Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Μαλακίας το Ανάγνωσμα: Ο κωλόγερος Παΐσιος και η γυναικεία ύπαρξη με την ψιλή φωνή που είχε στο κελί του…

- Εγω, δεν ανοίγω. Στην τρίτη φορά που χτύπησε, άνοιξε μόνη της η πόρτα, που είχε σύρτη από μέσα...

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ήταν στην αυλή της Καλύβης του ο Γέροντας (Παΐσιος), όταν τον επισκέφθηκε κάποιο πνευματικό του τέκνο. Επαναλάμβανε συνεχώς από την καρδιά του: «Δόξα σοι ο Θεός», πάλιν και πολλάκις. 
Σε μια στιγμή ο Γέροντας του είπε: «Αχρηστεύεται κανείς με την καλή έννοια»;
-Ποιός, Γέροντα;
 -Ήσυχα καθόμουν στο Κελί μου, ήρθε και με παλάβωσε.
-Τι συμβαίνει, Γέροντα;
-Θα σου πω, αλλά μην το πεις σε κανέναν.
Άκου:
Ώρα 10 το πρωί, ήμουν μέσα στο Κελί μου και έκανα τις Ώρες. Ακούω χτύπημα στην πόρτα και μια γυναικεία φωνή να λέει: «Δι' ευχών των αγίων Πατέρων ημών…».
-Ποιος είναι;
-Η Ευφημία! (απαντά).
Εγω, δεν ανοίγω. Στην τρίτη φορά που χτύπησε, άνοιξε μόνη της η πόρτα, που είχε σύρτη από μέσα. Βλέπω μια γυναίκα με μανδήλα. Την συνόδευε κάποιος, που έμοιαζε με τον Ευαγγελιστή Λουκά, ο οποίος εξαφανίσθηκε.
Την ρώτησα ποια είναι
-Η μάρτυς Ευφημία, (απαντά).
Μπήκα στην Εκκλησία, κάνω μια μετάνοια λέγοντας: «Εις το όνομα του Πατρός». Το επανέλαβε με μετάνοια. «Και του Υιού». «- Και του Υιού», είπε με ψιλή φωνή.
Μετά είπα: «Τώρα, να σε προσκυνήσω». Την προσκύνησα και ασπάστηκα τα πόδια της και την άκρη της μύτης της. Στο πρόσωπο το θεώρησα αναίδεια να την ασπασθώ.
-Ύστερα κάθισε η Αγία στο σκαμνάκι και εγώ στο μπαουλάκι…

Πηγή:
http://xristianoss.blogspot.com/2012/03/blog-post_01.html
- Την προσκύνησα και ασπάστηκα τα πόδια της και την άκρη της μύτης της. Στο πρόσωπο το θεώρησα αναίδεια να την ασπασθώ.

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016

Με αυτά τα παραμυθία του έγινε άγιος ο κωλογερο- καλόγερος Παΐσιος: Είδε τον Χριστό μπούστο με ξανθιές μπούκλες και γαλανά μάτια, πάλευε με δαίμονες στο κελί του και τους τσάκιζε στο ξύλο, και σπίτωνε και την αγία Ευφημία –άμα λάχει να πούμε!


ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

Ο Γέροντας Παΐσιος, σε νέες περιπέτειες: Τακ – τακ. – Καλέ, ποιος χτυπάει την πόρτα; - Εγώ είμαι καλέ Παϊσιάκο μου! Η Αγία Ευφημία, αυτοπροσώπως! Άνοιξε μου να μπω καλέ, να κάτσω μαζί σου, να τα πούμε, να τα πιούμε, και να ευθυμήσουμε λιγάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: