Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Σαββάτο κάτι έχω, Δευτέρα πώς αντέχω… Την Κυριακή πρωί: λαλά-λαλάλα-λάλα!

Christina Kokali 
απλα πράγματα τα Χριστούγεννα δεν τιμούν τον Χριστό .Αλλα λέει ο Θεός αλλα κάνουμε εμείς και έυχομαστε απο πάνω να είναι ευλογημενες αυτές η μέρες. .δύσκολο να ευλογεί κάτι που απεχθάνεται ..Σάββατο η μέρα του Θεού εμείς Κυριακή την κάναμε…
Panagiotis Michalopoulos
Τετάρτη εντολή:
Μνήσθητι την ημέρα των σαββάτων αγιάζειν αυτήν. Εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντα τα έργα σου. Τη δε ημέρα τή εβδόμη σάββατα Κυρίω τώ Θεώ σου, ου ποιήσεις εν αυτή πάν έργον. εν γαρ εξ ημέραις εποίησε Κύριος τον ουρανόν και την γην και την θάλασσαν και πάντα τα εν αυτοίς και κατέπαυσε τη ημέρα τη εβδόμη• δια τούτο ευλόγησε Κύριος την ημέραν την εβδόμην και ηγίασεν αυτήν.
Αυτά στην Παλαια Διαθήκη.
Ερχόμαστε τώρα και στην Καινή Διαθήκη, και βρίσκουμε τον ίδιο Κύριο νεκρό στον τάφο, το Μεγάλο Σάββατο! Σαν να ξεκουράζεται από το έργο της σωτηρίας μας, μετά τον σταυρικό του θάνατο την Μεγάλη Παρασκευή! Την επομένη δε ήμερα, την τρίτη, ο Χριστός Αναστήθηκε! Αυτήν λοιπόν την μεγάλη ήμερα, την ήμερα του Κυρίου, την Κυριακή τιμούμε πια ιδιαίτερα οι χριστιανοί! Λένε δε ότι Κυριακή θα έρθει ξανά, στη Δεύτερη Παρουσία Του!


Demis Megas προς Panagiotis Michalopoulos:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ξεκουράζεται από το έργο της σωτηρίας μας, μετά τον σταυρικό του θάνατο ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΜΕΡΑ ΞΕΚΟΟΥΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΑΝ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΑΝ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΝΟΜΑΣΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΛ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΔΗΛ ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΛΕΜΕ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΑΓΙΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;
 

Panagiotis Michalopoulos προς Demis Megas:
Βέβαια, χωρίς τυπολατρίες, ένας καλός χριστιανός αισθάνεται την ανάγκη να λατρεύει τον θεό παντού και πάντα! Δεν έχει ωράριο, δεν έχει θεό-αφέντη να δουλεύει σε αυτόν, να χτύπα κάρτα στον ουράνιο εργοδότη του. Έτσι φανατικά με εσάς, μέρες και διαφορές εορτών και κόλλημα με το ημερολόγιο έχουν και οι δικοί μας φανατικοί, εδώ, οι γνωστοί παλαιοημερολογίτες. Ένα αυτό!
Δεύτερο: Το χειρότερο από το να λατρεύεται ο θεός σε λάθος μέρα, είναι να λατρεύει κανείς την ιδία την Αγία Γραφή, να την κάνει είδωλο και να την προσκυνά. Διότι στην Ορθοδοξία, η Εκκλησία είναι ο Χριστός παρατεινόμενος στους αιώνες… 

Η Εκκλησία λοιπόν, είναι ανώτερη από την αγία Γραφή! 
Διότι αυτή η Εκκλησία μας, είναι ΑΥΤΗ που μας έδωσε ΑΥΤΗΝ την Αγία Γραφή… Αυτήν την αυθεντική, και όχι την άλλην την ψευδεπίγραφη. Η Εκκλησία μας, την ερμηνεύει σωστά… Και δεν μένει κολλημένη σε γράμμα νεκρό, αλλά την ζωοποίει με την Ιερά Παράδοση Της.
Στην ι. Παράδοση λοιπόν της Εκκλησίας μας λοιπόν, είναι να λατρεύεται Κυριακή ο θεός, να δοξάζεται η Ανάσταση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού… Είναι ακόμα  να τελείται θ. λειτουργία και το Σάββατο, για να θυμόμαστε και τους νεκρούς μας… Είναι να τελείται θ. λειτουργία, και σε μεγάλες γιορτές -τόσο των αγίων όσο και της Παναγίας και του ίδιου του Χριστού μας! Ετσι, για σκάσουν μερικοί – μερικοί!
Αυτή είναι η δική μας εκκλησία, η ζωντανή εκκλησία, η Εκκλησία του Χριστού ο οποίος ήρθε για να συμπληρώσει τον νόμο και τους προφήτες, την πάλαια διαθήκη δηλαδη. Του Χριστού που σταυρώθηκε για να μας λυτρώσει και που αναστήθηκε την Κυριακή ήμερα… Και έσκασαν οι δαίμονες από το κακό τους!
Και όσοι πιστοί, είμαστε αφάνταστα χαρούμενοι που ανήκουμε σε αυτήν την Εκκλησία, και όχι σε κάποια άλλη μίζερη «εκκλησία», εβραϊκού ή αμερικανικού τύπου! Χα!

http://xairete.blogspot.gr/2014/12/blog-post_3.html

1 σχόλιο:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Πολύ σωστά: Η Εκκλησία είναι πάνω από την αγία Γραφή και όχι το αντίθετο (όπως υποστηρίζει ο π. Ε. Τρικαμηνάς, που θεωρεί τον Ματθαίο γραμματέα του αγίου Πνεύματος!).
Είναι δε γνωστόν, ότι με την Ανάληψη στους Ουρανούς, ο Χριστός άφησε στη γη τη..... γυναίκα του, την Εκκλησία! Δεν μας το λέει ο παπάς στο γάμο, για τη Νύμφη και το Νυμφίο και μας παροτρύνει να αγαπάμε τη γυναίκα, όπως ο Χριστός αγάπησε την Εκκλησία;
Έκτοτε, η (γυναίκα) Εκκλησία διαφεντεύει και μπορεί να αλλάξει ακόμη και προσταγές του Νυμφίου (όπως για το γάμο, κ.ά).
Η Εκκλησία λοιπόν με τον κθ΄ κανόνα της Λαοδίκειας, οριοθετεί την Κυριακή, ως αργία και όχι το Σάββατο, για το οποίο προστάζει να δουλεύουμε!
"Ότι ου δει Χριστιανούς ιουδαϊζειν, και εν τω Σαββάτω σχολάζειν, αλλά εργάζεσθαι αυτούς εν τη αυτή ημέρα, την δε Κυριακήν προτιμώντες, είγε δύναιντο, σχολάζειν ως Χριστιανοί, ει δε ευρεθείεν ιουδαϊσταί, έστωσαν ανάθεμα παρά Χριστού".
Και μια παρατήρηση: Η Εκκλησία λέγει, ότι η Κυριακή είναι αργία, αλλά προαιρετική ("ει γε δύναιντο") και δεν υπάρχει επιτίμιο, για την κατάλυση της αργίας αυτής. Αντίθετα, υπάρχει φοβερό επιτίμιο ("ανάθεμα"), για όσους ΔΕΝ εργάζονται το Σάββατο! Έτσι, όλοι οι δημ. υπάλληλοι, οι τραπεζικοί, κ.ά. που δεν εργάζονται το Σάββατο, αλλά "σχολάζουν" είναι εξ ορισμού αναθεματισμένοι!
Αυτά λοιπόν διατάζει η Εκκλησία, αυτά πρέπει και να ακολουθούμε, είτε μας αρέσει, είτε όχι.
ΙΚ