Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

ΣΗΜΕΡΑ (πολιτικός) ΓΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ...

- Ορκίσου! - Στο βρακί σου! 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η βακινα δραμουντανη πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες — στην τοποθεσία Βλυχαδια.
9 ώρες πριν
 
ΣΗΜΕΡΑ ΓΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ..
Τα Βλυχαδια της Καλύμνου επέλεξε το Μαρακι μας, η ανηψουλα μας, να ενώσει τη ζωή της με τον καλό της τον Αντώνη.. Έφτασαν με το παπί του Αντώνη και μπροστά στον Αντιδήμαρχο, τους έξι κολλητούς για μάρτυρες, και πεντακοσιους καλεσμένους αντάλλαξαν τους όρκους τους..
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Μετά, το παιδί, θα το πάνε στον παπά για να το βαφτίσει, ή στον Δήμαρχο;
βακινα δραμουντανη 

Είναι δική τους η επιλογή Παναγιώτη!! Και το παιδί τους σε κάθε περίπτωση θα είναι καλό, αν μοιάσει στους γονείς του..
Panagiotis Michalopoulos 

Με πιο σκεπτικό επιλέγει κανείς γάμο πολιτικό και βαφτίσια θρησκευτικά;
Panos Doulios 

Όσοι ζούνε στο κόσμο, πρέπει να λειτουργούν κοσμικά. Σαν πολιτισμένοι άνθρωποι. Αν είναι ανάγκη να παντρεύεται κανείς, ας παντρεύεται στο κόσμο των ανθρώπων και όχι των πνευμάτων....
Καλή τύχη! ( Γειά σου Βακίνα!... ) 
Panagiotis Michalopoulos 
«Ας παντρεύεται στο κόσμο των ανθρώπων και όχι των πνευμάτων»… Και μετά, ας βαφτίζει τα παιδιά του στο Δημαρχείο με παπά τον Δήμαρχο! Και όχι στην εκκλησία, για το πανηγύρι, για το πάρτι, για την μετατροπή «του κόσμου των πνευμάτων» σε κόσμο του Ντίσνεϋ, από τις γελοίες διακοσμήσεις στο χώρο του ναού.
Panos Doulios 
Παναγιώτη, έχουμε διαφορά κοσμοθεωρίας!.... (emoticon smile)
Panagiotis Michalopoulos 

Καλή τύχη! 
βακινα δραμουντανη 
Η προσωπική μου γνώμη ταυτίζεται με αυτήν του Πάνου Panagiotis Michalopoulos, αλλά δεν έχει καμία σημασία.. Ο καθένας έχει το δικαίωμα επιλογής..Για μένα σημασία έχει το αποτέλεσμα.. Δηλαδή, η ποιότητα του πολιτη- μέλους της κοινωνίας μας και όχι με ποιον τρόπο έφτασε σε αυτήν..Για άλλους είναι καθοριστική η συμβολή του θρησκευτικού δόγματος, για άλλους του εν γένει περιβαλλοντος μόνο.. αν και δεν ασπάζομαι κανένα θρησκευτικό δόγμα, σέβομαι απολύτως τις επιλογές των άλλων,εφόσον αυτό τους κάνει καλύτερους πολίτες... Εσεις ????
Panagiotis Michalopoulos 

Εγώ, αγαπητή Βακίνα, δεν κατάλαβα να διαφώνησα με κανέναν από εσάς, ούτε και με τον Πάνο!
Μάλιστα στο πρώτο μου το σχόλιο, εσύ έκανες και like!
Έρχεται τώρα ο Πάνος, και εντελώς στο ξεκάρφωτο μου λέει, ότι έχουμε διαφορετική κοσμοθεωρία! Διότι πιστεύει λέει, ότι πρέπει κανείς να παντρεύεται στο κόσμο των ανθρώπων και όχι των πνευμάτων! Ενώ η ένσταση μου, ήταν σχετική με την υποκρισία κάποιων, που ενώ περιφρονούν την Εκκλησία στο θέμα του γάμου (και καλά κάνουν αν δεν πιστεύουν), τρέχουν σε αυτήν μετά, όταν είναι να βαφτίσουν τα παιδιά τους!
Θα αισθανθώ λοιπόν ότι διαφωνούμε αν μου πείτε ότι αυτό το «δίπορτο» είναι λογικό, είναι ηθικό κλπ!

βακινα δραμουντανη 
Έκανα λαικ για.την εύλογη ερώτηση σας..Και δε νομίζω ότι αντιδικω με κανέναν.. Απλά υποστηρίζω το δικαίωμα της προσωπικής επιλογής..
Panagiotis Michalopoulos 

Δεν αμφισβήτησε κανείς το δικαίωμα της προσωπικής επιλογής, το δικαίωμα του πολιτικού γάμου, το οποίο είναι και υποχρέωση όποιου δεν πιστεύει, να τελεί δηλαδη αυτόν τον γάμο και όχι τον θρησκευτικό, όπως είναι και καθήκον της αληθινής Εκκλησίας να μη δέχεται απίστους στα μυστήρια της και να τα γελοιοποιούν!
Κάνατε λέτε λάικ, διότι βρήκατε εύλογη την ερώτηση μου, και εγώ εκεί έμεινα! Μετά, αντιμετωπίστηκα διαφορετικά! Γιατί;
Ξαναρωτώ: Θεωρείτε δικαίωμα προσωπικής επιλογής την περίπτωση που το ίδιο το ζευγάρι που διάλεξε τον δήμαρχο για το γάμο του, να πάει μετά στον παπά για τα βαφτίσια του παιδιού του, κάτι που συμβαίνει τακτικά, και αν ναι, το θεωρείται φυσικό και ηθικό αυτό;

βακινα δραμουντανη 
θα σας απαντησω με την τοποθετηση της κορης μου, η οποια εκανε πολιτικο γαμο (με τον οποιο συμφωνουσα) τι θα κανει με την ονοματοδοσια του παιδιου της οταν θα ερθει .."μαμα, ο πολιτικος γαμος αφορα εμενα και τον συζυγο μου, λαβαμε υπ οψιν μας τις πιθανες αντιδρασεις του κοινωνικου περιβαλλοντος, αποφασισαμε ετσι..η ονοματοδοσια αφορα το ιδιο το παιδι πρωτιστως και πιθανες επιπτωσεις και συμπεριφορες απεναντι του, που θα πρεπει να προσμετρηθουν.." εκ προοιμιου σας λεω,οτι οποιαδηποτε αποφαση τους ειναι απο μεριας μου σεβαστη.. Και γιατι αραγε δεν ειναι ηθικο μια μητερα να θελει να προστατεψει το παιδι της, αλλα ειναι ηθικος ο στιγματισμος ατομων που επιλεγουν κατι διαφορετικο??
Panagiotis Michalopoulos

Δεν σας καταλαβαίνω! Η ονοματοδοσία πια, δεν περνά πλέον αναγκαστικά από την εκκλησια.
Η πολιτεία, όπως θέσπισε τον πολιτικό γάμο, έτσι προνόησε και την ονοματοθεσία στο ληξιαρχείο. Το παιδί έχει πια όνομα, δεν χρειάζεται να κάνει το πανηγυράκι η μαμά, το πάρτι στην εκκλησία με τον Ντίσνεϋ στολισμό του ναού!
Έτσι, έχουμε γάμο χωρίς παπά, ονοματοδοσία χωρίς παπά, και κηδεία χωρίς παπά (πολιτική κηδεία) με το δικαίωμα της αποτέφρωσης.
Απλά πράγματα! 

βακινα δραμουντανη
εχουμε διαφορετικη αντιληψη.. εγω σεβομαι τη δικη σας.. μαθετε να σεβεστε και εσεις των αλλων.. Για εσας το λεω.. οι αλλοι προχωρουν ετσι κι αλλιως και χωρις καποιον απο εμας... καλη σας μερα!!
Panagiotis Michalopoulos

Είπατε, αγαπητή βακινα δραμουντανη: «Η προσωπική μου γνώμη ταυτίζεται με αυτήν του Πάνου.»! 
Και ο Πάνος είπε: «Όσοι ζούνε στο κόσμο, πρέπει να λειτουργούν κοσμικά. Σαν πολιτισμένοι άνθρωποι. Αν είναι ανάγκη να παντρεύεται κανείς, ας παντρεύεται στο κόσμο των ανθρώπων και όχι των πνευμάτων.»! 
Εσείς όμως, για την ονοματοδοσία, δεν την αποκλείετε να γίνει στην εκκλησία, στην βάφτιση δηλαδη, στον… «κόσμο των πνευμάτων»!
Και αυτό το οξύμωρο, το αντιφατικό, θέλετε να το σεβαστώ; Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος «να μάθει» να σέβεται του οποιουδήποτε την αντίληψη! Σέβομαι, σημαίνει αποδέχομαι, σημαίνει τιμώ! Και πώς εγώ θα σεβαστώ κάτι που μου προξενεί την απορία, κάτι στο οποίο βλέπω μια διπροσωπία, και μια εξόφθαλμη υποκρισία;

Και, με τον Δήμαρχο, και, με τον παπά! Χα!
Εσάς πάντως -σαν συνομιλητές μου, σας σέβομαι σαν πρόσωπα και σας τιμώ με τη φιλία μου, και με τιμάτε κι εσείς ομοίως!
Καλή σου μέρα, καλή μου φίλη! (emoticon wink -νemoticon like) 

βακινα δραμουντανη
η μεγαλη μας διαφορα ειναι οτι εγω αναγνωριζω το δικαιωμα επιλογης στους αλλους, ενω εσεις οχι..
δεν υπαρχει αρα επιπεδο συζητησης στο συγκεκριμενο θεμα...
καλημερα και παλι!
Panagiotis Michalopoulos

Μπα! Έπεσε τώρα και το επίπεδο μας; Χα!
Εσείς είστε προφανώς σε ανώτερο επίπεδο! Έχετε προσδεθεί στην επιλογή των άλλων, των συγγενών σας, επιλογή στο να αποφασίζουν πότε τον Δήμαρχο -για γάμο, και πότε τον παπά -για βάφτιση.
Δικοί σας άνθρωποι είναι αυτοί που τα επιλέγουν αυτά τα ερμαφρόδιτα, υποχρεωμένη είστε να αποδεχτείτε αυτήν τους την επιλογή!
Εγώ βέβαια, απλά σχολιάζω κάποιες καταστάσεις, σαν ελεύθερος άνθρωπος που είμαι, και αυτήν την επιλογή μου φαίνεται ότι εσείς δεν την αποδέχεστε!
Ας είναι λοιπόν καλά οι παπάδες που για τα τυχερά τους, επιτρέπουν σε ανθρώπους που έκαναν πολιτικό γάμο, που παραμένουν εκτός Εκκλησίας, να μπαίνουν μετά ελεύθεροι και ωραίοι, και, στην εκκλησία για βαφτίσια, μετατρέποντας τον ναό σε Ντίσνεϋλαντ (Disneyland) με τη διακόσμηση, και σε χαμαιτυπείο από την γύμνια των γυναικών εκεί μέσα! Αίσχος!


https://www.facebook.com/vdramountani/posts/1683030228582675

Δεν υπάρχουν σχόλια: