Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Κάπου πήγα, κάποιον είδα… Και, κάτι μου είπε να σας πω… Α, ναι! Ότι είναι άγιος και προφήτης ο Παΐσιος! Χα!

- Έχω χεστεί επάνω μου από τα γέλια!
Panagiotis Michalopoulos
Ντοκουμέντο!

Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται. Ο Χριστός σούπερ σταρ, μπούστο, όπως τον είδαν από κοινού δυο κολλητάρια αιρετικοί: 
Ο χουντο-κωλογερο-καλόγερος Παΐσιος, και η Vassula Ryden η χαριεντιζομένη με τον πατριάρχη Αλεξανδρείας!
http://xairete.blogspot.gr/2015/01/vassula-ryden.html
 

Νικόλαος-Ιωάννης Κούρκουλος
 Ήταν χουντικός ο Παϊσιος επειδή πρόβλεψε ότι η Ελλάδα θα σωθεί από έναν μη πολιτικό;
Panagiotis Michalopoulos

Πείτε μου παρακαλώ για αυτήν την πρόβλεψη. Δεν έχω ιδέα. Τι είπε, για ποιον το είπε, πού το είδατε ή το ακούσατε ότι το είπε, πώς επαληθεύτηκε, κλπ. 
Ευχαριστώ.
Νικόλαος-Ιωάννης Κούρκουλος

Το χα διαβάσει σε ένα blog, αν το ξαναβρώ θα σας το αποστείλλω.
Panagiotis Michalopoulos

Σας ευχαριστώ. Να μου το στείλετε… 
Μόνο βέβαια, αν και το μπλογκ αυτό, έχει πράγματι να αναφέρει μια αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης του. 
Να είστε καλά!
Panagiotis Michalopoulos

Σχετικό:
γ.Παΐσιος (625 αναρτήσεις)

ΕΔΩ
 

Constantinos Pispas
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ παναγιωτη ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩπΟΥς ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΥς ΜΕ ΠΑΡΟΠΙΔΕς !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

Υποψιάζομαι ότι το μπλογκ, θα είναι μάλλον η τρολ εφημερίδα «Ελεύθερη Ώρα»… Αυτή η φυλλάδα του χουντο-βασιλικού μακαρίτη Γρήγορη Μιχαλόπουλου, του φυλακισμένου για εκβιασμό και αισχρή διαπλοκή με εκκλησιαστικά πρόσωπα, φυλλάδα σπόνσορα του Παΐσιου, του μακαρίτη Μιχαλόπουλου του και αισχρού βλάσφημου του Χριστού και της Παναγίας!
Με λίγα λόγια, η
φυλλάδα ενός αντιπροσωπευτικού τύπου, ενός κλασικού οπαδού του κωλο-γέροντα!
Constantinos Pispas

χα, χα! 
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/835889089807105

Δεν υπάρχουν σχόλια: