονται από το Πατριαρχείο και κατευθύνονται στο άγιο βήμα του Ναού

κυπριανός χ
Τι μας λέτε με τις αναφορές αυτές κ. Μιχαλόπουλε; Ότι το Κουβούκλιο επιθεωρείται στις 11 για ύπαρξη εύφλεκτης ύλης, σφραγίζεται, ότι στις 12 εισέρχεται ο πατριάρχης, αλλά βρίσκει, με το έμπα, την κανδήλα αναμμένη. Δηλαδή η κανδήλα, αν ήταν αναμμένη, δεν ήταν εύφλεκτη ύλη ; Ή δεν ήταν αναμμένη ; Άναψε όταν μπήκε μέσα, μετά από μια ώρα, ο πατριάρχης ; Τι τέλος πάντων γίνεται ; Πείτε μας γιατί θα τρελλαθούμε.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Για να μην τρελλαθεί ο γνωστός και μη εξαιρετέος παλαιοημερολογίτης γιατρός Κυπριανός Χριστοδουλίδης, θα πρέπει να επισκεφθεί την επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, στη διεύθυνση:

www.jerusalem-patriarchate.info/gr/agion_fos.htm, όπου εκεί θα βρει, με κάθε λεπτομέρεια, τι συμβαίνει, καθώς και όλη την τελετή του αγίου φωτός.

Εκεί θα δει, ότι:

α/ γίνεται επιθεώρηση του Κουβουκλίου του Τάφου (δεν αναφέρεται για ύπαρξη ή όχι εύφλεκτης ύλης),

β/ κατόπιν μεταφέρεται η ακοίμητη κανδήλα (αναμμένη βέβαια) από το Σκευοφυλάκιον (όπου φυλάσσεται) με πομπή και αποτίθεται (αναμμένη) επάνω στο λίθο του Τάφου, όπου την βρίσκει (αναμμένη) ο Πατριάρχης, όταν εισέλθει,

γ/ ο Πατριάρχης αναπέμπει την δεητική ευχή για τον αγιασμό του φωτός, το οποίον λαμβάνει από την (αναμμένη) ακοίμητη κανδήλα, με τις λαμπάδες που φέρει μαζί του,

δ/ δίνει το αγιασμένο φως, που πήρε από την (αναμμένη) κανδήλα και δίνει αυτό το φως πρώτα στον αιρετικό Αρμένιο κληρικό που βρίσκεται εντός του Τάφου και βέβαια συμπροσεύχεται με τον Πατριάρχη,

ε/ ακολούθως δίνει το φως ο Πατριάρης, στους Ορθοδόξους από μια οπή και ο Αρμένιος στους Αρμένιους από άλλη οπή,

ς/ κατόπιν ανοίγει η θύρα και εισέρχονται στον Τάφο δύο αιρετικοί κληρικοί, Κόπτης και Συροϊακωβίτης και λαμβάνουν το φως από τον Πατριάρχη,

ζ/ έπειτα εξέρχεται ο Πατριάρχης του Τάφου και δίνει το φως στον αιρετικό Εβραίο διοικητή και

η/ ακολούθως δίνει το φως στους Ορθοδόξους πιστούς, που αναμένουν στην είσοδο του Τάφου.

Αυτά καταγράφονται λεπτομερώς στην τελετή αφής του αγίου φωτός από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, όπου πουθενά δεν αναφέρεται κάθοδος αγίου φωτός εξ ουρανού. Όποιος αμφισβητεί τα γραφόμενα από το Πατριαρχείο, τότε προφανώς έχει στην κατοχή του άλλη εκδοχή και άλλο άγνωστο τυπικό, που βέβαια δεν συμφωνεί με την επίσημη γραμμή του Πατριαρχείου.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Σχολίασα αυτά που διάβασα. Αν αυτός που τα έγραψε (κ. Μιχαλόπουλος) δεν διάβασε καλά όσα εσείς γράφοντας μας διαφωτίζετε, να ζητήσετε από αυτόν τις ευθύνες και όχι από εμένα.

Και πάμε παρακάτω ...

α/ γίνεται επιθεώρηση του Κουβουκλίου του Τάφου (δεν αναφέρεται για ύπαρξη ή όχι εύφλεκτης ύλης),

β/ κατόπιν μεταφέρεται η ακοίμητη κανδήλα (αναμμένη βέβαια) από το Σκευοφυλάκιον (όπου φυλάσσεται) με πομπή και αποτίθεται (αναμμένη) επάνω στο λίθο του Τάφου, όπου την βρίσκει (αναμμένη) ο Πατριάρχης, όταν εισέλθει

... για τα εντός παρένθεσης β/. Πείτε μας (1) αυτό το (αναμμένη βέβαια) το γράφει η επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων ή είναι δικό σας ; Και (2) το αποτίθεται (αναμμένη) και την βρίσκει (αναμμένη) ο πατριάρχης όταν εισέλθει, είναι κι αυτά, τα σε παρένθεση, γραμμένα ;

Αυτά, διότι κατά προσωπική μαρτυρία Εβραίου ξεναγού - είχε ζήσει στην Ελλάδα - σε σχετικό ερώτημα του γράφοντος ήταν, ότι γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος στον πατριάρχη πριν μπει στο σκοτεινό Κουβούκλιο. Να σημειώσω, ο γράφων ήταν επισκέπτης μικρής ομάδας ετερόκλητων προσκυνητών και όχι τουριστικής "γκρούπας" θρησκευόμενων.

Αν η ακοίμητη κανδήλα είναι αναμμένη εντός του Τάφου, ποιος ο λόγος εξονυχιστικού ελέγχου ; Ποιος κοροϊδεύει ποιον κύριε Καρδάση ; Αν ο Εβραίος ξεναγός ήταν δασκαλεμένος να μας παραμυθιάσει, για λόγους που αυτός ήξερε και εγώ εύκολα μπορούσα να καταλάβω, είναι άλλο θέμα.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Το Άγιον Φως, Συνοπτική Παρουσίασις, από την ιστοσελίδα

http://www.jerusalem-patriarchate.info/main/page/%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%86%CF%89%CF%82

Τὴν 12ηνμεσημβρινὴν ὁ Ὀρθόδοξος Πατριάρχης τῶν Ἱεροσολύμων συνοδείᾳ Ἀρχιερέων καὶ ἄλλων Κληρικῶν φθάνει εἰς τὸ Πατριαρχεῖον. Εἰσέρχεται εἰς τὸ Ἅγιον Βῆμα τοῦ Καθολικοῦ καὶ οἱ ἑτερόδοξοι παίρνουν τὴν ἄδειαν διὰ νὰ λάβουν μέρος εἰς τὴν Τελετήν. Κατόπιν οἱ Ἀρχιερεῖς καὶ Κληρικοὶ ντύνονται μὲ ἄμφια καὶ ὁ Πατριάρχης μὲ τὴν πλήρη Ἀρχιερατικὴν στολήν. Ὁ Πατριάρχης ἡγεῖται τῆς πομπῆς, ἡ ὁποία ξεκινᾶ ἀπὸ τὸ Ἅγιον Βῆμα τοῦ Καθολικοῦ καὶ βαδίζει τρεῖς φορὰς πέριξ τοῦ ἱεροῦ Κουβουκλίου ὑπὸ τῶν ἤχων τῶν ψαλμωδῶν, οἱ ὁποῖοι ψάλλουν τὸ «Τὴν Ἀνάστασίν σου Χριστὲ Σωτήρ...».

Εἶναι ἀναγκαῖον νὰ τονίσουμε ὅτι οἱ ἑτερόδοξοι ἔχουν προκαταβολικῶς ἐρευνήσει ὅλον τὸ ἐσωτερικὸν τοῦ ἱεροῦ Κουβουκλίου, διὰ νὰ πιστοποιήσουν ὅτι δὲν ὑπάρχει ἀναμμένον κανδήλιον ἢ ἄλλη πηγὴ φωτὸς. Μετὰ τὴν λιτανείαν ὁ Πατριάρχης ἵσταται ἔμπροσθεν τῆς θύρας τοῦ Ἁγίου Κουβουκλίου, ἀφαιρεῖ τὰ ἄμφια καὶ περιμένει μὲ τὸ στοιχάρι, πετραχήλι καὶ τὴν ζώνην. Οἱ ἑτερόδοξοι κάνουν ἔρευνα διὰ νὰ βεβαιωθοῦν ὅτι ἐπάνω του δὲν ἔχει κάτι, τὸ ὁποῖον θὰ ἠδύνατο νὰ δημιουργήσῃ ὑπονοίας, ἢ νὰ κινήσῃ ὑποψίας. Ὅταν ὁλοκληρωθῇ ἡ ἔρευνα, οἱ φύλακες ἀφαιροῦν τὰς σφραγίδας ἀπὸ τὴν θύραν καὶ ὁ Πατριάρχης εἰσέρχεται εἰς τὸ Ἱερὸν Κουβούκλιον μὲ δυὸ δεσμίδας ἐσβησμένα κεριά. Μαζί του εἰσέρχονται εἰς τὸν προθάλαμον ὁ Ἀρμένιος Πατριάρχης καὶ ὁ Δραγομάνος, οἵτινες παραμένουν εἰς τὸν προθάλαμον. Εἰς ὅλον τὸν Ναὸν ἐπικρατεῖ συγκίνησις καὶ ἀγωνία.

κυπριανός χ
Μήπως έχει να προσθέσει κάτι σ΄ αυτά ο κ. Καρδάσης ή ο κ. Μιχαλόπουλος ;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Τελευταίο ερώτημα. Ποιοι σκάβουν το "λάκκο με τα φίδια" και πέφτουν οι ίδιοι μέσα ;

Ο προφήτης Δανιήλ σε λάκκο με λιοντάρια βρέθηκε (τον έριξαν) και οι ζηλώσαντες την δόξα του Προφήτου, πέφτουν μόνοι τους σε λάκκο, που τον έχουν γεμίσει φίδια. Ας κάνουμε μια προσευχή "μπάς" και γλυτώσουν.

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΜΗΝΥΜΑ
Σήμερα το πρωί(πριν την λήψη του πιο πάνω μηνύματος)
Από: Ιωάννης Καρδάσης
Προς: Εμένα
Αγαπητέ Παναγιώτη

Ο γιατρός βασίζεται στις δικές μας αναρτήσεις, οι οποίες βασίζονται αποκλειστικά στην "Λεπτομερή περιγραφή της συγχρόνου τελετής του Αγίου Φωτός" από το επίσημο ιστολόγιο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. Αν το Πατριαρχείο ψεύδεται, τότε ψευδόμαστε και εμείς.

Το ότι το Πατριαρχείο αναφέρει τη λέξη "συγχρόνου", δεν γνωρίζω αν υποκρύπτεται, ότι πιθανόν να υπήρχε παλαιότερα άλλου τύπου τελετής.

α/ Το θέμα της επιθεώρησης του Τάφου γίνεται για να μην υπάρξει άλλη κανδήλα ή άλλη πηγή φωτός εκτός εκείνης, της "ακοίμητης" που θα τοποθετηθεί αναμμένη επί του Τάφου και η οποία έρχεται με πομπή από το Σκευοφυλάκειο στον Τάφο. Τούτο αναφέρεται σαφώς σε άλλο σημείο της τελετής.

β/ Το ότι η ακοίμητη κανδήλα φέρεται αναμμένη από το Σκευοφυλάκιο (αλλιώς δεν θα λεγόταν ακοίμητη) και τούτο αναφέρεται σαφώς στη δεητική ευχή, που διαβάζει ο Πατριάρχης. Λέμε ότι τη διαβάζει υπό το φως της κανδήλας, γιατί αν υπήρχε κατασκόταδο, πως θα έβλεπε να την διαβάσει, μιας και είναι μια σελίδα πυκνογραμμένη; Μια ευχή, που διαβάζεται μια φορά το χρόνο είναι πολύ δύσκολο να απομνημονευθεί. Εξ άλλου η ίδια η ευχή λέγει, ότι το φως λαμβάνεται από την αναμμένη κανδήλα, την οποίαν φροντίζουμε να μη σβήσει ποτέ! Το ότι δε φέρεται αναμμένη καταγράφεται και σε σχετικό βίντεο!

γ/ Είναι γεγονός, ότι πεισματικά δεν θέλουμε να γνωρίζουμε το περιεχόμενο της ευχής, γιατί σ' αυτο βρίσκεται η όλη αλήθεια και εμείς θέλουμε να ζούμε στο ψέμα και δεν θέλουμε να γνωρίζουμε την αλήθεια, που μας "ελευθερώνει", όπως λέγει ο ίδιος ο Κύριος.

Φιλικά
ΙΚ

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ο κ. Καρδάσης με παρέπεμψε στην ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων και είναι αυτή :

http://www.jerusalem-patriarchate.info/main/page/%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%86%CF%89%CF%82

Ας κάνει τον κόπο να διαβάσει τι εκεί γράφει περί του Αγίου Φωτός. Και αν έχει το θάρρος, ας μας πει ποιος πλαστογραφεί την ιστοσελίδα και ποιος πιστά την αντιγράφει. Όπου, για να μη τον φέρω σε ακόμη πιο δύσκολη κατάσταση, ώστε τα ψεύδη του να γίνουν κατεγνωσμένα, άφησα στην άκρη το τελευταίο και σπουδαιότερο :

«Μετὰ τὸ πέρας τῆς εὐχῆς τοποθετεῖ τὸ βαμβάκιον εἰς τὸν Πανάγιον Τάφον καὶ μὲ θαυμαστὸν τρόπον ἀνάβει. Μὲ αὐτὸ ἀνάβει τὰ κεριὰ καὶ ἐξέρχεται ἀπὸ τὸ Ἱερὸν Κουβούκλιον. Τὸ σπουδαῖον εἶναι ὅτι τὸ ἅγιον φῶς διὰ ὀλίγα λεπτὰ δὲν ἔχει πυράδα. Δηλαδὴ ἐὰν εἷς ἀκουμπήσῃ τὸ ἅγιον φῶς εἰς τὰ χέρια του δὲν θὰ καῇ. Πραγματικῶς εἶναι ἓν ἐκ τῶν μεγαλυτέρων Θαυμάτων τῆς χριστιανοσύνης, τὸ ὁποῖον ἐπαναλαμβάνεται κάθε χρόνον τὸ Μέγα Σάββατον.»

Ας αφήσει λοιπόν στην άκρη τα μετανεωτερικά, σχεσιτικά και συναφειακά, των ιστοριολογούντων και να μας δώσει τις δέουσες απαντήσεις. Τα νεοορθόδοξα πλαγιοκοπήματα δεν μας αγγίζουν. Ο Δανιήλ βρέθηκε (τον έρριξαν) στον τάφο των λεόντων και κάποιοι, φαίνεται, ζήλωσαν τη δόξα του. Άνοιξαν λάκκο και μέσα έβαλαν φίδια. Ύστερα έπεσαν μόνοι τους. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να προσευχηθούμε, να τους ελεήσει και φωτίσει ο άγιος Θεός. Αυτά και όχι άλλα. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

ΙΚ : Μια ευχή, που διαβάζεται μια φορά το χρόνο είναι πολύ δύσκολο να απομνημονευθεί.

κυπριανός χ
Γνωρίζω Μοναχό ο οποίος απαγγέλλει από στήθους και τις Δ΄ Στάσεις των Χαιρετισμών. Αν θέλει ο κ. Καρδάσης όνομα και διεύθυνση στη διάθεσή του.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Νέο μήνυμα
Σήμερα στις 11:55 π.μ.
Από: Ιωάννης Καρδάσης
Προς: Εμένα
Αγαπητέ Παναγιώτη

α/ τη λέξη αναμμένη δεν την καταγράφει η περιγραφή της τελετής, αλλά την αναφέρει η δεητική ευχή, που διαβάζει ο Πατριάρχης, όπου χαρακτηριστικά ανφράφεται: " Διὰ τοῦτο ἐκ τοῦ ἐπὶ τοῦτον τὸν φωτοφόρον σου Τάφον ἐνδελεχῶς καὶ ἀειφώτως ἐκκαιομένου φωτὸς εὐλαβῶς λαμβάνοντες διαδιδόαμεν τοῖς πιστεύουσιν εἰς σὲ τὸ ἀληθινὸν φῶς καὶ παρακαλοῦμεν καὶ δεόμεθά σου, Πανάγιε Δέσποτα, ὅπως ἀναδείξῃς αὐτὸ ἁγιασμοῦ δῶρον καὶ πάσης θεϊκῆς σου χάριτος πεπληρωμένον διὰ τῆς χάριτος τοῦ Παναγίου καὶ φωτοφόρου Τάφου σου καὶ τοὺς ἁπτομένους εὐλαβῶς αὐτοῦ εὐλογήσῃς καὶ ἁγιάσῃς" Με απλά ελληνικά ο Πατριάρχης λέγει, ότι παίρνει το φως από το φως που καίει συνέχεια και δεν το αφίνουμε να σβήσει ("ενδελεχώς και αειφώτως εκκαιομένου φωτός") και δέεται να αγιασθεί αυτό το φως ("όπως αναδείξης αυτό αγιασμού δώρον"). Το τραγελαφικό είναι να θεωρούμε ότ το φως έρχεται εξ ουρανού (άρα ήδη αγιασμένο) και εμείς να παρακαλούμε να ξανααγιασθεί αυτό το -υποτίθεται- θεόσταλτο φως!!!

β/ πουθενά στην περιγραφή της τελετής δεν αναφέρεται, ότι γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος στον Πατριάρχη. Απλώς ο Πατριάρχης, αλλά και όλοι οι κληρικοί, απεκδύονται πάσης στολής και παραμένουν με το λευκό εσώρασο, σε ένδειξη άκρας ταπείνωσης. Διαφορετικά, ποιά αρχή είναι ανώτερη του Πατριάρχη, για να τον ψάξει; Η Ι. Σύνοδος; Αλλά και τα μέλη αυτής απεκδύονται πάσης στολής ("απαντες οι κληρικοί").

γ/ προφανώς, κάποιος κοροϊδεύει, αλλά το ποιός δεν γνωρίζω. Υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας εκπομπής στο MEGA το Πάσχα του 2001, όπου εκεί παρακολούθησα τη συνέντευξη του Πατριαρχεύοντος Πέτρας Κορνήλιου και κατέγραψα τις δηλώσεις του:

Μητροπολίτης Πέτρας Κορνήλιος: Οι ευχές έχουν τη δύναμη να αγιάσουν το φυσικό φως.
Δημοσιογράφος¬: Εδώ μιλάμε για φυσικό φως…
Μητροπολίτης Πέτρας Κορνήλιος: Ναι εδώ μιλάμε για φυσικό φως, αλλά… … … οι ευχές οι οποίες αναγιγνώσκονται υπό του Πατριάρχου ή του Αρχιερέως καθαγιάζουν και το φυσικό φως και επομένως έχει (το φυσικό φως!) τη χάρη του αγίου φωτός!
.....................................................................

Ο ανωτέρω πήρε το άγιο φως το Μ. Σάββατο του 2001 και λέγει, ότι αγιάζεται το φυσικό φως με τη δεητική ευχή και δεν μιλάει για φως θεόσταλτο.

Αν κοροϊδεύει, τότε κοροϊδεύουμε.

δ/ τελικά πιστεύουμε το Πατριαρχείο ή τον Εβραίο ξεναγό; Διαλέγουμε και παίρνουμε, ό,τι μας εξυπηρετεί.

Φιλικά
ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Νέο μήνυμα
Σήμερα στις 11:58 π.μ.
Από: Ιωάννης Καρδάσης
Προς: Εμένα
Αγαπητέ Παναγιώτη

Επαναλαμβάνω: Η δεητική ευχή λέγει την πάσα αλήθεια.

Φιλικά
ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Κωλοφωτιά- firefly- πυγολαμπίδα (φως από τον πανάγιο τάφο), ή σκατο-κωλόμυγα (απάτη, για τάχα θαύμα με φως εξ ουρανού), όλη αυτή η υπόθεση με το λεγόμενο «άγιο φως» το Ιεροσολυμήτικο;

http://xairete.blogspot.gr/2015/01/firefly.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ο Kyprianos Christodoulides, αν και δήλωσε ότι ολοκλήρωσε τον σχολιασμό του, και με ευχαρίστησε για την φιλοξενία, επανέρχεται με νέο σχόλιο του λίγο πριν, στις 7:26μ.μ.
1. Και για να με μαλώσει για τον τίτλο της ανάρτησης μου: «Κωλοφωτιά- firefly- πυγολαμπίδα (φως από τον πανάγιο τάφο), ή σκατο-κωλόμυγα (απάτη, για τάχα θαύμα με φως εξ ουρανού), όλη αυτή η υπόθεση με το λεγόμενο «άγιο φως» το Ιεροσολυμήτικο;».
2. Και για να απευθυνθεί και πάλι στον κ. Καρδάση, ο οποίος έχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα να γράφει στα σχόλια του μπλογκ, και μου στέλνει μέηλ, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια αρρυθμία στον διάλογο.
Πέρα από αυτά όμως, δεν θα είχα πρόβλημα να δημοσιεύσω και αυτό το σχόλιο του, κι ας με μαλώνει για το πώς διαχειρίζομαι τους τίτλους στις αναρτήσεις μου.
Δεν το δημοσιεύω όμως, διότι βλέπω να επιστρατεύει κάτι αλαμπουρνέζικα (κατά τη ταπεινή μου γνώμη) σαν τάχα νέα επιχειρήματα του. Και δεν έχω όρεξη να τον τιμήσω άλλο εδώ σαν σχολιαστή, και να αρχίσει νέος κύκλος αντιπαράθεσης. Είχε άλλωστε ουσιαστικά τον τελευταίο λόγο διότι αυτός σχολίαζε σε κανονικό χρόνο, και οι αμέσως μετά θέσεις του κ. Καρδάση αφορούσαν προγενέστερα σχόλια του, αφού έπρεπε μετά εγώ μετά τη λήψη των μέηλ να τα δημοσιεύσω σαν μηνύματα που έλαβα. Αρρυθμία και σύγχυση δηλαδη.
Επειδή λοιπόν μια ανάρτηση ιστολογίου δεν είναι φόρουμ ιστοσελίδας, αναγκαστικά τον κόβω εδώ τον κύριο αυτόν, και έτσι η συζήτηση μαζί του σταματάει εδώ.
Ελπίζω να είναι ικανοποιημένος για την ανοχή που του δείξαμε μέχρι τώρα. Αρκετά είπε εδώ, ας πάει και αλλού, με την ευχή του θεού, να πει περισσότερα.

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Προς εμένα
Σήμερα στις 10:11 μ.μ
Αγαπητέ Παναγιώτη

Έχω, προ πολλού, κάνει τον κόπο να διαβάσω την ιστοσελίδα του Πατριαρχείου, αφού τόλμησα να την παρουσιάσω. Το αν πλαστογραφείται η ιστοσελίδα και από ποιόν δεν γνωρίζω. Γνωρίζω όμως, ότι η δεητική ευχή (γιατί εκεί υπάρχει πλαστογραφία), συμπλήρωσε 50 χρόνια ζωής, όταν δημοσιεύθηκε στο επίσημο περιοδικό "Νέα Σιών" του Πατριαρχείου και εκεί βρίσκεται αυτή που διαβάζεται σήμερα στον Τάφο.

Δεν με φέρνει κανείς σε δύσκολη θέση (δεν μπορεί να με φέρει), γιατί παρουσιάζω τα πάντα και δεν κρύβω τίποτε. Κάποιοι άλλοι θέλουν να κρυφτούν και προσπαθούν να βγουν δικαιωμένοι. Συγκεκριμένα:

Στο ιστολόγιο του Πατριαρχείου υπάρχουν δυο αναφορές για την τελετή: α/ Συνοπτική παρουσίαση και β/ Λεπτομερής περιγραφή της συγχρόνου τελετής του αγίου Φωτός.

Στην α΄ περίπτωση η δεητική ευχή λέγει:

"ἐκ τοῦ ἐπὶ τοῦτον τὸν φωτοφόρον σου Τάφον εὐλαβῶς λαμβάνοντες, διαδίδομεν τοῖς πιστεύουσιν εἰς σὲ τὸ ἀληθινὸν φῶς καὶ παρακαλοῦμεν καὶ δεόμεθὰ σου, Πανάγιε Δέσποτα, ὅπως ἀναδείξῃς αὐτὸ ἁγιασμοῦ δῶρον καὶ πάσης θεϊκῆς σου χάριτος πεπληρωμένον".

Στην β΄ περίπτωση η δεητική ευχή λέγει:

"ἐκ τοῦ ἐπὶ τοῦτον τὸν φωτοφόρον σου Τάφον ἐνδελεχῶς καὶ ἀειφώτως ἐκκαιομένου φωτὸς εὐλαβῶς λαμβάνοντες διαδιδόαμεν τοῖς πιστεύουσιν εἰς σὲ τὸ ἀληθινὸν φῶς καὶ παρακαλοῦμεν καὶ δεόμεθά σου, Πανάγιε Δέσποτα, ὅπως ἀναδείξῃς αὐτὸ ἁγιασμοῦ δῶρον καὶ πάσης θεϊκῆς σου χάριτος πεπληρωμένον".

Παρατηρούμεν, ότι μεταξύ των α΄ και β΄ περιπτώσεων υπάρχει μια (θεμελιώδης) διαφορά:

Στην α΄ περίπτωση παραλείπεται η φράση: "ενδελεχώς και αειφώτος εκκαιομένου φωτός", οπότε στην περίπτωση αυτή διακιολογούνται τα βαμβάκια και το άναμμα του φωτός γίνεται θαυματουργικά.

Στην β΄ περίπτωση δεν αναφέρονται βαμβάκια, οπότε το άναμμα γίνεται από τη λυχνία και όχι με θαυματουργικό τρόπο.

Τώρα, ποιός έκανε την αφαίρεση ή την πρόσθεση, ένας Θεός ξέρει, πάντως δεν την έκανα εγώ!

Από κει και πέρα, διαλέγουμε και παίρνουμε.

Όσον αφορά τα μετανεωτερικά, σχεσιτικά και συναφειακά και παρόμοιες βλακείες, εις τον κάλαθον.

Φιλικά
ΙΚ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Και κάτι ακόμη, για να τελειώνουμε με την ιστορία αυτή.

Πως θα μπορούσε να εμφανιστεί, ότι το φως είναι θεόσταλτο; Μα με πλαστογραφία.

Ευσεβής χείρ αφαίρεσε από τη δεητική ευχή το σημείο "ενδελεχώς και αειφώτος εκκαιομένου φωτός", οπότε όλα καλώς καμωμένα.

Έτσι, βάζομε το βαμβάκι στον Τάφο και ω του θαύματος, ανάβει από μόνο του!

Έτσι, τι χρείαν έχομεν μαρτύρων;

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Περάστε κόσμε! Μετά την αγιοποίηση από χθες του κωλόγερου Παΐσιου, και με αυτήν την ατραξιόν κάθε Πάσχα στον τάφο του Χριστού -με το «άγιο» κωλο-φως… Πόσο πιο πολύ Καρνάβαλος και τσίρκο μπορεί να γίνει αυτή η λεγόμενη «Ορθόδοξη Εκκλησία»; Χα!