Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Ανακοίνωση: «Εγώ, βοσκούσα τα πρόβατα, εδώ επαραπέρα», μαζί με το συνάδελφο μίστερ Τραμπάκουλα! Όχι βέβαια τώρα, χειμωνιάτικα! Τώρα, έχω κι εγώ τα πρόβατα στα χειμαδιά κλεισμένα! Και δεν τα κουρεύω τώρα! Ούτε και εγώ κουρεύομαι! Χα! Σημείωση: 1. Και μην ακούτε που λένε ότι τα Χριστούγεννα ήταν σε χειμώνα καιρό…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
https://www.facebook.com/1567307123557982/photos/a.1567312920224069.1073741828.1567307123557982/2007332686222088/?type=3&theater
Ανακοίνωση: «Εγώ, βοσκούσα τα πρόβατα, εδώ επαραπέρα», μαζί με το συνάδελφο μίστερ Τραμπάκουλα! Όχι βέβαια τώρα, χειμωνιάτικα! Τώρα, έχω κι εγώ τα πρόβατα στα χειμαδιά κλεισμένα! Και δεν τα κουρεύω τώρα! Ούτε και εγώ κουρεύομαι! Χα!
Σημείωση:  

1. Και μην ακούτε που λένε ότι τα Χριστούγεννα ήταν σε  χειμώνα καιρό…
2. Τότε που ο Άγγελος μάλλον θα αγγελοκρούστηκε και έβλεπε βοσκούς έξω με τα κοπάδια τους… 
3. Που και ο Ηρώδης έκανε απογραφή με θερμοκρασίες υπό το μηδέν…
4. Που και ο ογδοντάχρονος Ιωσήφ ξεκίνησε και πήγε με τα πόδια από την Ναζαρέτ -χωριό της Μαριάμ, στη Βηθλεέμ –την πόλη του Ιωσήφ (129 χιλιόμετρα), με ετοιμόγεννη πάνω στο γαϊδουράκι την δεκαπεντάχρονη αρραβωνιαστικιά του… 
5. Που την ξεγέννησε τελικά σε μια σπηλιά χιονισμένη, με ένα έλατο από έξω στολισμένο με πολύχρωμες μπαλίτσες και λαμπάκια που αναβόσβηναν! Χα!
ΣΧΕΤΙΚΑ:
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙ, ΟΕΟ;
 Ο ογδοντάχρονος Ιωσήφ ξεκίνησε και πήγε με τα πόδια από την Ναζαρέτ -χωριό της Μαριάμ, στη Βηθλεέμ –την πόλη του Ιωσήφ (129 χιλιόμετρα), με ετοιμόγεννη πάνω στο γαϊδουράκι την δεκαπεντάχρονη αρραβωνιαστικιά του…

Δεν υπάρχουν σχόλια: