Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Η Ρίτα Σακελλαρίου και η (θαυματουργή;) κόπια της εικόνας της Παναγίας της Τήνου

«Ιστορία μου, αμαρτία μου, λάθος μου μεγάλο...» τραγουδούσε η μακαρίτισσα πλέον Ρίτα Σακελλαρίου. Μας το θύμισε αυτό ένα ρεπορτάζ του κ. Αλκίνοου Μπουνιά που μόλις τώρα το διάβασα στην Εσπρέσο…
Ο δημοσιογράφος θυμάται και γράφει μεταξύ άλλων:
«Δεν θα ξεχάσω τα πολύ μακριά, κόκκινα νύχια της - τα οποία μία φορά στο καμαρίνι της στη «Φαντασία» τα κοίταξα περίεργα και εκείνη με στραβοκοίταξε λέγοντας “γιατί, χρυσό μου, δεν σου αρέσουν;” - και τα εντυπωσιακά ξανθά μαλλιά της χτενισμένα πάντα σε ένα sexy look. Γενικώς, η Ριτάρα ήταν μεγάλος τσαμπουκάς και άρεσε πολύ σε άντρες μικρότερους από εκείνη...».
Τέλος, ο κ. Αλκίνοος Μπουνιάς στο υστερόγραφο του άρθρου του, μας κατατοπίζει σχετικά με την φωτογραφία, και λέει:

«Η Ρίτα Σακελλαρίου με την εικόνα της Παναγίας της Τήνου που όπως μου είχε εξομολογηθεί σε συνέντευξή της την κουβαλούσε πάντα μαζί της για να τη φυλάει.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: