Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Καλημέρα, καλή (και γλυκιά) Κυριακή! Χαίρετε!

Και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας, ήταν…

Η προσευχή του Γέροντος Παϊσίου… Ο σκορπιός που τον τσίμπησε… Και τι έγινε μετά…


Έκτακτο: Ξεκίνησε από τη νύχτα που πέρασε… Έρχεται εσπευσμένα στην Αθήνα, η… «αναγεννημένη» θεία από το Σικάγο…. Για να δολοφονήσει τον μπλόκερ Παναγιώτη Μιχαλόπουλο!!!..


Pater Ioannis: "Κρίνουμε. Κρίνουμε τους πάντες και τα πάντα."


Το άγιο δισκοπότηρο στο κέντρο του ναού, και ο Γιάννης Μασκίδης (Architect, urban nudist, artist) σε συμβολική στάση… Σαν νέος Χριστός, που αυτός προσφέρει το σώμα του… από πίσω, στους πιστούς της εκκλησίας!


Γέροντας Παΐσιος: «Μου ζάλισαν τον έρωτα, ρε μάγκα μου, όλοι αυτοί που έρχονται κάθε μέρα στον τάφο μου -εκεί πάνω. Έτσι, είπα να ξεφύγω για λίγο, και να κατεβώ κι εγώ παραλία να πούμε! Αμέ!»


ΧΘΕΣ: Πλήθος ευλαβών πιστών συνέρρευσε στον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού της Βουλής και στον παρακείμενο χώρο της Πλατείας Συντάγματος για να υποδεχτούν την έλευση της αγίας ευρωζώνης και τεμάχιον λειψάνου της οσίας Ευρώπης, ενώ ακολούθησε πάνδημη λιτάνευση.


Χορευταράς πάτερ στα Γιάννενα: Σας αρέσει αυτή η εικόνα του ιερωμένου;


Έχω ρέντα! Από σήμερα, μαζί με τον σεβαστό πατέρα, τον πρωτοπρεσβύτερο κ. Γεώργιο Νάνο, στο facebook! Alleluia!


Ωραία περιδέραια!


Καλό σας απόγευμα! Ο κήπος μου, σας χαιρετάει! (Νέο απόκτημα: 15 ρίζες πετούνιας -μαζί με δαφνούλες- προσφορά από την κ. Μακρίνα, του κ. Ηλεία που έχουν το μεγάλο κρεοπωλείο απέναντι από το σπίτι μου (οδός Τύχης).


Είδες Μαριάνα; Γηράσκω, διδασκόμενος!


Λέσβος: Πού κάνουν τα κακά τους οι κακοί μουσουλμάνοι μετανάστες; Τα κάνουν στα μούτρα της χρυσής αυγής; Αίσχος!


Βίοι παράλληλοι: 1. Ο κινέζος δράκος Ying Long, πρώτος ξάδελφος του δράκου του Άη Γιώργη. 2. Αγιογραφία του Χριστού να παίζει με τα δάχτυλα του, που παραπέμπει σε παρόμοια ινδουιστική θεότητα…


Αποκάλυψη: Τώρα με τα κινητά τηλέφωνα, ουσιαστικά έχει καταργηθεί το άβατο στο λεγόμενο Άγιο Όρος, αφού τις γυναίκες…


Καλημέρα, στην υγειά σας, κοπιάστε! Χαίρετε!

2 σχόλια:

stavroula είπε...

Καλη Κυριακη και χρονια πολλα για την γιορτη του πατερα επισης!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Γεια σου Σταυρούλα μου! Καλή Κυριακή να έχετε!
Και βέβαια, δεν είναι από άλλο πλανήτη ο πατέρας για να εορτάζει ξεχωριστά από τη μητέρα. Είναι ο γεννήτορας, θα μου πεις, αφού… «ο άντρας γεννά και η γυναίκα τίκτει» σύμφωνα με διάφορα τέτοια μπουρμούτσαλα.
Πέρα όμως από αυτά, μια και υπάρχει αυτή η γιορτή… Ας την χαίρονται αυτοί που την γιορτάζουν! Χα!