Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ "Π. Διονύσιος Βένγκα Μαργαρίτης":

Π. Διονύσιος Βένγκα Μαργαρίτης:
- είμαι της άποψης ότι όταν κρίνεις μπένεις στα χωράφια του θεού.


Ερώτηση(απο Manos Kalomirakis):
«Παναγιώτη, από πότε κατέχεις την δίκαιη κρίση;»

Η Απάντηση μου:

Αν την κατέχω πράγματι την «δίκαιη κρίση» (εσείς θα το κρίνετε), τότε δεν θα πρέπει να την κατέχω θαυματουργικά από καμία ξαφνική θεία επιφοίτηση.
Προσπαθώ φίλε, προσπαθώ να είμαι σωστός όταν εκφράζω την άποψη μου. Σωστός, σύμφωνα με την χριστιανική παιδεία μου. Από παιδάκι στα κατηχητικά σχολεία, από νέος στα κηρύγματα (χιλιάδες κηρύγματα)…
Προσπαθώ να είμαι σωστός όταν εκφράζω την άποψη μου…
Ως ενεργό μέλος της Εκκλησίας… Ως παλαίμαχος Κατηχητής – επίσημος, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας…
Ως χειροθετημένος Αναγνώστης από χέρι αγίου Επισκόπου, του μακαριστού Φλωρίνης Αυγουστίνου…
Ως μελετητής της Βίβλου…
Ως βαπτισμένος – μυρωμένος – ως μετέχων (μια ζωή) στα μυστήρια της Εκκλησίας…
Ως ζωντανός χριστιανός με λίγα λόγια! Όχι σαν φυτό, όχι σαν αφιονισμένος γεροντο-λάτρης…

P. MICHALOPOULOS

14 Αυγούστου 2011 3:08 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2011/08/blog-post_5557.html

Manos Kalomirakis:
- Αρχίζω να ανησυχώ οτι είμαι ο μοναδικός που έχει διαβάσει το γεροντικό... 

7 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

METAΦΕΡΩ 2 ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:

Manos Kalomirakis
Παναγιώτη, έβαλες πολλά για να μας πείσεις για το πόσο πιστός είσαι... Εμένα δεν με ενδιαφέρει ούτε αν είσαι ενεργό μέλος της εκκλησίας, ούτε αν εισαι χειροθετημένος, ούτε αν είσαι και αρχιεπίσκοπος. Η ερώτηση μου ήταν απλή: Εσύ, σαν χριστιανός, πιστεύεις οτι έχεις σωστή κρίση; Και αν έχεις σωστή κρίση, πιστεύεις οτι αν ο Χριστός σε έβαζε κατα την δευτέρα παρουσία να κρίνεις εσύ τους ανθρώπους, θα το έκανες σωστα; Αν απαντήσεις ναι, τότε έχεις πλανηθεί οικτρά. Αν απαντήσεις όχι, τότε ξέρεις οτι σωστή κρίση έχει μόνο ο Χριστός (σαν θεός σου) και όχι εσύ, εγώ, ο πάτερ διονύσιος ή οποιοσδήποτε άλλος άνθρωπος σε αυτή τη γη.
(Πριν από 11 λεπτά)

Panagiotis Michalopoulos
Έχεις μπερδευτεί φίλε…
Άλλο πράγμα η γνώμη μας για κάτι, η κριτική «κρίση», η σωστή κρίση, η σωστή άποψη που μπορούμε να έχουμε αν είμαστε σώφρονες και λογικοί άνθρωποι, άνθρωποι που κατέχουμε κιόλας καλά κάποιο θέμα…
Και άλλο η «Κρίση», η απόφαση του Θεού η τελική, η μοναδική η αποκλειστική και απόλυτη, σχετικά με το αν θα σωθεί κάποιος (ο Θεός ξέρει αν πέθανε μετανοημένος), ή αν θα απολεσθεί (ο Θεός ξέρει αν πέθανε αμετανόητος)…
(πριν από 2 λεπτα · Μου αρέσει!

https://www.facebook.com/dionisios.venga/posts/221555261230504?notif_t=feed_comment_reply

Ανώνυμος είπε...

μητροπολίτης του βαρθολομαίου είναι κι αυτός ο διονύσιος;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Όχι! Αυτός ο καημένος, είναι με το παλαιό...
Και μετά τη συζήτηση που κάναμε, δήλωσε ότι καταργεί την σελίδα του στο facebook, διότι τότε συνέπεσε (όπως με πληροφόρησε) κάποια ιστοσελίδα να τον ξεφωνήσει για τις γυμνές του φωτογραφίες που είχε στο άλλο του προφίλ στο facebook, από τότε που ήταν μοντέλο!!!

Ανώνυμος είπε...

γοχ είναι;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ναι! Μητροπολίτης ΓΟΧ, νότιας Εύβοιας, έλεγε ότι είναι… Αν θυμάμαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

νότιας εύβοιας που; κάρυστο;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αυτά θυμάμαι μόνο.