Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Ο αδελφός Panikos Nicolaou, σε μια συζήτηση που είχαμε αρχίσει από χθες, μου απάντησε σήμερα το πρωί με ένα σχόλιο του, και θέλοντας να υποστηρίξει ότι ο Αδάμ και η Εύα στον Παράδεισο ήταν οι πρωτόπλαστοι, μου συνέστησε να διαβάσω καλύτερα τη Γραφή, για να δω ότι ο Κάιν δεν «βρήκε» γυναίκα άλλη εκεί στην εξορία του μετά το φόνο του αδελφού του –όπως υποστήριζα εγώ για να δείξω ότι υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι πριν τον Αδάμ, αλλά εκεί απλά την «γνώρισε» και σεξουαλικά, την παντρεύτηκε δηλαδή, και την είχε φέρει μαζί του από το σπίτι του! Από το πρωί λοιπόν διαβάζω τα σχετικά κεφάλαια, και όλα τα σχόλια μου (και τα 18) τα δημοσίευσα με δόσεις στη σελίδα μου στο facebook. Προσεχώς, θα τα αναρτήσω σαν μια ενότητα, και στο ιστολόγιο. Προς το παρόν, αναρτώ στο μπλογκ τα προκαταρτικά από τη σελίδα του αδελφού.

Panikos Nicolaou
19 Ιουνίου στις 11:27 μ.μ.
ΓΕΝΕΣΙΣ.Α.27
ΚΑΙ ΕΠΟΙΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΚΑΤ,ΕΙΚΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ.ΚΑΤ,ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΟΥ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ.
ΑΡΣΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΑΥΤΟΥΣ.

 

Panagiotis Michalopoulos
Γιατί δεν έκαναν παιδιά στον παράδεισο αφού υπήρχε η εντολή του θεού να αυξάνονται και να πληθύνονται;
Maroulla Shiakallis 

Ισως να μην προλαβαν λογω του εκδιωγμου τους
Panagiotis Michalopoulos 

Στον παράδεισο, ήταν απαγορευμένο το σεξ! Όπως επίσης σεξ δεν θα υπάρχει ούτε και στη βασιλεία των ουρανών!
Maroulla Shiakallis 

Αφου στον παραδεισο ηταν απαγορευμενο το σεξ πως τους ειπε αυξαναισθε και πληθυναισθε?
Panagiotis Michalopoulos 

Φαίνεται ότι αυτό (το να αυξάνονται και να πληθύνονται) ο θεός, το είπε στους πρωτοπλάστους. Και ότι ο Αδάμ και η Εύα δεν ήταν πρωτόπλαστοι, αλλά το πρώτο ζευγάρι που θέλησε να θεωθεί και έτσι μπήκε στον Παράδεισο. Μετά την εκδίωξη τους, γέννησαν δυο παιδιά, από τα οποία το ένα σκότωσε το άλλο. Ο φονιάς, έφυγε αμέσως από το πατρικό σπίτι και πήγε κάπου μακριά, και εκεί… βρήκε γυναίκα και παντρεύτηκε! Πώς θα έβρισκε γυναίκα, αν αυτός και η οικογένεια του ήταν οι μόνοι πάνω στη γη;
Panikos Nicolaou 

ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ,
ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΒΡΗΚΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΕΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΙΣΕ ΥΙΟ.
ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ
Panagiotis Michalopoulos 

Από πού την πήρε μαζί του;
Maroulla Shiakallis 

Ως γεγονος για να ειμαι ειλικρινης ειναι ενα ερωτημα που νε απασχολει αρκετες φορες αλλα δεν ασχολειθεικα και πολύ
Maroulla Shiakallis 

Παντως δεν λεει πουθενα οτι ηταν καπου αλλου και μετα μπηκε στον παραδεισο και οταν παρηκουσε εκδειωχθηκε απο τον παραδεισο.
Ειναι απο τα μυστηρια που δεν μπορουμε να εξιχνοιασουμε.
Panagiotis Michalopoulos 

Πράγματι, είναι ένα ακόμα άλυτο μυστήριο και αυτό: Το ότι δηλαδή στις αγιογραφίες παρουσιάζουν στον Παράδεισο τον Αδάμ και την Εύα, με… αφαλό!
Ακόμα, όταν είδε την Εύα ο Αδάμ, είπε ότι για αυτήν – το έτερο του ήμισυ, αξίζει κανείς να παρατήσει τον πατέρα του και την μητέρα του, και να προσκολληθεί σε αυτήν, και να γίνουν οι δυο σε σάρκα μια! 

Στον Παράδεισο, όλα αυτά! 
Να θυμήθηκε άραγε τους γονείς του, ο Αδάμ; Και βλέποντας την θελκτική («θεία») Εύα, να ήθελε άραγε να κάνει σεξ στον Παράδεισο, αλλά υπήρχε ο απαγορευμένος καρπός; 
Ποιος καρπός; Ένα παιδί; 
Και άραγε τότε εκεί, στους δυο, δεν χωρούσε τρίτος, ούτε ένα παιδί; 
Και τι ρόλο έπαιξε τότε το φίδι σε αυτόν τον πειρασμό; 
Στο να τους προτρέψει μήπως, σε ένα παραφύση σεξ;
Μυστήρια όλα αυτά, ακόμα πιο μεγάλα και από αυτά των… Παρισίων! Χα!

https://www.facebook.com/panikos.nicolaou.3/posts/259166044565069
ΣΧΕΤΙΚΑ:
Βασιλης Νικολακακης 
Μα...Ο Αδάμ και η Εύα δεν ήτανε οι πρωτόπλαστοι ;;
Panagiotis Michalopoulos 

Πώς το βγάλατε αυτό το συμπέρασμα;
Βασιλης Νικολακακης 

Έτσι μάς δίδασκαν στο σχολείο..
Panagiotis Michalopoulos 

Δεν μας εξήγησαν όμως και το γιατί στις αγιογραφίες, παρουσιάζουν -στον Παράδεισο, τον Αδάμ και την Εύα, να έχουν… αφαλό!
Βασιλης Νικολακακης 

Αυτά φίλε μου καλέ είναι λεπτομέριες για τους πολύ ψαγμένους και για τους γνώστες..
Ο απλός ανθρωπάκος είναι μετά φόβου Θεού και πιστεος.
Panagiotis Michalopoulos 

Και «μετά φόβου θεού και πίστεως», πώς αυξήθηκαν οι άνθρωποι; 
Ο Αδάμ και η Εύα, έκαναν δυο παιδιά, και το ένα σκότωσε το άλλο. 
Μετά, τι έγινε; Τα παιδιά, τα έφερναν οι πελαργοί;
Βασιλης Νικολακακης 

Μια απορία..με τόσα πού γράφεται πως και Δεν σας έχουν σακατεψη ακόμα ;; Από την πλευρά της Εκκλησίας ;;;
Panagiotis Michalopoulos 

Τι γράφω Βασίλη μου; Ερμηνεύω τις γραφές. Είμαι ειδικός ΚΑΙ σε αυτά. 
Είμαι 50 χρόνια διακεκριμένος Κατηχητής της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος… 
Είμαι και κληρικός, αλλά τόσα χρόνια… 
Χειροθετημένος Αναγνώστης, σε επίσημη τελετή στο μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας… 
Έχω δε γράψει στα νιάτα μου ένα εκκλησιαστικό βιβλίο, που το έχει επαινέσει και ο τότε οικουμενικός πατριάρχης.
Βασιλης Νικολακακης 

Αυτό το ξέρω αλλά τα λόγια σου στον απλό άνθρωπο Και Θεό-φοβουμενο είναι φωτιά.
Ευχωμε να συνεχίσεις το ίδιο δυναμικά.
Καλή σου.ημέρα.
Panagiotis Michalopoulos 

Αρχειακό…
Μια ανάρτηση μου, στο μπλογκ μου, σχετική με τον «απλό άνθρωπο, τον θεοφοβούμενο»… Χριατιανο-Ταλιμπάν:
(Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου 2015)
1. Άλλος απειλούσε ότι θα με θάψουν κάτω από όγκους χώματος για αυτήν την ασέβεια μου στον άγιο. 2. Άλλος ότι με εμένα θα αναγκαστούν να πάνε φυλακή για φόνο. 3. Ένας τρίτος δε, ότι θα μου ανοίξει μια τρύπα στο κεφάλι!
http://xairete.blogspot.gr/2015/02/panagiotis-michalopoulos-1-2-3.html
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1469660203096654


ΣΧΕΤΙΚΑ:
Georgia Michalopoulou 

Αστα να πανε. Τέτοια υποκρισία κουτοπονηριά παραλογισμό (ενα αλαλούμ) κλεμμένων διαφορετικών θρησκειών και κουλτούρας των αρχαιων λαών,μονο σε ενα βιβλίο;;;;;;; Το μεγαλείο της λαμογιάς.
Panagiotis Michalopoulos
Καλησπέρα Γεωργία μου, και σε ευχαριστώ που είσαι κοντά μας και μας διαβάζεις, σχολιάζεις, στηρίζεις με τη φιλία σου! Το έχουμε όλοι ανάγκη αυτό, όσοι μάθαμε να μη τρώμε κουτόχορτο, αλλά να ερευνάμε και αν χρειαστεί να αμφισβητούμε ό,τι κατά τη γνώμη μας δεν στέκει και πολύ καλά.
Εγώ, όπως θα έχεις προσέξει, ως ασχολούμενος πολύ με τον χριστιανισμό, και ειδικά με την ορθοδοξία στην οποία ανήκω από παιδί, έχω πολλές φορές αμφισβητήσει διάφορα πράγματα. Και κυρίως έχω διαμαρτυρηθεί για αυτό που λες και εσύ: για την κλεψιά. Έχω λοιπόν καταγγείλει ότι η σημερινή εκκλησία, δεν έχει κρατήσει σχεδόν τίποτε από τον Χριστό και τη διδασκαλία του. Έχει απλά υιοθετήσει –γιατί έτσι την βολεύει αυτήν και τα πρόβατα στα οποία απευθύνεται, όλα τα λατρευτικά στοιχεία της κιναιδικής βουδιστικής θρησκείας, και αυτά τα έχει εισαγάγει παντού σε κάθε εκδήλωση της, και σε κάθε παρουσία της.
Βουδιστικά, όπως οι εικόνες και τα λείψανα, τα φωτοστέφανο και το κωλοδάχτυλο ευλογίας, τα τάματα, τα κεριά και τα λιβάνια, την υπόκλιση, την προσκύνηση και το χειροφίλημα... Ακόμα και τα κουβούκλια στις λιτανείες, τις βουδιστικές ομπρέλες πάνω από τις ιερές εικόνες στα πανηγύρια, και τα κομποσκοίνια βεβαίως –βεβαίως!
Αλλά και η δική μας η θρησκεία, η αρχαία ελληνική με τους τόσους μύθους, «Κλόπυ Ράιτ» είναι και αυτή, με στοιχεία παρμένα από πιο αρχαίες θρησκείες, ανατολικές κυρίως. Έπαιρναν έτοιμους μύθους, τους άλλαζαν τα ονόματα, έκαναν και μια μικρή τροποποίηση, και νάτο έτοιμο το δωδεκάθεο!
Αλλά ας μη πάμε τόσο μακριά… Στην εποχή του Καζαντζίδη, της Ματουμπάλας και της Ζιγκουάλας, τι τραγούδια ακούγαμε; Ελληνικά λαϊκά -τάχα, αλλά με μουσική κλεμμένη από ινδικές ταινίες! Είχε εισαχθεί το κασετόφωνο τότε, και ήταν εύκολο να μπει κάποιος σε έναν κινηματογράφο και να αντιγράψει ό,τι τραγουδούσε τότε η Ναργκίς!
Αμαρτωλοί και κλέφτες, παιδί μου! Παντού και πάντα!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1469486646447343


ΣΧΕΤΙΚΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Ο αδελφός Panikos Nicolaou, σε μια συζήτηση που είχαμε αρχίσει από χθες, μου απάντησε σήμερα το πρωί με ένα σχόλιο του, και θέλοντας να υποστηρίξει ότι ο Αδάμ και η Εύα στον Παράδεισο ήταν οι πρωτόπλαστοι, μου συνέστησε να διαβάσω καλύτερα τη Γραφή, για να δω ότι ο Κάιν δεν «βρήκε» γυναίκα άλλη εκεί στην εξορία του μετά το φόνο του αδελφού του –όπως υποστήριζα εγώ για να δείξω ότι υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι πριν τον Αδάμ, αλλά εκεί απλά την «γνώρισε» και σεξουαλικά, την παντρεύτηκε δηλαδή, και την είχε φέρει μαζί του από το σπίτι του! 
Από το πρωί λοιπόν διαβάζω τα σχετικά κεφάλαια, και όλα τα σχόλια μου τα δημοσίευσα με δόσεις στη σελίδα μου στο facebook. Προσεχώς, θα τα αναρτήσω σαν μια ενότητα, και στο ιστολόγιο. 
Προς το παρόν, αναρτώ στο μπλογκ τα προκαταρτικά από τη σελίδα του αδελφού. 
Georgia Michalopoulou 
Αφου ο Αδάμ και η Εύα έκαναν μονο δυο γιούς,απο που την βρειτε και την πήρε μαζι του. Η γραφή λεει οτι,φεύγοντας ο Κάιν πήγε "κατεναντι" στην απέναντι πόλη και εκει γνώρισε τη γυναικα του. Τα σάπια να τα αφήσουν στην άκρη,γιατι βρωμάνεεεεεεεεεεεεεεε
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1470193203043354

ΣΧΕΤΙΚΑ:
Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017 

Μαρούλα: «Και διερωτωμε εις τι θα μας ωφελεσει αν πιστευουμε αν υπηρχαν η οχι ανθρωποι πριν τον Αδαμ? Εχει να καμει αυτο με την σωτηρια της ψυχης μας?»


Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017

Αδάμ και Εύα: Ήταν άραγε αυτοί οι λεγόμενοι «Πρωτόπλαστοι», όπως λανθασμένα διδάσκουν οι παπάδες… Ή μήπως ήταν (το και πιθανότερο) οι τελευταίοι αληθινοί άνθρωποι εκείνης της ταραγμένης εποχής… Ενός κόσμου που εξελισσόταν σε κόσμο ανθρωποειδών τεράτων… Μεταλλαζόμενων συνεχώς -από το κακό προς το χειρότερο, τόσο στη μορφή όσο και στην ψυχή;


Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017 

Panagiotis Michalopoulos, προς Panikos Nicolaou, στο θέμα αν ήταν οι πρώτοι στον κόσμο, ο Αδάμ και η Εύα (2 ώρες πριν): «Ως προς αυτό δε που λέτε, ότι «δι᾿ ἑνὸς ἀνθρώπου ἡ ἁμαρτία εἰς τὸν κόσμον εἰσῆλθε», έχω ακόμα να παρατηρήσω και το έξης: Ποιος ήταν ο «ένας άνθρωπος»; Ο Αδάμ; Μα η Εύα αμάρτησε πρώτη, διότι αυτή ήταν που παρασύρθηκε από το φίδι. Δηλαδή τι; Δεν την θεωρεί και την Εύα ως άνθρωπο, η Αγία Γραφή; Ήταν μόνο μια βοηθός του Αδάμ; Μια Φιλιππινέζα του, για να του πλένει τα σώβρακα, μια δούλα χωρίς καμιά ευθύνη;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: