Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Η Βασιλική Παπαθεοδώρου, και το έμβλημα της στο Facebook.

Βασιλική Παπαθεοδώρου
Ὀρθόδοξε
Χριστιανέ, Νέε καὶ Νέα!...
Πρωὶ καὶ βράδυ βγάζε τὸ κομποσχοινάκι ἀπὸ τὸ χέρι σου καὶ κάνε στὸν κάθε κόμπο μιὰ ἀπὸ τὶς παρακάτω προσευχές. [...]

Panagiotis Michalopoulos
Τι παριστάνει αυτή η εικόνα – σύμβολο, στο προφίλ σου, αγαπητή Βασιλική;
Να υποθέσω ότι είναι μια φωτεινή μεν, αλλά και… σέξι Άγγελος;

Panos Jahshan
και εγω εχω αυτη την απορια?

Panos Jahshan
αγαπητε παναγιωτη....
για σεξι αγγελος του θεου...πρωτη φορα ακουω..
δεν ξερω αν υπαρχει...
υπαρχει?

Panagiotis Michalopoulos
Η Χριστίνα Λαμπίρη, μήπως;
http://xairete.blogspot.com/2011/02/youtube-video-player.html

Αναγν. Παναγιώτης Μούλτος
Βρε παιδία, έλεος...
Καμία σχέση τα γραφόμενά σας με την ανάρτηση της αγαπητής αδελφής Βασιλικής...
Εγώ στην θέση της δεν θα τα δεχόμουν...

Vasilis Botsas-stixourgos
Το να ρωταει καποιος δεν σημαινει οτι αμαρτανει.
Κι εγω απορω με αυτην την φωτο!!!!!
Τι απεικονιζει;;;;;;;;;

Panos Jahshan
Τι δουλεια εχει η Λαμπιρη στον διαλογο που ειχαμε;;;;;;

Panagiotis Michalopoulos
Σωστά! Δεν είναι του (ανώτατου;) πνευματικού σας επίπεδου αυτή. Μήπως όμως είναι ο Βαρθολομαίος; Μάλλον! Σας δίνω λοιπόν έναν Βαρθολομαίο, για να έχετε και να μη μου γκρινιάζετε!
http://xairete.blogspot.com/2010/08/gay.html

Panos Jahshan
ρε σε περναγα για σοβαρο ανθρωπο, αλλα βγηκες Ρουβιτσα!!!!!

Panagiotis Michalopoulos
Η Βασιλική Παπαθεοδώρου, και το έμβλημα της στο Facebook.

Panos Jahshan 
ρε φιλε μηπως εισαι πανβλακας;;;;;;;

Panagiotis Michalopoulos
Χαρακτηριστική η αντίδραση σου… Εκείνη δηλαδή, των απανταχού στο Ίντερνετ «χριστιανο»-φασιστών, …εξυπνάκια μου!..

Panos Jahshan
ρε μη γραφεις αλλα.. γιατι ξερω και αλλες γλωσσες για να σου απαντησω

Panagiotis Michalopoulos 
Ξέρουμε τι γλώσσες χρησιμοποιείτε, όλοι εσείς οι σφουγγοκωλάριοι (σκουπίζετε με τη γλώσσα) του σάπιου εκκλησιαστικού κατεστημένου. Ουστ, ρε!


http://www.facebook.com/profile.php?id=1176210222&sk=wall

1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ..

Vasilis Botsas-stixourgos:
Ζεις ακόμα μετά τα χθεσινά;

Panagiotis Michalopoulos:
Χα, χα!

Vasilis Botsas-stixourgos:
Τι ''χα χα'';;;;
Εδω εγινε τριτος παγκοσμιος πολεμος χτες!!!!!!!

Panagiotis Michalopoulos:

Πόλεμος; Αλήθεια; Δεν το κατάλαβα!
Εγώ κάτι τέτοια τα μασάω!

Έχω ζήσει καταστάσεις πραγματικού τέτοιου πολέμου που λέτε... Καταστάσεις Αποκάλυψης τα τελευταία χρόνια...
Με αντίπαλο, την μαύρη εκκλησιαστική τρομοκρατία... Με αντιπάλους μου, κανονικούς πράκτορες του παπαδικού παρακράτους, που τους έκανα σκόνη!

Έτσι. μπροστά σε αυτούς, του παρελθόντος, αυτό το περιστατικό με τους χθεσινούς καραγκιόζηδες δεν ήταν πόλεμος, ήταν θέατρο σκιών!

Χα, χα!