Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Μήπως δεν είναι απλά αστεία αυτά, άλλα και βλάσφημα κατά της αγίας γραφής;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Kiki Diskou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη ARKAS -The Original Page.
11 Μαρτίου στις 12:12 π.μ.

 
https://www.facebook.com/352589524877216/photos/a.352594344876734.1073741827.352589524877216/1009330255869803/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΣΤΕΙΑ ΑΥΤΑ, ...
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ;
Kiki Diskou 
Τα προτιμω ως αστεια..
αν εσεις τα θεωρειτε αλλοιως δικαιωμα σας
Panagiotis Michalopoulos 

Άλλο το τι προτιμούμε εμείς και άλλο τι είναι αυτό που μας προσφέρεται.
Το μόνο δικαίωμα μου είναι το να προβληματίζομαι και να προβληματίζω, για να βγαίνει έτσι και ένα νόημα, μέσα από μια καλή συζήτηση. Δεν θέλετε συζήτηση;
Και εμένα μου αρέσουν τα αστεία. Το αποκλείετε όμως εδώ να μην έχουμε αστεία μόνο, αλλά μαζί και βλάσφημα κείμενα; Αδιαφορείτε για αυτό; Δεν σας ενδιαφέρει τίποτε άλλο παρά μόνο το γέλιο;

Kiki Diskou 
Απο αυτο που μας προσφερεται, μεγαλωνοντας εχω μαθει να παιρνω αυτο που αρεσει.
Το υπολοιπο το αφηνω στην ακρη..εχω προβληματιστει αρκετα ολα τα χρονια της μακρας ζωης μου και για ολα,και εχω αποκρυσταλλωσει την αποψη μου για καθε τι,.
Και οχι δεν θελω να κανω συζητηση περι θρησκειας και πνευματικοτητας, ηλεκτρονικα τουλαχιστον,
Στην παρουσα φαση της ζωης μου προτιμω το γελιο.
Δεν θελω να προβληματισω κανεναν,ουτε να με προβληματισει κανενας..
Σας ευχαριστω για το ενδιαφερον παντως.
Panagiotis Michalopoulos 

Δεν είχα καμία πρόθεση να σας αλλάξω τις όποιες πεποιθήσεις σας για την θρησκεία! Ούτε κήρυγμα πνευματικότητας να κάνω.
Είμαστε και οι δυο υπεράνω θρησκείας, και σχολιάζουμε (αφού πήραμε τη δόση μας, του γέλιου) στα σοβαρά τώρα: Είναι βλάσφημος ο σκιτσογράφος ή όχι; Αυτές οι ανοησίες του, είναι διότι δεν ξέρει τι του γίνεται από την αγία γραφή -οπότε απαλλάσσεται λόγω βλακείας, ή ξέρει πολύ καλά και τα διαστρέφει όλα εσκεμμένα -με τρόπο γελοίο, για να προκαλέσει το γέλιο των ομοίων του;
Τόσο απλά!

https://www.facebook.com/kiki.diskou/posts/401006456923551?pnref=story
Kiki Diskou

Δεν υπάρχουν σχόλια: