Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Η καλόπιστη κριτική, ο έλεγχος για τα κακώς κείμενα τα δημόσια πραττόμενα, τα σκάνδαλα (από τα οποία χάνονται ψυχές για τις οποίες σταυρώθηκε ο Χριστός) , είναι χριστιανική αρετή. Η σιωπή σε αυτήν την περίπτωση είναι δειλία ή συνενοχή!..


Ιερά Μητρόπολη Νοτίου Ευβοίας Γ.Ο.Χ.

Π. Διονύσιος Βένγκα Μαργαρίτης
με τις δημοσιεύσεις τινών εδω πέρα που αναφέρονται στην αγάπη και στην συγχώρεση ενώ ρίχνουν τόνους λάσπης προς πάσα κατεύθυνση και κριτικάρουν συνέχεια δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω...

Π. Διονύσιος Βένγκα Μαργαρίτης
είμαι της άποψης ότι όταν κρίνεις μπένεις στα χωράφια του θεού. αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να έχεις γνώμη ασφαλώς. αυτο φυσικά δεν είναι παρά η δική μου χριστιανική άποψη δεν την επιβάλλω σε κανέναν...

Panagiotis Michalopoulos
«Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να έχεις γνώμη ασφαλώς». Αν την εκφράσεις όμως; Δεν κρίνεις;

Π. Διονύσιος Βένγκα Μαργαρίτης
για υτο λέω οτι η γραμή είναι λεπτή. εξαρταται απο το περιεχόμενο

Panagiotis Michalopoulos
‎"για υτο λέω οτι η γραμή είναι λεπτή. εξαρταται απο το περιεχόμενο"
Παράδειγμα;

Panagiotis Michalopoulos
ΠΑΤΕΡ, «η δική σας χριστιανική άποψη» είναι διαφορετική από του Χριστού; Εκείνος είπε: «με ορθή κρίση να κρίνετε»! Εκείνος επαίνεσε την κρίση με το «σωστά έκρινες!»

Ania Ar Tz
Μην κρινετε για να μην κριθητε!!

Panagiotis Michalopoulos
Από επιπολαιότητα ή εσκεμμένα πολλοί χριστιανοί ταυτίζουν τη δίκαιη κρίση με την κατάκριση, και κατηγορούν όσους κρίνουν και ελέγχουν ασέβειες και σκάνδαλα. Χρησιμοποιούν δε κατά κόρον το «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε». Και δεν σκέπτονται βεβαίως, ότι αυτοί, αντιφάσκοντας προς τους εαυτούς τους κρίνουν και κατακρίνουν. Και ποιους κρίνουν και κατακρίνουν; Όχι τους ασεβείς και τους σκανδαλοποιούς, αλλά εκείνους που έχουν το θάρρος να ασκούν κριτική και να ελέγχουν τους ασεβείς και σκανδαλοποιούς.

Ania Ar Tz
Οταν εγω !θα κρινω τον αλλον η αμαρτια ειναι δικη μου. Δεν εχω το δικαιομα εγω σαν ορθοδοξη χριστιανη! Να κρινο τον αδελφο μου.οταν εγω ειμαι χειροτερη απο απο τον αδελφο μου.γιατι να το κανο. Δν εχω το δικαιομα!'να αρκησω κριτικη!τα λαθη τα δικα μου να διορθωσο!

Panagiotis Michalopoulos
Η καλόπιστη κριτική, ο έλεγχος για τα κακώς κείμενα τα δημόσια πραττόμενα, τα σκάνδαλα (από τα οποία χάνονται ψυχές για τις οποίες σταυρώθηκε ο Χριστός) , είναι χριστιανική αρετή. Η σιωπή σε αυτήν την περίπτωση είναι δειλία ή συνενοχή!..

(διάλογοι στον "τοίχο" του παπά)

2 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ,
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ "Π. Διονύσιος Βένγκα Μαργαρίτης":

Manos Kalomirakis
Αρχίζω να ανησυχώ οτι είμαι ο μοναδικός που έχει διαβάσει το γεροντικό και δεν πιστεύω κι'όλας. Παναγιώτη, απο πότε κατέχεις την δίκαιη κρίση; Η ερώτηση δεν πάει μόνο σε σένα αλλά στους απανταχού χριστιανούς που νομίζουν οτι την κατέχουν. Γιατί αν είσαι τόσο σίγουρος για την δίκαιη κρίση σου, να σε πάρει ο χριστός για κριτή στην δευτέρα παρουσία. Ετσι την είχε πατήσει και ένας γέροντας και με όραμα είδε την δευτέρα παρουσία και τον χριστό να τον ρωτάει που θα πάει ο καθένας. Αν έχετε επιλέξει να είστε χριστιανοί τότε πρέπει να αποδεχθείτε το σύνολο των διδαγμάτων και όχι μόνο όσα σας συμφέρουν.
(4 ώρες πριν)

Panagiotis Michalopoulos
Ερώτηση(απο Manos Kalomirakis):
«Παναγιώτη, από πότε κατέχεις την δίκαιη κρίση;»

Απάντηση:
Αν την κατέχω πράγματι την «δίκαιη κρίση» (εσείς θα το κρίνετε), τότε δεν θα πρέπει να την κατέχω θαυματουργικά από καμία ξαφνική θεία επιφοίτηση.
Προσπαθώ φίλε, προσπαθώ να είμαι σωστός όταν εκφράζω την άποψη μου. Σωστός, σύμφωνα με την χριστιανική παιδεία μου. Από παιδάκι στα κατηχητικά σχολεία, από νέος στα κηρύγματα (χιλιάδες κηρύγματα)…
Προσπαθώ να είμαι σωστός όταν εκφράζω την άποψη μου…
Ως ενεργό μέλος της Εκκλησίας… Ως παλαίμαχος Κατηχητής – επίσημος, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας…
Ως χειροθετημένος Αναγνώστης από χέρι αγίου Επισκόπου, του μακαριστού Φλωρίνης Αυγουστίνου…
Ως μελετητής της Βίβλου…
Ως βαπτισμένος – μυρωμένος – ως μετέχων (μια ζωή) στα μυστήρια της Εκκλησίας…
Ως ζωντανός χριστιανός με λίγα λόγια! Όχι σαν φυτό, όχι σαν αφιονισμένος γεροντο-λάτρης…
(Πριν από 2 λεπτα)

https://www.facebook.com/dionisios.venga/posts/221555261230504

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ "Π. Διονύσιος Βένγκα Μαργαρίτης":

http://xairete.blogspot.com/2011/08/blog-post_554.html