Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Σε λίγο, ξημερώνει… Καλημέρα σας!

Και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας, ήταν…

Πο-πο, τι τεράστιο φωτοστέφανο! (Δεν γελοιοποιούν την Παναγία, όλες αυτές οι υπερβολές;)


Χαμός με τον Πορφύριο, ρε πούστη! Το τι βαρβάτες μαλακίες ακούω γι αυτόν στο facebook, είναι άλλο πράγμα!


Kiss my ass!


P. MICHALOPOULOS είπε: "Τι μου λέτε! Ρε τους πούστηδες, τους τέτοιους παπικούς αγιογράφους!!!"


Πίσω μου σε έχω σατανά, με το άσπρο καυτό σορτσάκι! Συγγνώμη Παναγία Εικοσιφοίνισσα μου! Κολάστηκα ο χριστιανός!


Αυτός ο παπάς, ο Elefterios Champidis, μου έστειλε -πριν από λίγο ένα μήνυμα, από τον λογαριασμό του στο facebook. Λέτε να είναι παραληρηματικό; Πριν δε προλάβω να τον ρωτήσω τι εννοεί, με μπλόκαρε!


Όπα ρε μάγκα μου, και περιποιημένη ομπρέλα μερακλαντάν, να πούμε, για να μη μαυρίσει περισσότερο (το… κάρβουνο) η εικόνα της Παναγίας, στην βόλτα της στα πέριξ! Αμέ, πως!


Αυτή είναι η πίστη μας ρε πούστη! Η ορθοδοξία μας! Μια πανέμορφη –ολοζώντανη (μούμια –γκαστρωμένη) θρησκεία! Ποιος μπορεί να την αμφισβητήσει;


Καλημέρα σας φίλοι, αναγνώστες του μπλογκ «χαίρετε»! Η διεύθυνση του ιστολογίου, σας ανακοινώνει ότι…

Δεν υπάρχουν σχόλια: