Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Η κατά Ιωάννην (Καρδάση), …διεστραμμένη Εκκλησία «μας»!..

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Η κατά Ιωάννην (Καρδάση), …διεστραμμένη Εκκλησία «μας»!..


Ανώνυμος (ο εκλεκτός "επισκέπτης" μας) είπε... 
Οι ειδωλολατρικοί ναοί, φυσικά, ανήκαν στους πιστούς τους. Όταν ο λαός εθελοντικά ασπάστηκε την νέα πίστη του Θεανθρώπου, παρά τους διωγμούς και τα βασανιστήρια, τις εξορίες, τα βασανιστήρια στα θηρία και στα αμφιθέατρα, τις συκοφαντικές δίκες και τους αποκλεισμούς από τα δημόσια αξιώματα και την εκπαίδευση των νέων, όταν όλος ο λαός ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ασπάστηκε τον χριστιανισμό, τότε ήταν φυσικό, τους δικούς του ειδωλολατρικούς ναούς, να τους μετατρέψει σε χριστιανικούς.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

1/ Οι Κανόνες της Συνόδου της Καρθαγένης του 418 δεν μιλάνε για μετατροπή των ειδωλολατρικών ναών σε χριστιανικούς, αλλά σε εκ θεμελίων καταστροφή ς τους, ώστε να μην μπορούν οι ειδωλολάτρες να εξασκήσουν τη λατρεία τους

2/ Ο Ιουστινιάνειος Κώδικας απολύει τον ειδωλολάτρη δημόσιο υπάλληλο, αν δεν αλλαξοπιστήσει. Αν προσποιηθεί, τότε παρακολουθείται αυτός και η οικογένειά του, αν εκκλησιάζεται και εάν μεταλαμβάνει των αχράντων μυστηρίων!

3/ Ξεχάσαμε τη σφαγή 20.000 Σαμαρειτών από τον Ιουστινιανό, γιατί δεν δέχτηκαν τον βίαιο εκχριστιανισμό.

4/ Τα ρωμαϊκά αμφιθέατρα συνεχίστηκαν με τα θηρία, όχι μόνο για τους ειδωλολάτρες, αλλά και για τους χριστιανούς, που δεν ακολουθούν αυστηρά την αυτοκρατορική γραμμή. Αναφέρεται, ότι επί αυτοκράτορα Τιβέριου (578-582), ο χριστιανός έπαρχος Ανατόλιος επέστρεψε την ανεξιθρησκεία στην επαρχία του. Συνελήφθη, παραδόθηκε στα θηρία του Ιπποδρόμου και επειδή τα θηρία δεν τον κατασπάραξαν, σταυρώθηκε, αυτός χριστιανός από χριστιανούς!

5/ Το βάρβαρο χριστιανικό ποινολόγιο ξεπέρασε κάθε προηγούμενο:

Παρ’ όλο που ο Λέων (Γ΄) καυχάται ότι αναθεώρησε τους προγενέστερους νόμους «εις το φιλανθρωπότερον», εισήγαγε, πιθανόν υπό ανατολική επίδραση, για πρώτη φορά στο ρωμαϊκό δίκαιο μερικές βάρβαρες ποινές, όπως την αποκοπή της γλώσσας για ψευδορκία, την τύφλωση για κλοπή πραγμάτων αφιερωμένων στη λατρεία, την αποκοπή του ενός χεριού για παραχάραξη και μερικές άλλες μορφές «διακεκριμένης» κλοπής, τη ρινότμηση για αποπλάνηση μοναχής, της αναδεκτής ή της προγονής, μοιχεία ή αιμομιξία και αποκοπή του γεννητικού μορίου για κτηνοβασία («οι αλογευόμενοι ήγουν κτηνοβάται καυλοκοπείσθωσαν»). Δυστυχώς, αυτές οι τερατώδεις ποινές επιβάλλονταν συχνά, αφού μπορούν να αναφερθούν μερικές από τις πιο διαβόητες περιπτώσεις, όπως π.χ. τον ακρωτηριασμό του Μαξίμου του Ομολογητή και των δυο μαθητών του το 662, τη ρινότμηση του αυτοκράτορος Ιουστινιανού Β΄ το 695 και, το απαισιότερο από όλα, την τύφλωση του αυτοκράτορος Κων/νου ΣΤ΄ από τη μητέρα του Ειρήνη το 797, που διέταξε αυτό το φρικτό έγκλημα για να αποκλείσει τον Κων/νο από τον θρόνο και να κυβερνήσει την αυτοκρατορία μόνη της (797-802)……….. Εξ άλλου, η «Εκλογή» προέβλεπε την ποινή του θανάτου για ένα μεγάλο αριθμό εγκλημάτων, όπως για ορισμένες περιπτώσεις αιμομιξίας, την «ασέλγεια» (που δεν επεξηγείται περισσότερο, αλλά φαίνεται ότι αναφέρεται σε πράξεις ομοφυλοφιλικού έρωτα), τη φαρμακεία (δηλητηριασμό), τη μαγεία, την ανθρωποκτονία εκ προμελέτης, τη ληστεία, την ενέδρα (πιθανόν μόνο όταν το θύμα πέθαινε), τον Μανιχαϊσμό, τον Μοντανισμό, την λιποταξία στρατιωτών κ.ά………..Παρ’ όλη την έμφαση που δίνει στην Παλαιά Διαθήκη, η «Εκλογή» είναι πολύ δυσμενής για τους Εβραίους, που όχι μόνο αποκλείονταν από οποιονδήποτε τίτλο, τιμητική διάκριση ή δημόσια θέση, αλλά επιπλέον τιμωρούνταν με αποκεφαλισμό αν προσπαθούσαν να προσηλυτίσουν κάποιο χριστιανό.

6/ Η Εκκλησία συγχωρεί την τύφλωση:

Ο Μιχαήλ Η΄(Παλαιολόγος), μολονότι ως δεσπότης είχε ορκισθεί πίστη στον Ιωάννη Δ΄ (Λάσκαρι), δεν δίστασε να τον υποσκελίσει………., να τον φυλακίσει και αργότερα να τον τυφλώσει (σε ηλικία 9 ετών), ενώ παράλληλα προέβη στην εκθρόνιση του νόμιμου πατριάρχη Αρσένιου………. Η επίσημη εκκλησία (με τον πατριάρχη Νικηφόρο Β΄) συγχώρησε την απάνθρωπη απέναντι στον (ανήλικο) Ιωάννη Δ΄ διαγωγή του νικητή αυτοκράτορος………. Και αυτά 1200 χρόνια μετά τη γέννηση του Θεανθρώπου!

Έτσι, με όλα αυτά και άλλα πολλά, η Εκκλησία (που με τις ευλογίες της έγιναν όλα αυτά) μεταβάλλει το "όστις θέλει..........", στο "όστις θέλει ή δεν θέλει..........".

ΙΚ
2 Σεπτεμβρίου 2014 - 8:08 μ.μ.

http://xairete.blogspot.gr/2014/09/blog-post_2.html


Ανώνυμος (ο εκλεκτός "επισκέπτης" μας) είπε...
 

Η εκκλησία, η ορθόδοξη ασφαλώς, δεν είχε ποτέ "ιερά εξέταση". Είναι προφανώς και πιθανώς, κοσμικό κρατικό ποινολόγιο το αναφερόμενο... αφού ο βασιλεύς "οὐ γὰρ εἰκῆ τὴν μάχαιραν φορεῖ" εναντίον κάθε ενός υπηκόου, ΄χριστιανού ή μη χριστιανού, που πράττει παρανομίες, που πράττει το κακόν.·

Ακόμα κι αν είναι έτσι, είναι κρατικό, κοσμικό ποινολόγιο, όχι 20αιώνων χριστιανισμού αλλά μιας συγκεκριμένης εποχής ενός συγκεκριμένου τόπου της Γης και δεν αφορά τιμωρίες για την πίστη ή την μη πίστη. Αναφέρθηκε. Αφορά κυρίως κολάσιμες πράξεις.

Ο Αυτοκράτορας θέλει ηθικούς πολίτες και νομοταγείς.

Αν κάποιος με το χέρι του έκλεβε, και σήμερα θα πήγαινε φυλακή, τότε ίσως να του έκαναν μια τομή στο αυτί, σε άλλες χώρες του έκοβαν το χέρι. Δεν έχει σχέση ο χριστιανισμός με αυτές τις ποινές αλλά η κοσμική εξουσία. Αν κάποιος ήταν παιδεραστής, κτηνοβάτης, παραβάτης της συζυγικής πίστης, προαγωγός και βιαστής στον παρά φύσιν σοδομιτισμό, δολοφόνος, ληστής, διεστραμμένος που κακοποιούσε άλλα άτομα ή και ζώα στην κοινωνία, αυτός που σήμερα θα τιμωρηθεί με ποινή φυλάκισης, ή χρηματικό πρόστιμο, ίσως τότε, σε μια πιο βάρβαρη εποχή, να τιμωρείτο με τις ποινές αυτές, αυτό όμως ήταν απόφαση της κοσμικής εξουσίας που ήθελε νομοταγείς πολίτες και όχι της εκκλησίας ή του χριστιανισμού. Η Εκκλησία, τη μόνη ποινή που έχει, είναι να απομακρύνει από μέλη της τους παραβάτες του Νόμου της.

Αν κάποιοι εδιώκοντο για τις "θρησκευτικές τους πεποιθήσεις" από τους ταλιμπάν της θρησκείας, αυτοί διαχρονικά ήταν και είναι οι αληθινοί χριστιανοί, που τους κυνηγούσαν οι ψευτοχριστιανοί (στην πραγματικότητα ειδωλολάτρες). 

Μια αναδρομή στη σημερινή εποχή, αρκεί να πείσει, ποίοι γνήσιοι, άδολοι και τίμιοι χριστιανοί είναι δεδιωγμένοι και συκοφαντημένοι από τα λεγόμενα "θρησκευτικά" ιστολόγια, ποιοι πιστοί και ηθικόί κληρικοί αποκλεισμένοι από την πισκοπικό αξίωμα (π.Δανιήλ) άλλοι (π.χ. Ν. Σωτηρόπουλος) άδικα αφορισμένοι από την επίσημη εκκλησία, άλλοι απομεμονωμένοι από την φανατική θρησκόληπτη κοινωνία γιατί πιστεύουν στο Ευαγγέλιο, στο Χριστό και στην Εκκλησία κι όχι σε κατασκευές πλάνων ψευδοπροφητών και ανθρώπινες παραδόσεις πλάνων.
3 Σεπτεμβρίου 2014 - 3:39 π.μ.



Ανώνυμος (ο εκλεκτός "επισκέπτης" μας) είπε... 

Το δεύτερό μου σχόλιο (3:27), 
http://xairete.blogspot.gr/2014/09/blog-post_2.html
το "ρητορικό" με την έννοια "Δικά μας είναι, εμείς τα χτίσαμε, περιουσία μας είναι, ό,τι θέλουμε τα κάνουμε" τώρα που όλοι αλλάξαμε θρησκεία, χάνει το νόημά του δημοσιευμένο ανεξάρτητα και απομονωμένο από το πρώτο (το προηγούμενο, επίσης 3:27) που είναι το κύριο σχόλιο και πάνε "πακέτο".
Απορώ γιατί δίνετε απάντηση σε κάτι που δεν έγραψα.

Επί λέξει έγραψα:
"...ήταν φυσικό, τους δικούς του ειδωλολατρικούς ναούς, να τους μετατρέψει σε χριστιανικούς. Δικοί του ήταν, ότι ήθελε τους έκανε. Αν και τους περισσότερους τους κατέστρεψαν εισβολείς ή σεισμοί και ο πανδαμάτωρ χρόνος. Τότε, δεν ήταν "αρχαία" κτίρια, ήταν κτίρια όπως όλα τα άλλα, και μπορούσαν και να ανοικοδομηθούν και να αλλάξουν χρήση και να εγκαταλειφθούν και να χρησιμοποιηθούν τα υλικά τους κατά το δοκούν. Οι ιδιοκτήτες τους αποφάσιζαν, όπως είχαν κάθε δικαίωμα..."
Επεξήγησα αναλυτικά επεξηγώ την έννοια "ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ".
α) Τότε, δεν ήταν "αρχαία" κτίρια, ήταν κτίρια όπως όλα τα άλλα, (έχει νόημα αυτή η φράση) και μπορούσαν
β) και να ανοικοδομηθούν (δηλ. να γκρεμιστούν και στο ίδιο οικόπεδο να χτιστούν νέοι ναοί, όπως π.χ. η Αγία Σοφία Κων/λεως οικοδομήθηκε εκεί που ήταν εκκλησία, και πιο πριν ειδωλολατρικός ναός του Ήλιου ο οποίος παραχωρήθηκε από τον αυτοκράτορα στους χριστιανούς)
γ) και να αλλάξουν χρήση (όπως π.χ. ο Θεοδόσιος Β, με δική του απόφαση και χωρίς καμμιά προτροπή χριστιανών, τον ναό της Αφροδίτης τον μετέτρεψε σε "αμαξοστάσιο" της αστυνομίας.
δ) και να εγκαταλειφθούν
ε) και να χρησιμοποιηθούν τα υλικά τους κατά το δοκούν.
στ) Οι ιδιοκτήτες τους αποφάσιζαν, όπως είχαν κάθε δικαίωμα.
Αυτά εννοούσα με τη λέξη "μετατρέψει" και τίποτε άλλο.
 
3 Σεπτεμβρίου 2014 - 6:20 π.μ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
1/ Ποτέ να μην λέμε "ποτέ".
Ήδη ανέφερα, ότι η Ι. Σύνοδος του Πατριαρχείου ΚΠόλεως υπό τον Νικόλαο Γ΄ καταδίκασε τον αρχηγό των Βογόμιλων Βασίλειο, το 1110, στον δια πυράς θάνατο.
2/ Ανέφερα τη σφαγή 20000 Σαμαρειτών από τον Ιουστινιανό, γιατί δεν δέχτηκαν να εκχριστιανισθούν.
3/ Οι αυτοκράτορες μπορεί να δημοσίευαν φρικαλέες ποινές, αλλά η Εκκλησία τι έκανε; Αντέδρασε; Δεν αναφέρεται τέτοια περίπτωση στην εκκλησιαστική ιστορία. Και πως να υπάρχει, αφού ο αυτοκράτορας ήταν η ενσάρκωση του Θεού επί της γης (κατά τον Καισαρείας Ευσέβιο και άλλους);
4/ Γνωρίζουμε δυο τυφλώσεις αυτοκρατόρων από διεκδικητές, τις οποίες "επευλόγησε" η Εκκλησία.
5/ Μιλάμε για την Εκκλησία του Χριστού (την μη αλάνθαστη, αλλά "απλανή" κατά την ΣΤ΄ Οικουμενική) και όχι για την Εκκλησία του Χριστόδουλου με τα πλείστα όσα ανομήματα.
3 Σεπτεμβρίου 2014 - 1:41 μ.μ.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η εκκλησία, η ορθόδοξη ασφαλώς, δεν είχε ποτέ "ιερά εξέταση". Είναι προφανώς και πιθανώς, κοσμικό κρατικό ποινολόγιο το αναφερόμενο... αφού ο βασιλεύς "οὐ γὰρ εἰκῆ τὴν μάχαιραν φορεῖ" εναντίον κάθε ενός υπηκόου, ΄χριστιανού ή μη χριστιανού, που πράττει παρανομίες, που πράττει το κακόν.·

Ακόμα κι αν είναι έτσι, είναι κρατικό, κοσμικό ποινολόγιο,όχι 20αιώνων χριστιανισμού αλλά μιας συγκεκριμένης εποχής ενός συγκεκριμένου τόπου της Γης και δεν αφορά τιμωρίες για την πίστη ή την μη πίστη. Αναφέρθηκε. Αφορά κυρίως κολάσιμες πράξεις.

Ο Αυτοκράτορας θέλει ηθικούς πολίτες και νομοταγείς.

Αν κάποιος με το χέρι του έκλεβε, και σήμερα θα πήγαινε φυλακή, τότε ίσως να του έκαναν μια τομή στο αυτί, σε άλλες χώρες του έκοβαν το χέρι. Δεν έχει σχέση ο χριστιανισμός με αυτές τις ποινές αλλά η κοσμική εξουσία. Αν κάποιος ήταν παιδεραστής, κτηνοβάτης, παραβάτης της συζυγικής πίστης, προαγωγός και βιαστής στον παρά φύσιν σοδομιτισμό, δολοφόνος, ληστής, διεστραμμένος που κακοποιούσε άλλα άτομα ή και ζώα στην κοινωνία, αυτός που σήμερα θα τιμωρηθεί με ποινή φυλάκισης, ή χρηματικό πρόστιμο, ίσως τότε, σε μια πιο βάρβαρη εποχή, να τιμωρείτο με τις ποινές αυτές, αυτό όμως ήταν απόφαση της κοσμικής εξουσίας που ήθελε νομοταγείς πολίτες και όχι της εκκλησίας ή του χριστιανισμού. Η Εκκλησία, τη μόνη ποινή που έχει, είναι να απομακρύνει από μέλη της τους παραβάτες του Νόμου της.

Αν κάποιοι εδιώκοντο για τις "θρησκευτικές τους πεποιθήσεις" από τους ταλιμπάν της θρησκείας, αυτοί διαχρονικά ήταν και είναι οι αληθινοί χριστιανοί, που τους κυνηγούσαν οι ψευτοχριστιανοί (στην πραγματικότητα ειδωλολάτρες). Μια αναδρομή στη σημερινή εποχή, αρκεί να πείσει, ποίοι γνήσιοι, άδολοι και τίμιοι χριστιανοί είναι δεδιωγμένοι και συκοφαντημένοι από τα λεγόμενα "θρησκευτικά" ιστολόγια, ποιοι πιστοί και ηθικόί κληρικοί αποκλεισμένοι από την πισκοπικό αξίωμα (π.Δανιήλ) άλλοι (π.χ. Ν. Σωτηρόπουλος) άδικα αφορισμένοι από την επίσημη εκκλησία, άλλοι απομεμονωμένοι από την φανατική θρησκόληπτη κοινωνία γιατί πιστεύουν στο Ευαγγέλιο, στο Χριστό και στην Εκκλησία κι όχι σε κατασκευές πλάνων ψευδοπροφητών και ανθρώπινες παραδόσεις πλάνων.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Το σύστημα σχολίων του ιστολογίου μου, με ενημερώνει ότι…

Σήμερα στις 10:38 π.μ
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας «ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Η κατά Ιωάννην (Καρδάση), …διεστραμμένη "Εκκλησία".»

Ερώτηση:
Εσείς είστε αγαπητέ «επισκέπτη» ο συντάκτης του σχολίου αυτού, που αρχίζει με το «Ας σταματήσει…»
Ενημερώστε με παρακαλώ με e-mail, ή τηλεφωνικά. Ευχαριστώ!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

1/ Ποτέ να μην λέμε "ποτέ".
Ήδη ανέφερα, ότι η Ι. Σύνοδος του Πατριαρχείου ΚΠόλεως υπό τον Νικόλαο Γ΄ καταδίκασε τον αρχηγό των Βογόμιλων Βασίλειο, το 1110, στον δια πυράς θάνατο.
2/ Ανέφερα τη σφαγή 20000 Σαμαρειτών από τον Ιουστινιανό, γιατί δεν δέχτηκαν να εκχριστιανισθούν.
3/ Οι αυτοκράτορες μπορεί να δημοσίευαν φρικαλέες ποινές, αλλά η Εκκλησία τι έκανε; Αντέδρασε; Δεν αναφέρεται τέτοια περίπτωση στην εκκλησιαστική ιστορία. Και πως να υπάρχει, αφού ο αυτοκράτορας ήταν η ενσάρκωση του Θεού επί της γης (κατά τον Καισαρείας Ευσέβιο και άλλους);
4/ Γνωρίζουμε δυο τυφλώσεις αυτοκρατόρων από διεκδικητές, τις οποίες "επευλόγησε" η Εκκλησία.
5/ Μιλάμε για την Εκκλησία του Χριστού (την μη αλάνθαστη, αλλά "απλανή" κατά την ΣΤ΄ Οικουμενική) και όχι για την Εκκλησία του Χριστόδουλου με τα πλείστα όσα ανομήματα.

Ανώνυμος είπε...

Χαίρετε λίαν αγαπητοί και εκλεκτοί του Θεού!

Σχόλιό μου που δεν δημοσιεύτηκε, είναι κάποιο που αφορούσε την εν Καρθαγένη τοπική σύνοδο. Πως άρχιζε το σχόλιο δεν θυμάμαι, αλλά αποκλείεται να εστάλη στις 10:38 π.μ., αποκλείεται γενικά να εστάλη από τις 6 π.μ. έως 4 μ.μ... Εστάλη με βεβαιότητα λίγο πριν τα δύο σχόλια της 3 Σεπτ. 3:39 π.μ.


Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και τον διάλογο :) Δόξα τω Θεώ που υπάρχουν ακόμα ειλικρινείς κι άδολοι χριστιανοί.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Υποθέτω λοιπόν ότι εσείς είστε ο αληθινός «επισκέπτης» μας. Θα αναζητήσω λοιπόν το σχόλιο σας -το μετέπειτα εκείνου που το υποψιάστηκα ως προβοκατόρικο (ΟΟΔΕ, μου μύρισε), με προσωπική –αγενή- επίθεση, κατά του κ. Καρδάση, και θα το δημοσιεύσω.

Εσάς, θα σας αναγνωρίζω (εκτός από τον τρόπο που γράφετε) αν βάζετε στο τέλος και ένα «επισκέπτης», όπως και ο κ. Καρδάσης βάζει ένα «Ι.Κ.»