Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Νέο μήνυμα από τη φίλη κ. Αθηνά Μιχαλοπούλου: «Χαίρετε! Ό,τι κι αν κάνει ο καιρός, ένα είναι βέβαιο: Ο Χριστός, θ’ Αναστηθεί!!!!»

Η ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Freepen.gr.
22 ώρες πριν

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos

Καλημέρα! (Ο καιρός το Πάσχα: Θα χιονίσει;)
http://xairete.blogspot.gr/2015/04/blog-post_60.html

ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
χαιρετε! 
οτι κι αν κανει ο καιρος ενα ειναι βεβαιο ο χριστος θ αναστηθει!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Πάντα πιστός, στο ραντεβού του! Σωστός, …Κύριος!
Στον τόπο μας: 12 η ώρα Ελλάδος, -μεσάνυχτα ακριβώς! (με τα φαντάσματα!)
Στους λεγόμενους αγίους τόπους: 12 η ώρα, μεσημβρινή! (Το μεσημβρινό δαιμόνιο, της απάτης του αγίου φωτός, κλπ)

ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
κυριε παναγιωτη αφου ξερετε για τον θεο δεν υπαρχει οχρονος!
Panagiotis Michalopoulos

Είναι διαθέσιμος να τον Ανασταίνουμε, ακόμα και σε δυο παραστάσεις την ημέρα, μέσα στο Μ. Σάββατο!
1. Μια σε επίσημη πρεμιέρα κατά μόνας –τοπικά στα Ιεροσόλυμα, μεσημβρινή παράσταση τσίρκου με πρωταγωνιστή τον μεγάλο μάγο Έλληνα πατριάρχη, και φιλική συμμετοχή (έξτρα σόου) τον γνωστό κλόουν που ακούει στο όνομα... «άγιο φως»!..
2. Και άλλη μια νυχτερινή λαϊκή παράσταση -στην ελληνική επικράτεια αυτή, πραγματικό βαριετέ, με βεγγαλικά και άλλα θρησκευτικά μπουζούκια!
Εμένα Αθηνά μου, πάντα μου άρεσαν τέτοια έργα με τέτοιες τσόντες! 

Θυμάμαι μικρός όταν ήμουν, που με πήγαιναν το Σάββατο στο Σινεάκ, όπου έβλεπα δυο έργα μαζί … Ένα το κανονικό (πχ. χοντρό – λιγνό) και ένα έξτρα με κινούμενα σχέδια! Χάρμα!
ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
εσεις ποτε?τον ανασταινετε?
Panagiotis Michalopoulos

Εμείς εδώ στην ενορία μου αγαπητή Αθηνά, τον ανασταίνουμε τα μεσάνυχτα «κανονικά», σαν …δράκουλα!… Το γεγονός, γίνεται αντιληπτό από τα βαρελότα, τα πυροτεχνήματα, τα βεγγαλικά, -όλα αυτά τα σχετικά δηλαδη με την «ορθόδοξη» παράδοση.
Βέβαια εγώ, πάντα απέφευγα να είμαι παρών σε τέτοια εμπόλεμη περιοχή. Περίμενα λίγο, και μετά ξεκινούσα για την εκκλησία για να παρακολουθήσω την αναστάσιμη ακολουθία… Στο δρόμο, συναντούσα πολλούς γνωστούς μου, γείτονες κλπ. που είχαν πάρει το μαγικό «φως», και επέστρεφαν σαν κοπάδι -τσούρμο, στα σπίτια τους, για τη μαγειρίτσα και για το πανηγυρικό -πορνό εορταστικό πρόγραμμα της τηλεόρασης. Με έβλεπαν λοιπόν και με κορόιδευαν! «Πού πας τώρα ρε Παναγιώτη», μου έλεγαν! «Πάει, τέλειωσε το Χριστός Ανέστη, και ο κόσμος έφυγε! Τι πας να κάνεις τώρα εσύ, τέτοια ώρα, 12 και 5΄ στην εκκλησία! Χα!»
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10202515526648350&id=1800906923

Δεν υπάρχουν σχόλια: