Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Διότι όλη αυτή η τρελή, η αλλοπρόσαλλη ιστορία με τον Παΐσιο και τους υποστηρικτές του, μας κάνει εμάς τους πιο νηφάλιους, να συμπεριφερόμαστε σαν εκείνο το παιδάκι που φώναξε τότε αυθόρμητα: «ο βασιλιάς, είναι γυμνός!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Panos Sompolos IV
23 ώρες πριν
Επανέρχομαι στο θέμα Ερντογάν και δεν σας κρύβω ότι ανησυχώ για το πού το πάει! 

Δεν ξέρω πού θα οδηγήσουν οι, σχεδόν καθημερινές, προκλήσεις και απειλές!
ΣΧΟΛΙΑ:
Αναστασια Παυλιδου 

εχετε πιστη στο Θεο και στον Πατερ Παισιο....
λιγα τα κολυβα στο ζωναρι τους.... τιποτα δεν θα κανουνε. 
σκυλι που γαβγιζει μην το φοβασαι....
ασε που εχει ξηλωσει ολο το συστημα του μετα το πραξικοπημα
Panagiotis Michalopoulos 

Χα! "έχετε πιστη στον κωλογερο-καλόγερο Παΐσιο!"
Dimitris Koronakis 

ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Μπράβο, Panagiotis Michalopoulos
Αναστασια Παυλιδου 

χαχαχαχα πολυ αστειο το σχολιο μου...
ή το αστειο ειναι οτι δε σεβεσται τον αγιο? 
μπραβο σας....ετσι δε παμε πουθενα....
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΓΡΑΦΑ, ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ…
Περί Παϊσίου ο λόγος:
Πέθανε πριν λίγα χρόνια ένας κωλόγερος, μια σκατόφατσα, ένα φασιστόμουτρο, και από την επομένη κιόλας μέρα, ένας απίστευτος μηχανισμός χριστιανο-φασιστών και παρακρατικής εκκλησίας, ξεκίνησε έναν λυσσαλέο αγώνα για την αγιοποίηση του! Και τούτο διότι στο αμπαλάζ αυτό, στο κωλόχαρτο γέροντας Παΐσιος, όλη η λέρα του παπαδικού και λαϊκού υπόκοσμου, τύλιξε για να μας την πασάρει… σαν παντεσπάνι, όλη την πατριδοκαπηλική και παραθρησκευτική κοπριά! Αυτά!

Αναστασια Παυλιδου 
Panagiotis Michalopoulos,
καταλαβαινω την προσωπικα σας αποψη για το θεμα ...
αλλα πρεπει να σεβομαστε και τη θεση και το ποστευω του αλλου. 
γιατι επρεπε να γραψω για τον γεροντα και εσεις μετα να το χλευασετε?
Panagiotis Michalopoulos 

Εσάς, σας σέβομαι αγαπητή Αναστασία. Σας σέβομαι σαν πρόσωπο… Σαν εικόνα του θεού!
Δεν έχω όμως καμιά υποχρέωση να σεβαστώ και την οποιαδήποτε άποψη σας, όποια κι αν είστε, ακόμα και... η πάπισσα Ιωάννα!
Γράψατε κάτι, που αλλοιώνει την εικόνα σας, κάτι άξιο χλευασμού... Σας απάντησα φιλικά - αδελφικά, προς έλεγχο σας και προς συμμόρφωση σας.
Διότι όλη αυτή η τρελή, η αλλοπρόσαλλη ιστορία με τον Παΐσιο και τους υποστηρικτές του, μας κάνει εμάς τους πιο νηφάλιους, να συμπεριφερόμαστε σαν εκείνο το παιδάκι που φώναξε τότε αυθόρμητα: «ο βασιλιάς, είναι γυμνός!»
Ξεβρακωνόσαστε καλή μου φίλη, γελοιοποιήστε από μόνοι σας, εκτίθεστε δημόσια με όλα αυτά τα τραγελαφικά σας… Με το να παίρνετε χώμα από τον τάφο του για κοκτέιλ, με το να προσκυνάτε τις πλαστικές παντόφλες του, ή τα γυαλιά του, ή την φανέλα του με το αίμα αυτών που σκότωνε…
Σοβαρευτείτε λοιπόν, συνέλθετε, και … "αυτά", για την ώρα!
 
Αναστασια Παυλιδου 
καταρχην δε γινεται να σεβεσται εμενα σασν προσωπο και να μη σεβεσται την αποψη μου. 
εγω σεβομαι τη δικη σας απλα ο τροπος που το κανατε δε μου αρεσε. 
οχι η παπισσα ιωαννα δεν ειμαι...ειμαι μια ασημαντη. 
και επιτρεψτε μου να σας πω οτι απο ολα αυτα που αναφερατε περι κοκτειλ και παντοφλας οτι δεν τα εχω κανει ποτε στη ζωη μου. 
πιστευω το εργο του αλλα ειδωλολατρης δεν ειμαι. 
αλλωστε δεν χρειαζεται κιολλας. σταματαω τι θεμα εδω γιατι δεν βγαινει ακρη και δεν ειναι το θεμα να βγει κιολας.....
αυτα για τωρα και για παντα
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=358265257869749&id=100010588322230

Δεν υπάρχουν σχόλια: