Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Καλημέρα, καλό σαββατοκύριακο! (Σήμερα, συζητώ με την χρήστη «Iliana Manousaki Othonos», σε μια θρησκευτική ομάδα στο facebook, στην οποία είμαστε μέλη.)

Panagiotis Michalopoulos
Δεν σώζει η Παναγία. Μόνον ο Χριστός σώζει, ο μόνος αναμάρτητος, που σταυρώθηκε για εμάς! Η Παναγία, είναι και αυτή μια αμαρτωλή (όπως κάθε άνθρωπος, όπως κάθε άγιος και αγία), που χρειάζεται και αυτή σωτηρία. Είναι λοιπόν ασέβεια, είναι βλασφημία και αίρεση να την προβάλετε σαν θεά, ονομάζοντας την Θεοτόκο. Η Παναγία, γέννησε τον Χριστό που ήταν και θεός και άνθρωπος. Άρα, Χριστοτόκος είναι το σωστό όνομα της.
Iliana Manousaki Othonos 
Τι λες γλυκέ μου άνθρωπε? ? Και βέβαια έχει δύναμη η Παναγία και σώζει και θαυματουργή.μάλλον γλυκέ μου εσύ βρίσκεστε σε ερεση.
Panagiotis Michalopoulos 

Και βέβαια θαυματουργεί η Παναγία μας, αγαπητή Ηλιάνα!
Όπως άλλωστε θαυματουργούν και όλοι οι Άγιοι.
Άλλο όμως αυτό, το να μεσιτεύει ο άγιος ή η Παναγία στον Κύριο μας και να μας βοηθά στην ανάγκη μας, και άλλο η σωτηρία της ψυχής μας που είναι έργο μόνο του Χριστού, του μόνου αναμάρτητου, που γι αυτόν τον λόγο σταυρώθηκε για εμάς. Αυτό, δεν μπορεί να το κάνει κανείς άλλος ούτε άγιος ούτε και η Παναγία.
Τους αγίους τους τιμούμε διότι κάνουν θαύματα με την δύναμη του θεού και όχι αυτεξούσια.
Η Εκκλησία μας, ψάλει στην τιμή κάποιου αγίου: «δόξα τω σε δοξάσαντι Θεώ, δόξα τω σε στεφανώσαντι, δόξα τω σε θαυμαστώσαντι, δόξα τω ενεργούντι δια σου πάσιν ιάματα.»!
Panagiotis Michalopoulos 

Η δε προσευχή μας κάθε φορά, τελειώνει με το «Δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον και σώσον ημάς. Αμήν.»
Panagiotis Michalopoulos

Τι φωτογραφία είναι αυτή στο άλμπουμ σου, αγαπητή Ηλιάνα;
Iliana Manousaki Othonos 
Κύριε ελέησον τη σε ενωχλεισε η φώτο...ψαχνεσε αγαπητέ μου.
Panagiotis Michalopoulos 

Μήπως πρέπει να ψαχτείς εσύ, αγαπητή Ηλιάνα; Για το τι «ορθόδοξες» φωτογραφίες βάζεις στη σελίδα σου;
Να ψαχτείς δε -κυρίως, αν πρέπει να εξακολουθείς να θεωρείς ως ορθόδοξη αυτήν την παπική τσόντα, αυτήν που θέλει να είναι θεά η Παναγία… Αυτήν την αιρετική -την μονοφυσιτική, που την θέλει να γεννάει θεό -και όχι θεό και άνθρωπο… Αυτήν την βλάσφημη τσόντα, που θέλει σε αυτήν να απευθυνόμαστε για τη σωτηρία μας!

Iliana Manousaki Othonos 
Έχω χιλιάδες φώτο αλλά δεν θα ασχοληθώ με αυτό. προσωπικά είχα θαύμα από την Παναγία και αν ζω τώρα το οφιλο σε αυτή !!! Απλά μια ερώτηση θα σας κανών αγαπητέ.εμείς εδώ είμαστε ορθόδοξη εσείς είστε? ??
Panagiotis Michalopoulos

1. «Έχω χιλιάδες φώτο»
Μπράβο! Να τις χαίρετε! Εγώ όμως που δεν είμαι φίλος σου, δεν τις βλέπω!
2. «αλλά δεν θα ασχοληθώ με αυτό.»
Δεν σε συμφέρει να ασχοληθείς, και να απάντησης τι σόι ορθόδοξη εικόνα είναι αυτή!
3. «προσωπικά είχα θαύμα από την Παναγία και αν ζω τώρα το οφιλο σε αυτή !!!»
Μπράβο! Χαίρομαι! Να δοξάζεις τον Κύριο που θαυματουργεί μέσα από όλους τους αγίους, μέσα και από την Παναγία φυσικά!
4. «Απλά μια ερώτηση θα σας κανών αγαπητέ. εμείς εδώ είμαστε ορθόδοξη εσείς είστε???»
 
Panagiotis Michalopoulos
α) Ορθόδοξος είμαι, και εδώ με έγραψε ένας ορθόδοξος φίλος χωρίς να με ερωτήσει. Μόλις μπήκα δε, είδα πάνω – πάνω μια ανάρτηση με την προσευχή κάποιου μέλους να το σώσει η Παναγία. Απάντησα εκεί με σχόλιο μου, απάντησα και με δική μου ανάρτηση στην ίδια ομάδα, αυτήν την ανάρτηση στην οποία τώρα συζητούμε.
β) Και βέβαια δεν είναι όλοι ορθόδοξοι εδώ μέσα. Δέχτηκα επίθεση από γκέι, και από καραμπινάτους παπικούς για τη θέση μου αυτή! Αυτοί γκέι, αυτοί παπικοί που λατρεύουν την παπική εικόνα της Τήνου. Άλλοι δε -όπως εσύ, άσχετοι, δυστυχώς!

https://www.facebook.com/groups/aioniapoli3/permalink/766435386822694/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: