Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Εδώ είμαστε πάλι! Καλημέρα, καλή Κυριακή! Κοπιάστε!

ΣΧΕΤΙΚΑ:
Mariana Tsantali
Καλημέρα! !!!!!!!!
Constantinos Pispas
Καλημερα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ δεν βλεπω καφεδακι καλη Κυριακη !!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Είναι και φρέσκος, είναι και ζεστός – ζεστός, στην καφετιέρα, φίλε! (εγώ δεν έχω κάρβουνα και χόβολη) Είναι λοιπόν έτοιμος, και στο τσακ φτιαγμένος! Και… σερβιριστείτε και μια φορά μόνοι σας, καλοί μου άνθρωποι! Χα! Καλημέρα!
Constantinos Pispas
Εχεις δικαιο !!!!!!!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/844260378969976

O Nikolaos Korifidis, διαβάζει:
«Η Ελλάδα βγαίνει από το Ευρώ και προκαλεί Πανικό στις Παγκόσμιες Αγορές» http://www.oneminute.gr/2015/02/blog-post_252.html
Και σχολιάζει: 
ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ !!!!!!! ΤΖΑΜΠΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!!!! 
ΝΕΑ ΑΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Ότι έλεγαν προεκλογικά, το πίστευαν, και -σαν ειλικρινείς άνθρωποι, αυτών την υλοποίηση θα πραγματοποιήσουν. Είναι όμως ακόμα στα χαρακώματα στον αγώνα για να σταθεί όρθιο το κράτος μας, διότι αν αύριο δεν είναι, τότε… άμωμοι εν οδώ, αλληλούια! Θα μας έχουν κατασπαράξει οι λύκοι οι εξωτερικοί μαζί με τους εσωτερικούς που μας έχουν βάλει στη μέση, όλοι αυτοί που δεν θέλουν να επιτύχει αυτή η κυβέρνηση. Η κυβέρνηση, που ακόμα δεν ξεκίνησε το νομοθετικό της έργο. Η κυβέρνηση που δια στόματος υπουργού οικονομικών δηλώνει ότι ΑΥΤΗ, δεν θα την κάνει την κολοτούμπα και ότι θα προτιμήσει ακόμα και έναν Αρμαγεδδώνα, από το να δεχτεί να πέσει κι αυτή στα τέσσερα όπως και οι προηγούμενοι! Αυτό το ξέραμε, αυτό το ρισκάραμε κι εμείς, και όσοι δεν λιποψύχησαν προεκλογικά από τα απειλητικά γρυλλίσματα των ξένων και ντόπιων τσακαλιών.
Ήδη έχουμε σώσει την πρώτη κατοικία, και προσχωρούμε… Μην ακούτε την μαύρη προπαγάνδα. Μη συντασσόμαστε με τον κάθε μίζερο! Το λέω εγώ που δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ.

Panagiotis Michalopoulos
Alexis-Tsipras (110 αναρτήσεις) ΕΔΩ: 
http://xairete.blogspot.gr/search/label/Alexis-Tsipras

Nikolaos Korifidis
Δεν εχω καμμιά αντιρρηση σε αυτα που λες καλε μου φιλε Παναγιωτη.
Ειλικρινά προτιμώ και εγω τον ΑΡΜΑΓΕΔΟΝΑ παρα να κανουμε πισω!!! 
Ουτε εγω ψηφισα ΣΥΡΙΖΑ. βεβαια ψηφισα ΑΝΕΛ.
Panagiotis Michalopoulos
Καλημέρα φίλε Νίκο! Χαίρομαι που με την ψήφο σου συνέβαλες στο να σχηματιστεί η σημερινή κυβέρνηση. Θα πρέπει να είσαι υπερήφανος γι αυτό. Η κυβέρνηση που έχει τώρα την υποστήριξη όλων των ελλήνων, όλων όσων από εμάς σκεπτόμαστε με καθαρό μυαλό, χωρίς φανατισμό και τυφλό πολιτικό πάθος.
Η κυβέρνηση ΑΥΤΗ, έχει και τις ευχές
έχει και τις προσευχές από εμάς τους χριστιανούς τους πολιτικοποιημένους μεν, ακομμάτιστους δε.

Nikolaos Korifidis
Καλημερα φιλε.Στηριζουμε την κυβερνηση στηριζουμε Ελλαδα !!!
Panagiotis Michalopoulos
Ξημερώνει Κυριακή! Καλημέρα σας! Όλοι μας, στις επάλξεις του εθνικού αγώνα! Χαίρετε! 
http://xairete.blogspot.gr/2015/02/blog-post_55.html 

https://www.facebook.com/nikolaos.korifidis/posts/1596335660580172

Δεν υπάρχουν σχόλια: