Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Νυστάξαμε! Ήρθε η ώρα να σας πούμε καληνύχτα! Περισσότερα για τους Ναζί, το πρωί, μετά την εκκλησία, με τον πρωινό καφέ! Χαίρετε!


Ανώνυμος είπε...
Βρε Παναγιώτη,
μπράβο και ενδιαφέροντα αυτα που γράφεις, εχεις ξεφύγει από την μονοτονία περί των γυμνόστηθων βαπτίσεων, αλλα και τωρα, sorry βρε φίλε, επεσες στην μονοτονία της Χρυσής Αυγής....
Ποικιλία και ενημέρωση θελουμε !!!!
καλό απόγευμα ..
5 Οκτωβρίου 2013 - 2:22 μ.μ.
 

P. MICHALOPOULOS είπε...
Καλό απόγευμα και σε εσένα, αγαπητέ «ανώνυμε» αναγνώστη!
Χαίρομαι που βρίσκεις ενδιαφέροντα κάποια θέματα μου…
Αν κατάλαβα δε, σε ενοχλούσαν κάπως εκείνα τα θέματα με τη γύμνια των γυναικών στα μυστήρια, από τα οποία θέματα όμως δεν ξέφυγα εγώ, άλλα η επικαιρότητα, δεδομένου ότι γάμοι και βαφτίσια γίνονται περισσότερα όταν είναι καλός ο καιρός, σε εποχές δηλαδή άλλες από φθινόπωρο και χειμώνα. (άνοιξη και καλοκαίρι).
Και αυτά τα θέματα, δεν μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον μου (εχω 14.050 αναρτήσεις, πάσης φύσεως), δεν τα αναζητούσα εγώ, αλλά τυχαία έπεφταν κι αυτά στην αντίληψη μου.
Ούτε δε κι αυτά τα θέματα με τη «χρυσή αυγή» τα αναζητώ.
Τυχαίνει να τα βρίσκω μπροστά μου (αυτά είναι στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, τώρα) όταν για την πλάκα μου κάνω ένα ολιγόλεπτο σερφάρισμα…
Κάποια δε από αυτά, μου τα στέλνουν με μέηλ διάφοροι ειδησεογραφικοί ιστότοποι.
Είναι δε αμέτρητα, ποταμός πληροφόρησης, και εγώ επιλέγω ελάχιστα από αυτά (τα χιουμοριστικά, κυρίως), και τα αναρτώ, έτσι για να μη λέτε ότι δεν έχω θέμα.
Είναι να πούμε και κάποιες ειδησεογραφικές πηγές που βρίσκω στην τύχη, είναι και οι εφημερίδες που βρίσκω μπροστά μου στο yahoo, όταν πάω να δω την αλληλογραφία μου…
Έχω και δυο – τρεις θρησκευτικές πηγές…
Έτσι, έχω μια σχετική ποικιλία!
Χαίρετε!
5 Οκτωβρίου 2013 - 3:11 μ.μ.


http://xairete.blogspot.gr/2013/10/fahlos-kranidiwths.html

Σφαίρα είναι και γυρίζει… 
Θα έρθουν γρήγορα-ξανά, νέες λαμπερές μέρες στην σκοτεινή χειμωνιάτικη Εκκλησία μας… 
Πότε; Το καλοκαιράκι, πάλι!..
Όταν στους ναούς, θα υπάρχει ξανά πληθώρα από μυστήρια (γάμους και βαφτίσια). 
Και τότε, θα χορτάσει ξανά, το μάτι των παπάδων μας! 
Αμήν! 
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ:
pemptousia. gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: