Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Καλημέρα! Κοπιάστε για το καθιερωμένο καφεδάκι μας! Χαίρετε!

Ήδη, ένας ανώνυμος φίλος, σας πρόλαβε! 
Απολαύστε -με το καφεδάκι, και, την πρωινή του τριλογία:

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: 
Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014

Βίοι παράλληλοι: Ο Μάγος Πορφύριος ο Μαλακασιανός (ο κατ ευφημισμόν Saint Porphyrios - Bairaktaris, of the Kapsokalyvia), και η συνάδελφος του… μάγισσα «νταντα Μακφί» (Nanny McPhee).


Είπεν ο Μάγος Πορφύριος ο Μαλακασιανός, …«προφητεύοντας» ότι θα αγιάσει: 
«Όταν φύγω από αυτή τη ζωή, τότε, όταν με ζητάτε, θα είμαι αμέσως κοντά σας». 
[Ατάκα κλεμμενη από την νταντά Μακφί… 
Μεταγενέστερη δηλαδή του θανάτου του γέροντα (1991), και κλεμμένη πρόσφατα –από τους οπαδούς του γέροντα, όπως φαίνεται… 
Κλεμμένη, από το φιλμ «η μαγική νταντά» (NANNY McPHEE) παραγωγής 2005.]

Ανώνυμος είπε...
Η προφητεία, αυτούσια, έχει δυο σκέλη:
1. «Όταν με θέλετε αλλά δεν με χρειάζεστε πια, τότε πρέπει να φύγω.»
Όταν με θέλετε μεν (έχω γίνει τόσο διάσημος) αλλά νομίζετε ότι δεν με χρειάζεστε πια και τόσο πολύ -αποκλειστικά δηλαδή, αφού θα έχετε ήδη και τον συνάδελφο -μάγο Παΐσιο- κολλητό σας, πια… 

Τότε θα φύγω σαν κύριος από το μέγαρο, από αυτήν τη Μονή με την αδελφή μου εδώ στην Μαλακάσα Αττικής. Τότε πρέπει να φύγω! Θα πάω να γίνω Καυσοκαλυβίτης, στα τελευταία μου, εκεί πάνω στο Άγιον Όρος. Θα πεθάνω εκεί, και το πτώμα μου θα εξαφανιστεί!

Ανώνυμος είπε...
2. «Όταν με χρειάζεστε αλλά δεν με θέλετε, τότε πρέπει να μείνω.»
Όταν καταλάβω ότι σας έλειψα (ο Παΐσιος δεν αγιοποιείται, ρε γαμώτο), ότι με χρειάζεστε, αν και δεν με θέλετε αποκλειστικό σας…
Τότε θα ξαναγυρίσω με τα τσαρούχια, σαν Άγιος πια…
Με τη βούλα του οικονομικού πατριαρχείου Ιστανμπούλ…
Τότε θα συγκαταβώ, θα σας συμπονέσω και θα αποφασίσω ότι πρέπει να μείνω ξανά μαζί σας!

Ανώνυμος είπε...
Τότε...
Θα σας περιμένω ξανά εδώ στη Μαλακάσα παλιοί –καλοι μου φίλοι, παλιο-μαλακασιανοί!
Φέρτε μου τότε και νέους οπαδούς εδώ… Υπόσχομαι ότι θα μείνω πια, για πάντα εδώ… 

Για να με προσκυνάτε …αοράτως! Χε, χε!
- Ναι γέροντα;

- Ναι τεκνα μου!
Για να γίνουμε πολλές στην ορθοδοξία οι υπάρξεις που θα σας προστατεύουν…
Όπως:
Ο Παΐσιος, από το γυναίκειο μοναστήρι που είναι θαμμένος…
Όπως και ο ονειρικός Φανούριος
Όπως και ο –ονειρικός κι αυτός, Εφραίμ της Νέας Μάκρης… ο γυναικείος σκελετός…
Όπως φυσικά και άλλοι ονειρικοί Άγιοι, πχ ο Ραφαήλ, κλπ, της Μυτιλήνης

Θαρσείτε λοιπόν, τεκνα μου αγαπημένα!
Α, να μη ξεχάσω να σας προφητεύσω ακόμα, και το ότι -στο μεταξύ, θα εμφανιστεί και μια αγία μούμια -να σας κάνει συντροφιά, η οποία θα ακούει στο όνομα Βησσαρίωνας, και… θα λειώνει! Χε, χε!


29 Αυγούστου 2014 - 8:11 π.μ.

http://xairete.blogspot.gr/2014/08/saint-porphyrios-bairaktaris-of.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: