Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Δεν ξέρω τι γίνεται με τους... προ εμού διαπρέψαντες αγίους γέροντες της ορθοδοξίας (χα), μεγάλους προφήτες και θαυματουργούς Πατέρες, συναδέλφους μου (χα) κληρικούς και μοναχούς –μοναχούς… Αν τα θαύματα τους ήταν τόσο εντυπωσιακά, όπως το να βρέχει ψάρια στην καλύβα τους -και τα τοιαύτα, ή αν συνέβαινε κάτι πιο απλό –όπως σήμερα σε μένα, και αυτό οι ίδιοι ή οι οπαδοί –συναξαριστές τους το μεγαλοποιούσαν για να εντυπωσιάσουν το κοινό που χάφτει χάνους!

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
Μόλις τώρα
Δεν ξέρω τι γίνεται με τους... προ εμού διαπρέψαντες αγίους γέροντες της ορθοδοξίας (χα), μεγάλους προφήτες και θαυματουργούς Πατέρες, συναδέλφους μου (χα) κληρικούς και μοναχούς –μοναχούς… 

Αν τα θαύματα τους ήταν τόσο εντυπωσιακά, όπως το να βρέχει ψάρια στην καλύβα τους -και τα τοιαύτα, ή αν συνέβαινε κάτι πιο απλό –όπως σήμερα σε μένα, και αυτό οι ίδιοι ή οι οπαδοί –συναξαριστές τους το μεγαλοποιούσαν για να εντυπωσιάσουν το κοινό που χάφτει χάνους!
Εγώ, γέροντας 73 ετών πλέον, με το μοναδικό χάρισμα στον κόσμο (χα) το να τα ξεσκίζω όλα (όχι μνημόνια εγώ) τα σάπια τα θρησκόληπτα στο διαδίκτυο… Είναι τώρα ένας μήνας που δεν μπορούσα να πάω στη λαϊκή του Σαββάτου της γειτονιάς, εδώ δίπλα στην αγία Βαρβάρα Αργυρουπόλεως, που πήγαινα συνήθως για το γαβράκι που πολύ το αγαπώ…
Και από χθες, μου είχαν τελειώσει όλες οι προμηθέας που είχα κάνει τελευταία από το σουπερ-μάρκετ Σκλαβενίτη (πρώην Μαρινόπουλου) εδώ απέναντι στο άλλο τετράγωνο, στο σύνορο με το Ελληνικό.
Από χθες λοιπόν, αναπολούσα εκείνο το λαβράκι! Την λαϊκή την έχασα, και το καθημερινό ψαράδικο –το πιο κοντινό, ήταν μακριά, στα Σουρμένα, στη λεωφόρο Ιασωνίδου!
Περίμενα λοιπόν ένα γείτονα σήμερα (εδώ στην οδό Ξάνθου, στο Ελληνικό μένει και αυτός), για να ασχοληθεί λίγο με τον κήπο μου, και σκεπτόμουν ότι αντί για αυτό, θα τον αγγάρευα να πάει και να μου πάρει αυτά τα ψαράκια! Κάτι όμως του έτυχε, και το ραντεβού μας αναβλήθηκε! Αλλά εγώ δεν απελπιζόμουν και περίμενα το θαύμα το ημερήσιο, για το ψαράκι μου το... επιούσιο. (χα)
Και να! Λίγο πριν, χτύπησε το κουδούνι της πόρτας μου! Νόμισα ότι ήταν ο κηπουρός, που –από θαύμα, μπόρεσε τελικά να έρθει! Ήταν όμως κάτι άλλο, ήταν ένα μεγαλύτερο θαύμα.
Ήταν ένας άλλος γείτονας, πιο μακρινός αυτός (πέρα από την Ιασωνίδου), φίλος, καλός τεχνίτης, που στην αρχή του καλοκαιριού με είχε βοηθήσει σε κάτι εργασίες στην πίσω αυλή του σπιτιού μου, και που μου τον σύστησε ένας άλλος φίλος και γείτονας, διότι αυτός που είχα για τέτοιες δουλειές, ένας άλλος γείτονας, έκλεισε το μαγαζί του και έφυγε για το εξωτερικό.
Καλός άνθρωπος λοιπόν ο νέος φίλος, λίγο νεώτερος μου, με θρησκευτικές ανησυχίες και αυτός, και κάναμε μαζί οι δυο μας μεγάλες συζητήσεις σε τέτοια θέματα, στον κήπο μου, στα διαλείμματα των εργασιών μας.
Ο ίδιος έχει για χόμπι του το ψάρεμα! Έχει και μια βάρκα, και από τότε τον έχασα, διότι όπως μου έλεγε στο τηλέφωνο, ασχολείται πολύ με την ανακαίνιση της βάρκας του και θα αργήσει κάπως να με επισκεφτεί ξανά -για καφεδάκι και κουβεντούλα, κλπ. Μου υποσχέθηκε όμως ότι τα πρώτα ψάρια που θα πιάσει (και πάει σε βαθιά νερά), θα μου τα φέρει σαν δώρο!

Πέρασαν όμως αυτοί οι μήνες, και δεν είχα νέα του! Ούτε στη γιορτή μου με πήρε ένα τηλέφωνο, και είχα αρχίσει να ανησυχώ, τι άραγε να του συμβαίνει, αν έχει πάθει τίποτε με την βάρκα, και προσευχόμουν να είναι καλά ο άνθρωπος…
Αυτόν λοιπόν ούτε που τον σκέφτηκα τώρα που ήθελα το ψαράκι μου! Δεν έλπιζα, δεν περίμενα τίποτε από αυτόν, τον είχα προσωρινά ξεχάσει!
Και να που ήταν αυτός σήμερα –πριν λίγο, στην εξώπορτα!
Με μια μεγάλη τσάντα με ωραία μεγάλα ψάρια που σπαρταρούσαν, φρέσκα –φρέσκα από το πρωινό ψάρεμα του! Θέλησα να τον πληρώσω αλλά αυτός κυριολεκτικά εξαφανίστηκε, έφυγε τρέχοντας, με τη δικαιολογία ότι δεν μπορεί να με περιμένει να πάω μέσα στο σπίτι και να φέρω χρήματα από το πορτοφόλι μου, διότι επείγεται λέει να πάει και να καθαρίσει τη βάρκα του!
Πρόλαβα όμως να του φωνάξω, βλέποντας τον να απομακρύνεται στο δρόμο: 

«Φίλε, ευχαριστώ! Και να ξέρεις ότι τώρα πιστεύω στα θαύματα –ακόμα περισσότερο! Ξέχνα λοιπόν πολλά από τα όσα σου έλεγα άλλοτε για τις σχετικές δυσπιστίες μου! Καλή σου μέρα, καλή εβδομάδα! Και να μη χαθούμε ξανά, καλέ μου άνθρωπε!» (χα)
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1530885730307434?pnref=story

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ioannis Kyriakides 
Αυτο ειναι πραγματι ενα μικρο θαυμα φιλτατε!
Panagiotis Michalopoulos 

«Ἐν αὐτῷ γάρ (τω Κυρίω) ζῶμεν και κινούμεθα και ἐσμέν!»
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1530877643641576&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: