Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

ΑΥΤΟΣ, είναι ο χρήστης Αντώνης Αλεφραγκής.

Ο ΑΝΤΩΝΗΣ
Panagiotis Michalopoulos
1. Φαίνεται ότι προσπαθεί να με χακάρει, από τότε που τον έλεγξα για εκείνη την εικόνα της αγίας τριάδας που δημοσίευσε. Κατόρθωνε –αν και μη φίλος, και έμπαινε στο προφίλ μου και αυθαδίαζε, και έτσι αναγκάστηκα να τον μπλοκάρω, για να μην αναγκαστώ να εμπλακώ σε έναν διάλογο του επίπεδου του, μαζί του!
2. Μετά είδα και αυτήν την πορνό ανάρτηση στο προφίλ του, και έκανα τον συσχετισμό.
3. Έπαιρνε μετά τηλέφωνο, και μου διαμαρτυρόταν ότι στο μπλογκ μου το «χαίρετε» με την ανάρτηση μου που αναφερόταν σε αυτόν, του προσβάλω λέει την πίστη του έχοντας φωτο με αυτό το πέος του, και με την εικόνα της αγίας τριάδας που ανάρτησε. Παρακαλούσε δε να κατεβάσω τη σχετική ανάρτηση, και να τον ξεμπλοκάρω.
4. Πέρασαν λίγες μέρες, και χθες το απόγευμα μου τηλεφώνησε ξανά, και μου είπε ότι «μου ζήτησε ευγενικά να κατεβάσω την ανάρτηση μου και δεν το έκανα!»… Τον ρώτησα: τι άλλο μπορούσες να κάνεις;  –Να σε πάω δικαστικά, μου είπε. –Να το κάνεις, του απάντησα, και του έκλεισα το τηλέφωνο!
Έπαιρνε αμέσως μετά επίμονα, αλλά εγώ δεν το σήκωνα! Χα!


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Κυριακή, 26 Νοεμβρίου 2017

1. Το προφίλ του χρήστη Αγία Τριάδα Ελληνικού (ναός στη γειτονιά μου… Εκεί βαφτίστηκε ο γιος μου Παύλος). 2. Έχει αυτήν την βλάσφημη και αιρετική εικόνα της αγίας τριάδας. 3. Διαχειριστής της ιστοσελίδας (αυτής μαζί και με άλλες 11), είναι ο χρήστης Αντώνης Αλεφραγκής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: