Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Μυρτώ Αλικάκη: Η σέξι ηθοποιός στα 16 της τότε, στη σειρά «Αναστασία», του MEGA, σε σκηνές μάλιστα να κάνει και γιόγκα… Ελαφρά σιτεμένη πια… Δήλωσε χθες στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ότι είναι «άθρησκη -ίσως και άθεη», αλλά θα ήθελε –σαν περιστασιακό αξεσουάρ, και, τη Σκέπη (τσεμπέρι – μοφόριο) της Παναγίας που γιορτάζουμε σήμερα! Χα! (όλα για τη διαφήμιση;)

Διαβάζω:
27.10.2017 / ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ WEB
Μυρτώ Αλικάκη: «Είμαι άθρησκη ίσως και άθεη…» 

(Δήλωση που έκανε η Μυρτώ Αλικάκη, σε εκπομπή του ΣΚΑΪ.)
Συγκεκριμένα, όταν η γνωστή ηθοποιός ρωτήθηκε για τη σχέση της με τη θρησκεία απάντησε: 

«Είμαι σίγουρα άθρησκη και νομίζω ότι είμαι και άθεη! 
Στα δύσκολα θα αναφωνήσω "Παναγία μου!" ...
αλλά δεν ξέρω αν δηλώνει τη θρησκευτικότητά μου...
ή κάτι που το λέμε γενικά σε μία δύσκολη κατάσταση».
https://www.facebook.com/topontiki/posts/10155998461240798
ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Η "ηθοποιός" Μυρτώ Αλικάκη, -μητέρα δύο αγοριών, έκανε αυτήν την φωτογράφιση για το περιοδικό Hello.
http://xairete.blogspot.gr/2013/12/blog-post_2547.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: