Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Κλασσικά, εικονογραφημένα: Ο Γέρων Παΐσιος, ο Άγιος Πορφύριος, ο Γέροντας Γεώργιος Αλευράς Καυσοκαλυβίτης, και… η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Είπεν ο Γέροντας Γεώργιος Αλευράς Καυσοκαλυβίτης, πνευματικός της Ιεράς Σκήτης Αγίας Τριάδος Καυσοκαλυβίων Αγίου Όρους και υποτακτικός του Οσίου Πορφυρίου: 

«Προειδοποίησα από το 2001 τον κόσμο ότι έρχεται κακό μεγάλο!»
ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos
Κλασσικά, εικονογραφημένα:
Ο Γέρων Παΐσιος, ο Άγιος Πορφύριος, ο Γέροντας Γεώργιος Αλευράς Καυσοκαλυβίτης, και… η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων!

FILOSOFOS προς Panagiotis Michalopoulos
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΤΟ ΣΩΣΤΟ! ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΑΒΑΝΕ ΥΠΟΧΡΕΟΤΙΚΑ!ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΜΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΣΕ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΕ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ! ΠΙΣΤΕΥΕ ΕΣΥ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ! ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙΣ! Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΦΩΤΗΣΗ!
Panagiotis Michalopoulos προς FILOSOFOS
Μα τι μου λέτε τώρα, αγαπητέ φιλόσοφε! Κληρικός, άνθρωπος εγώ, και μου λέτε ότι δεν πιστεύω πουθενά; Ενεργό μέλος της Εκκλησίας της Ελλάδος -εδώ και 50 χρόνια (ως Αναγνώστης και Κατηχητής), και δεν είμαι λέτε φωτισμένος; Χα, καλό! Να μας πείτε και κανένα άλλο ανέκδοτο αν ξέρετε!
FILOSOFOS προς Panagiotis Michalopoulos
ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ!
Panagiotis Michalopoulos προς FILOSOFOS
Δεν τα ξέρω όλα, αδελφέ! Ίσως εσείς να ξέρετε περισσότερα σε πολλά άλλα θέματα. Έτυχε όμως να γνωρίζω αρκετά για κάποιους «όσιους» γέροντες σαν τον Παΐσιο, σαν τον Πορφύριο, και μερικούς άλλους του ιδίου φυράματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: