Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Ο Γέροντας Παΐσιος, σε νέες περιπέτειες: Τακ – τακ. – Καλέ, ποιος χτυπάει την πόρτα; - Εγώ είμαι καλέ Παϊσιάκο μου! Η Αγία Ευφημία, αυτοπροσώπως! Άνοιξε μου να μπω καλέ, να κάτσω μαζί σου, να τα πούμε, να τα πιούμε, και να ευθυμήσουμε λιγάκι!

– Καλέ, ποιος χτυπάει την πόρτα; 

 - Εγώ είμαι καλέ Παϊσιάκο μου! Η Αγία Ευφημία, αυτοπροσώπως! 
Άνοιξε μου να μπω καλέ, να κάτσω μαζί σου, να τα πούμε, να τα πιούμε, και να ευθυμήσουμε λιγάκι! 
Πέρασα και το πρωί (πάνω φωτο), αλλά είχες κλειστά τα πατζούρια, και ανησύχησα μήπως έπαθες τίποτα!

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016

Με αυτά τα παραμυθία του έγινε άγιος ο κωλογερο- καλόγερος Παΐσιος: Είδε τον Χριστό μπούστο με ξανθιές μπούκλες και γαλανά μάτια, πάλευε με δαίμονες στο κελί του και τους τσάκιζε στο ξύλο, και σπίτωνε και την αγία Ευφημία –άμα λάχει να πούμε!


ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Μαλακίας το Ανάγνωσμα: Ο κωλόγερος Παΐσιος και η γυναικεία ύπαρξη με την ψιλή φωνή που είχε στο κελί του…

1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Διαβάζω:
Κάποια νύχτα που προσευχόταν ο Γέροντας Παΐσιος, άκουσε να χτυπάει η πόρτα του κελιού του και να ακούει γυναικεία φωνή.
Στην αρχή φοβήθηκε μήπως είναι τέχνασμα του πονηρού αλλά στην ερώτηση του ποιος είναι απάντησε η γυναικεία φωνή ότι είναι η Αγία Ευφημία.

Για να βεβαιωθεί ότι δεν είναι πλάνη της ζήτησε να προσκυνήσουν Την Αγία Τριάδα λέγοντας ταυτοχρόνως "εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος", πράγμα που το έκανε η Αγία επαναλαμβάνοντας καθαρά τα λόγια.

Στην συνέχεια την ρώτησε για κάποιο εκκλησιαστικό θέμα που τον απασχολούσε εκείνο τον καιρό και του διηγήθηκε τα μαρτύρια που υπέστη.
Ο Γέροντας πάντα θυμόταν αυτήν την αγία επίσκεψη και έτρεφε μεγάλο σεβασμό σε όλη του την ζωή προς την Αγία.

http://www.kapadokis.gr/index.php?route=product/product&path=61&product_id=337