Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Καλημέρα φίλες και φίλοι μου, καλή Κυριακή! Η δική μου μέρα -η διαδικτυακή, άρχισε -και σήμερα, πολύ καλά… Σήμερα, μόλις τώρα που άνοιξα τον υπολογιστή μου –δηλαδή πριν ακόμα από τον πρωινό καφέ… Η καλή-μέρα που εισέπραξα, ήταν το εγκάρδιο προσωπικό μήνυμα από την καλή μου φίλη, την κ. Γιόλα Αργυροπούλου –Παπαδοπούλου!

Γιόλα Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου
ΑΓΑΠΗμένοι μου Φίλοι! Ολόψυχα εύχομαι σε ΣΑΣ και τις οικογένειές ΣΑΣ έναν Ευλογημένο, Γιορτινό Δεκέμβρη! Με Υγεία, Αγάπη, Δύναμη Ψυχής, Ευτυχισμένες Στιγμές! Μακάρι η Γέννηση του Χριστού... να σηματοδοτήσει την αρχή καλύτερων ημερών σε όλη την Ανθρωπότητα, στην Ελλάδα μας, στον καθένα μας...
Panagiotis Michalopoulos
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;

Γιόλα Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου
Φίλε μου Παναγιώτη! 

Εύχομαι από καρδιάς ο Χριστός, ...
Ο ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ...
να σ' έχει πάντα υπό την Σκέπην ΤΟΥ! 
Ευλογημένα Χριστούγεννα, Καλέ μου Φίλε!
 

Panagiotis Michalopoulos
AMHN
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1182887708513203&set=a.273605399441443.1073741825.100003759559681&type=3&theater


Η ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ:
Δουλεύει στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, Τμήμα Φιλολογικό
Σπούδασε στο National and Kapodistrian University of Athens
Σπούδασε Τομέα Κλασικής Φιλολογίας στο Εθνικο & Καποδιστριακο Πανεπιστημιο Αθηνων
Πήγαινε στο ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Παντρεμένη
Τόπος καταγωγής: Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: