Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Β.Λ.: «Έχω πει πολλές φορές, ότι δεν θέλω να κοινοποιούν φωτογραφίες μου ατομικές… Δεν θέλω να κοινοποιούν τον εαυτό μου!..» (φίλη μου –από σήμερα, στο facebook)

Η Β.Λ., φίλη μου (από σήμερα) στο facebook, μας κοινοποίησε (στους φίλους της) πριν από λίγο:
Β.Λ. «Έχω πει πολλές φορές, ότι δεν θέλω να κοινοποιούν φωτογραφίες μου ατομικές… Δεν θέλω να κοινοποιούν τον εαυτό μου!.. Γι αυτό, αφαιρώ συνέχεια τέτοιους φίλους!..»
 

Ακολούθησαν σχόλια από φίλους και φίλες της…
 

Α.Τ. «Προσοχή στο διαδίκτυο, έχει καταντήσει ως μέσο διακίνησης προσωπικών δεδομένων!» 

Β.Λ. Εχεις δικιο Α.Τ.

Ε.Β. «Εχεις δικιο Β. Λ. Πρεπει να προσεχουμε. εδω μεσα γινεται χαμος. πριν μερικες μερες μπλοκαρα καποιον γιατι ηθελε να με ρεζιλεψει δημοσια με τα σχολια που εκανε. αλλα ευτυχως το καταλαβα νωρις. ηταν πολυ περιεργος και παραξενος και τα ειχε τα χρονια του......»
 

Ν.Ν. «Απλό !! μην βάζετε προσωπικές φοτωγραφιες . Εγω που δεν εχω φοτωγραφιες μου κάνουν προτάσεις απο προσωπικά μυνηματα. Οταν τους ειπα οτι ειμαι παντρεμένη δεν μου ξαναστειλαν .ουτε για ενα καλημερα.»
 

Panagiotis Michalopoulos
Βέβαια εμείς σαν χριστιανοί, δεν πρέπει να φοβόμαστε τίποτε, διότι… «ο φόβος έχει κόλαση», που λέει και ο λόγος του θεού.
Αν λοιπόν εμείς οι ίδιοι έχουμε ήδη δημοσιοποιήσει κάτι για το οποίο ντρεπόμαστε μετά αν αναπαραχθεί, τότε το κρίμα είναι περισσότερο –αν όχι αποκλειστικά- δικό μας.
Τι είδους φωτογραφία π.χ. μπορεί να έχει δημοσιεύσει στο προφίλ του ένας από εμάς, για την οποία θα πρέπει να ντρέπεται αν τη δει και αλλού;
Τι είδους σχόλιο π.χ. έχουμε κάνει, το οποίο αν το μάθουν κάποιοι παραπέρα σημαίνει ότι αυτό θα μας κάνει ρεζίλι;
Άπλα ερωτήματα ενός διαρκώς προβληματισμένου φίλου σας.


E.B. Δεν ντρεπομαστε για τιποτα ειμαστε καθαροι απλα το ειχε παρακανει και τα βλεπανε οι φιλοι μου και οι συγγενεις μου και δεν ενιωθα ανετα για λογο κουτσομπολιου εγω ξερω τι γινεται εδω στα μερη μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: