Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

«Έχεις παράπονο και από τον γάμο που σου έκανα; Τον λαμπρό, τον πλούσιο γάμο… Μέχρι και Δεσπότη είχες -μια και τον ζήτησες. Τι φταίω εγώ αν ήταν… "αδελφή";»!

 Θυμήθηκα όμως με αυτήν την αφορμή, και κάποιες αναρτήσεις σας στο «χαίρετε», σχετικές με γάμους –και σας κατανόησα και σας δικαιολόγησα- που τις κατατάσσετε στην «ξεσκισμένη εκκλησία» και στην «εκκλησία του κώλου» (κοντά 300 αναρτήσεις)!..

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: 
Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

Κε Μιχαλόπουλε! Τι εννοείτε με τον χαρακτηρισμό «Εκκλησία του Κώλου», και «Εκκλησία ξεσκισμένη»;


Σχολιαστής, είπε...
Καλησπέρα σας, κ. Παναγιώτη!

Μια ελληνική ταινία του 1986, με τον Στάθη Ψάλτη, την «Ράκος Νο 14, και ο πρώτος μ(π)ουνάκιας», προβάλει τώρα η τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Λίγο πριν, σε μια σκηνή, λέει ο πρωταγωνιστής στον γαμπρό του: 
 
- Έχεις παράπονο από εμένα, που αν και φτωχός βιοπαλαιστής που είμαι προίκισα με σπίτι την αδελφή μου; Έχεις παράπονο και από τον γάμο που σου έκανα; Τον λαμπρό, τον πλούσιο γάμο… 
Μέχρι και Δεσπότη είχες -μια και τον ζήτησες. Τι φταίω εγώ αν ήταν… «αδελφή»;

Ομολογώ ότι δεν γέλασα με αυτήν την ατάκα…
Θυμήθηκα όμως με αυτήν την αφορμή, και κάποιες αναρτήσεις σας στο «χαίρετε», σχετικές με γάμους –και σας κατανόησα και σας δικαιολόγησα- που τις κατατάσσετε στην «ξεσκισμένη εκκλησία» και στην «εκκλησία του κώλου» (κοντά 300 αναρτήσεις)!..

http://xairete.blogspot.gr/2013/06/blog-post_3869.html

ΣΧΕΤΙΚΑ:

1. Ω! Τα έβαλες με την «εκκλησία» του Κώλου, π. Ευστάθιε Κολλά;
http://xairete.blogspot.gr/2009/03/blog-post_8415.html

2. Σχολιαστής, είπε...
Μπράβο Παναγιώτη! Έχει τέτοια ποιότητα το μπλογκ σου, που το κάνει σούπερ θαυμαστό!
Μπράβο, και ξανά μπράβο!
http://xairete.blogspot.gr/2012/08/blog-post_4461.html

3. Ιωάννης Καρδάσης, είπε...
Είναι αλήθεια, ότι ο χαρακτηρισμός «Εκκλησία του Κ....» είναι βαρύτατος.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Δεν είναι η αληθινή Εκκλησία, αυτή, η χαρακτηρισμένη με τον «εκκλησιαστικό» όρο «Εκκλησία του Κώλου»…
http://xairete.blogspot.gr/2010/02/blog-post_8543.html

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαμαρτύρομαι κύριε Παναγιώτη!
Εγώ πιστεύω, ό,τι κι αν λέτε, ότι έχω βγει από αυτήν την Εκκλησία!
Θέλω να πω ότι είμαι μέσα στην καθαρή αυτή εκκλησία…
Αλλά έχω «βγει» (όχι σαν αποπάτημα, βέβαια), έχω παραχθεί, έχω προέρθει από αυτήν! Και είμαι υπερήφανος γι αυτό!

Αν είναι πραγματικά «του κώλου», όπως –σοκαριστικά- μόνο εσείς το λέτε…
Τότε, τι να υποθέσω;
Ότι δηλαδή δεν έχω γεννηθεί από αυτήν, κανονικά από την μήτρα της, άλλα έχω βγει από αλλού; Από την πυγή της, δηλαδή, από τον τόσο διάσημο πάτο της!

Απαράδεκτα πράγματα!
Πω-πο, πω-πο! Τι άλλο να πω!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Πολύ καλά κάνετε, και είστε υπερήφανος, αγαπητέ Ανώνυμε!
Που ανήκετε δηλαδή, σε αυτήν την «καθαρή» (μόλις βγαλμένη από μπιντέ) εκκλησία σας…

Η οποία εκκλησία σας –αν κρίνουμε και από την πρώτη φωτογραφία της ανάρτησης αυτής – είναι και… Καλλίπυγος (κοινώς, …ξέκωλο) εκκλησία!