Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Νέο μήνυμα από το facebook (πριν από λίγο)

Νέο μήνυμα από το facebook (πριν από λίγο)
Panagiotis, οι φίλοι σας δήλωσαν 79.000 φορές ότι τους αρέσουν οι δημοσιεύσεις σας!
Μας αρέσει που μοιράζεστε τη ζωή σας με τα άτομα που σας ενδιαφέρουν στο Facebook.
Δείτε ορισμένες φωτογραφίες που άρεσαν στους φίλους σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Γιώργος Ρόκκας 
πάλι μηνυματάκι ; 
τι. ρομάντσο είναι πια αυτό ;
Panagiotis Michalopoulos 

Τώρα, βλέπουν ξεκάθαρα οι άνθρωποι του facebook, ποιος είμαι και τι κάνω.
Με είχαν σε πρόγραμμα παρακολούθησης μετά τις αμέτρητες προβοκάτσιες εναντίον μου, από τις παπαδο-πουτάνες… Τις παπαδο-πουτάνες που μου έκαναν καθημερινά οργανωμένες επιθέσεις –καταγγελίες σε βάρος μου, για δήθεν σπαμ κλπ.
Οι ίδιες παπαδο-πουτάνες, με έβαζαν επίτηδες –επίσης προβοκατόρικα, σε δήθεν ορθόδοξες χριστιανικές ομάδες… Οι παπαδο-πουτάνες, που μου έκαναν τον φίλο…
Τώρα το τοπίο, ξεκαθάρισε κάπως.
Μέσα σε ένα μήνα (αν προσέξατε), οι φίλοι μου μειώθηκαν κατά 100 άτομα! Εγώ, έφυγα από όλες τις ομάδες παγίδες, και σε κάθε νέο αίτημα φιλίας κάνω έλεγχο με προσωπικό μήνυμα πριν το κάνω δεκτό! Έχουν γνώση πια οι φύλακες…
Για παράδειγμα (πριν από λίγο):
Παναγιώτης:
Καλησπέρα σας κ. Κώστα! Καλή εβδομάδα!
Είδα που μου κάνατε αίτημα φιλίας…
…και θα ήθελα να σας ρωτήσω: «Γιατί;»

Κώστας:
Ααα με συγχωρείτε. Από λάθος θα έγινε. Δεν είναι κάτι που έγινε εκούσια. Βλέπετε απ το κινητό όταν είσαι στο διαδίκτυο είναι εύκολο να πατήσεις λάθος κουμπιά. Καλό βράδυ να έχετε!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=111766959373796&set=a.111767046040454.1073741826.100016214779492&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: