Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Σημερινή φωτο: Ο μητροπολίτης Φλώρινας Θεόκλητος (Θωμάς) Βουλδής… Πώς περνούν τα χρόνια… Τον θυμάμαι –στην Αθήνα, την δεκαετία του ’60, νεαρό θεολόγο στην αδελφότητα «ο Σταυρός», του Αρχιμανδρίτη τότε Αυγουστίνου Καντιώτη. Τότε ήμουν και εγώ εκεί μέσα –δόκιμος ιεραπόστολος, και κρατούσα το βιβλιοπωλείο…

Σημερινή φωτο: Ο μητροπολίτης Φλώρινας Θεόκλητος (Θωμάς) Βουλδής… 
Πώς περνούν τα χρόνια… Τον θυμάμαι –στην Αθήνα, την δεκαετία του ’60, νεαρό θεολόγο στην αδελφότητα «ο Σταυρός», του Αρχιμανδρίτη τότε Αυγουστίνου Καντιώτη. Τότε ήμουν και εγώ εκεί μέσα –δόκιμος ιεραπόστολος, και κρατούσα το βιβλιοπωλείο…
Η μητέρα μου –την ίδια εποχή, βοηθούσε στη κουζίνα του φοιτητικού οικοτροφείου, στο ίδιο κτήριο -Ζωοδόχου Πηγής 44 – 46, στα Εξάρχεια. Μαζί με την κυρία Γιαννούλα, την μητέρα του -νεαρού τότε και αυτού μέλους της αδελφότητας, Παναγιώτη Φούντα, του σημερινού μητροπολίτη Ιερεμία…
Θυμάμαι που μια μέρα η μαγείρισσα κ. Γιαννούλα πήρε στο εσωτερικό τηλέφωνο τον Θωμά, και του είπε αυστηρά να κατέβη γρήγορα από τον τρίτο όροφο στη κουζίνα, διότι ήταν η σειρά του τη μέρα αυτή να πλύνει τα πιάτα!
Θυμάμαι και την συνεργασία μου με τον Θωμά, στα κατηχητικά τότε, και συγκεκριμένα στον άγιο Γεώργιο Κυνοσάργους.
Μετά, οι περισσότεροι γνωστοί μου από την αδελφότητα χειροτονήθηκαν… Ο Θωμάς έγινε Θεόκλητος και πρωτοσύγκελος του μητροπολίτη Αυγουστίνου στη Φλώρινα… Τελικά δε, τον διαδέχτηκε και στο θρόνο, όταν ο τελευταίος παραιτήθηκε σε ηλικία 105 ετών!

Δεν υπάρχουν σχόλια: