Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Παραδέχεστε Σεβασμιότατε, ότι είναι «πορνική» (με τη βιβλική σημασία) η τοπική σας Εκκλησία; Ότι παντρεύετε (κατ' επάγγελμα και κατ' εξακολούθηση) στο -μη χέσω- «μυστήριο» του γάμου σας, όλες αυτές τις διάσημες κυρίες που δηλώνουν δημόσια ότι συζούν και ότι ήδη αισθάνονται παντρεμένες;

Διαβάζω σήμερα:
Έτοιμη να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας είναι η τραγουδίστρια Αμαρυλλίς, που μίλησε στην κάμερα του Star για τον επικείμενο γάμο της!
«Θα παντρευτώ, ναι! Εξάλλου, νιώθω σαν παντρεμένη», είπε η τραγουδίστρια, που εδώ και καιρό ζει τον έρωτα στο πλευρό γνωστού επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων.

Σε πρόσφατη συνέντευξή της , η τραγουδίστρια είχε πει για τον καλό της: «είμαι σε μια σχέση που με κάνει ευτυχισμένη και μου δίνει τη δύναμη να αντιμετωπίζω μαζί με τον άνθρωπό μου κάθε δυσκολία που συναντώ μπροστά. Εδώ και πολλά χρόνια είμαι σε μια σχέση ζωής».

http://www.star.gr/Pages/Lifestyle.aspx?art=119591&artTitle=pantrevetai_i_amaryllis

Είχαμε διαβάσει πάλι, πρόπερσι:
(Παρασκευή, Νοέμβριος 26, 2010)

Στο «Super Star» μίλησε η Αμαρυλλίς για τον επί πολλά χρόνια σύντροφό της και τα σχέδια γάμου τους.

«Δόξα τω Θεώ, είμαι πάρα πολλά χρόνια πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή», είπε η 29χρονη τραγουδίστρια. 
«Είμαι πολύ ευτυχισμένη και εύχομαι να είμαι πάντα έτσι, να μην αλλάξει τίποτα» πρόσθεσε, ενώ όταν ρωτήθηκε γιατί –παρά το γεγονός ότι ο αγαπημένος της, της έχει ήδη χαρίσει ένα μονόπετρο- δεν έχει ακόμα οριστεί η ημερομηνία γάμου, εξήγησε: «Το δαχτυλίδι ήταν δώρο γενεθλίων. Δεν ξέρω πότε θα έρθει ο γάμος. Εγώ νιώθω ήδη παντρεμένη…».

http://giabit.blogspot.gr/2010/11/blog-post_193.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: