Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Στα (καρναβαλικά) άρματα: Εκτός του Εφραίμ, και ο Ζαχόπουλος

Τετάρτη, 28 Ιανουάριος 2009

Θέμος Αναστασιάδης: Φυλάκιση και πρόστιμο για τις «ροζ» φωτογραφίες


Και φέτος δεν θα λείψει η σάτιρα από το καρναβάλι, αφού οι κατασκευές του εργαστηρίου του δήμου Πατρέων που θα παρελάσουν στους κεντρικούς δρόμους της Πάτρας θα είναι εμπνευσμένες από την πολιτική και την τηλεοπτική επικαιρότητα.

Από τα πιο εντυπωσιακά άρματα θα είναι εκείνο με κυρίαρχη φιγούρα τον πρώην γενικό γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού Χρήστου Ζαχόπουλου, το άρμα που καυτηριάζει την αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων στα διόδια Αθηνών - Πατρών και το πολυσυζητημένο άρμα με τη φιγούρα του ηγούμενου Εφραίμ.

www.espressonews.gr

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ. ΕΙΘΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ. ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σε ευχαριστώ θερμά αδελφέ μου!

Είσαι ο μόνος που μου έμεινε! Και, για να μου ευχηθεί, και για να με στηρίζει!

Ένας αλλά γνήσιος φίλος και αδελφός… Και αυτό, μετράει πολύ!

Να είσαι καλά Μιχάλη μου!

Καλή κι ευλογημένη μεγάλη Τεσσαρακοστή να έχουμε! Αμήν!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Να είσαι καλά Μιχάλη μου!

http://xairete.blogspot.com/2009/02/blog-post_2312.html