Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Panagiotis Michalopoulos: Καλημέρα Σοφία μου, καλή μου φίλη -και γειτόνισσα! Καλό μήνα, καλό χειμώνα, καλές γιορτές να έχουμε! Αν περάσεις δε κανένα βράδυ από το σπίτι μου, στην οδό Ξάνθου, στον αριθμό 66, τότε θα δεις…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Σοφία Κατωμέρη κοινοποίησε τη φωτογραφία (πόστερ) του χρήστη ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΞΑΝΑ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
11 ώρες πριν
...που γράφει:
«Της πουτάνας γίνεται σε ολόκληρο τον κόσμο, και εμείς δεν έχουμε αφήσει δέντρο για δέντρο αστόλιστο!»
 

ΣΧΟΛΙΑ:
Anna Terzaki

Χα, χα, χα!
Panagiotis Michalopoulos 

Έτσι είναι! Αυτοί, κόκκινο φωτάκι στην πόρτα τους, και κάποιο μικρό γυναικείο όνομα στο κουδούνι… Και εμείς, πολύχρωμα φωτάκια και μπαλίτσες στα δέντρα μας!..
Και την ελληνική σημαία, βεβαίως –μονίμως, στο μπαλκόνι μας! Χα!
Σοφία Κατωμέρη 
Καλημερα Παναγιωτη μου.
Panagiotis Michalopoulos 

Καλημέρα Σοφία μου, καλή μου φίλη -και γειτόνισσα! Καλό μήνα, καλό χειμώνα, καλές γιορτές να έχουμε!
Αν περάσεις δε κανένα βράδυ από το σπίτι μου -στην οδό Ξάνθου, στον αριθμό 66, τότε θα δεις και τη σημαία μου, να κυματίζει πάντα περήφανα, εκεί ψηλά
-στο κάθετο κοντάρι της…
Θα δεις και τα φωτάκια στην αυλή… πολλά φωτάκια… ακόμα και επάνω στις πέργκολες με τις μπουκαμβίλιες μου! Χα! 
Φωτάκια πολύχρωμα -κρεμαστά, που τα ανάβω (με το πάτημα ενός κουμπιού από μέσα από το σπίτι) ακόμα και τις καλοκαιρινές νύχτες… Όταν βέβαια έχω το κατάλληλο κέφι… 
Όταν π.χ. έχω έξω την καρέκλα μου, και κάθομαι στη βεράντα και ρεμβάζω στον κήπο… Έτσι για ρομαντική ατμόσφαιρα! Χα! 
https://www.facebook.com/sofiniko/posts/10203987310602649

Δεν υπάρχουν σχόλια: