Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

ΕΔΩ: Ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα από το ιστολόγιο «χαίρετε»… Με αφορμή τη σημερινή εορτή της λεγομένης «Μεταστάσεως», και, του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου -Αποστόλου και Ευαγγελιστού! Προηγήθηκε βέβαια, η εορτή της «Μεταστάσεως», της Παναγίας. Πρόκειται όμως για εορτές –«τσόντες», για ιστορίες για αγ(ρ)ίους, που δεν αναφέρονται καθόλου σε ορθόδοξες πηγές!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:
Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016

Σήμερα η εορτή της Μεταστάσεως του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου. Ο οποίος πέθανε στα 105 χρόνια του… Τον έθαψαν κανονικά… Αλλά μετά από τρεις μέρες που πέρασαν να δουν τον τάφο του (περνούσαν κάθε μέρα, διότι κάτι περίμεναν οι μαθητές του), είδαν τελικά (την τρίτη μέρα, λέμε) ότι «Ω, του θαύματος!», ο τάφος είναι πια άδειος! (Σ.Σ. σε ξεροπήγαδο, το είχαν πετάξει το πτώμα του;)


Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2016 

Όπως ξέρουμε για την Παναγία μας… Τρεις μέρες και τρεις νύχτες, μετά την «κοιμήση» της (τον θάνατο της), η Παναγία εξαφανίστηκε από το μνήμα της. Έτσι τουλάχιστον, μας λένε οι παπάδες μας, στο σχετικό κεφάλαιο του μαθήματος των θρησκευτικών τους. Πώς αποκαλύφθηκε αυτό; Πήγαν λέει κάποιοι στον τάφο τρεις μέρες μετά, χτύπησαν, δεν άκουσαν «εμπρός» από καμιά «κοιμισμένη», και τότε τον άνοιξαν και τον βρήκαν άδειο (φωτο). Και αυτό το φαινόμενο το λένε «μετάσταση»… Και έτσι –με αυτό το όνομα, το ψέλνουν στις εκκλησίες, στο απολυτίκιο της συγκεκριμένης γιορτής: «μετέστης προς την ζωήν, Μήτηρ υπάρχουσα της ζωής!» Ερώτηση: Τι σχέση να έχει άραγε όλο αυτό το πράγμα, με εξωγήινους, με ιπτάμενους δίσκους, και με λοιπά UFO; (δες σχετική αγιογραφία)


ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Εκλεκτός σχολιαστής μας, είπε...
Αν είναι δυνατόν! Η "θαυματουργή" εικόνα παριστάνει τον άγγελο να προσφέρει κρίνο; Μα αυτό αναφέρεται μόνο στα κακόδοξα απόκρυφα "δήθεν ευαγγέλια" και δεν μαρτυρείται στην Κ. Διαθήκη από τους αυτηκόους και θεόπνευστους συγγραφείς, που κατόπιν πληροφοριών από την ίδια την Παρθένο Μαρία και τον Υιό της κατέγραψαν τα γεγονότα με κάθε λεπτομέρεια.
Το ίδιο "και χειρότερο" συμβαίνει, με την κοίμηση της Παναγίας. Αυθαίρετα και βασιζόμενοι σε Μαριολατρικές παπικές αποφάσεις και σε απόκρυφα ευαγγέλια (άρα κακόδοξα και απορριπτέα μιάσματα) πέρασαν στην υμνολογία και στις παραδόσεις ανύπαρκτες λεπτομέρειες ως και "μετάσταση" και "ανάσταση" της Θεοτόκου που εμείς οι Ορθόδοξοι δεν οφείλουμε να δεχτούμε. Ας αρκεστούμε στις έγκυρες πληροφορίες, όσες θέλησαν να μας δώσουν οισυγγραφείς των ιερών κειμένων της Καινής Διαθήκης, αυτές τις οποίες δέχεται ο ιερός Χρυσόστομος Ιωάννης ο οποίος δεν αναφέρει ούτε για Αναστάσεις ούτε για μεταστάσεις ούτε και για ζώνες.
Ο Κύριος εμπιστεύτηκε την Παναγία στον Ιωάννη, του οποίου η Παναγία ήταν ασφαλώς μεγαλύτερη κατά τουλάχιστον 20 χρόνια. Ο ευαγγελιστής και απόστολος του Χριστού Ιωάννης, πεθαίνοντας σε βαθύτατο γήρας από φυσικό θάνατο, ασφαλώς θα ανέφερε σε κάποιο από τα κείμενά του της Καινής Διαθήκης την "ανάσταση" ή την "μετάσταση" της Παναγίας, αν όντως είχε συμβεί αυτό το σπάνιο θεϊκό γεγονός. Αλλά προφανώς δεν συνέβη ούτε Ανάσταση ούτε μετάσταση ούτε σύναξις αποστόλων, η Παναγία εκοιμήθη εν ειρήνη υπό την προστασία του Ιωάννη. Κοίμηση τιμούμε στις 15 Αυγούστου οι Ορθόδοξοι. Ως προς τη θέση της Παναγίας στην Εκκλησία και στην Πίστη μας, αρκούμαστε στη θέση που είχε στις περιγραφές των Ευαγγελίων και στην πρώτη Αποστολική και Ευαγγελική Εκκλησία η μητέρα του Κυρίου μας.
16 Αυγούστου 2014 - 9:15 μ.μ.
 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε:
Ως προς την μετάσταση...
αυτή δεν αναφέρεται στα γνήσια Ευαγγέλια, παρά μόνον στο απόκρυφο κείμενο Ιωάννου του Θεολόγου.
Σημειωτέον, ότι στα ευαγγελικά κείμενα και επίσης και στα αποστολικά, ουδαμού αναφέρεται η Παναγία, ως μάνα του Χριστού.
Ο ίδιος την προσαγόρευε, ως γυναίκα, καθότι η καθ' αυτό σχέση του ήταν μόνο με τον Πατέρα και όλες οι αναφορές του προς αυτόν απευθύνονται.
Ακόμη και στη σχετική αναφορά στο "μακαρία η κοιλία η βαστάσασά σε και μαστοί ους εθήλασαν" (ύμνος προς την Παναγία), έσπευσε να την υποβαθμίσει με το "μακάριοι είναι οι ακούοντες τον λόγον του Θεού και φυλάσσοντες αυτόν".

Ο Εκλεκτός Σχολιαστής μας (ο «Επισκέπτης» μας), μας είπε...
Ἀγαπητὲ ἀδελφὲ ἐν Χριστῷ Παναγιώτη, μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς ὀνομαστικῆς σου ἑορτῆς, ὁ ἀνώνυμος ἐπισκέπτης καὶ περιστασιακὰ καὶ σχολιαστής στὸ ίστολόγιό σου, σοῦ εὔχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, μὲ ὑγεία, ἐκ Θεοῦ Εὐλογία καὶ Σωτηρία.
Μὲ ἀφορμὴ τὸ δημοσίευμά σου, ψάχνοντας στὸ διαδίκτυο διαπίστωσα ὅτι οἱ "αὐθαίρετοι" αὐθαιρέτησαν καὶ κατὰ τὸν Δεκαπενταύγουστο τοῦ 2017.
Δυστυχῶς μὲ πρωτοστάτες ἐκείνους ποὺ ὑποτίθεται ὅτι εἶναι οἱ θεματοφύλακες τῶν ἱερῶν παραδόσεων. Τέτοια ζητάει ὁ ἀκατήχητος λαὀς...
Τί "ἐγκώμια τῆς Παναγίας", μὲ ἂλλοτε ἄλλο κείμενο κατὰ τὸ δοκοῦν ἑκάστου, τὶ "ἐπιτάφιοι τῆς Παναγίας", ὁποῖες νεοφανεῖς θεατρινίστικες νεοειδωλολατρικοῦ στὺλ αὐθαιρεσίες ἄγνωστες πρὸ 30 -40 ἐτῶν γιὰ ἐμᾶς ποὺ εἴμεθα ἄνω τῶν 60.
Ὅπως παραθέτεις, ἐγκώμια, ἐπιτάφιοι θρήνοι καὶ περιφορές ἐπιταφίων τῆς Παναγίας ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ αύστηρὰ καὶ έπισήμως.
Βέβαια, τό κακὸ εἶναι συνέπεια τῆς θεοποιήσεως τῆς Μητρὸς τοῦ Κυρίου, τῆς Μαριολατρείας!
Καὶ δῶς του ἀποδόσεις θαυματουργικῶν ἰδιοτήτων σὲ συγκεκριμένες εἰκὀνες, ἐνίοτε ἀπαράδεκτου είκονιζόμενου περιεχομένου (ἐκ τῶν ἀποκρύφων), δηλ. ξεκάθαρη εἰκονολατρεἰα καὶ εἰδωλολατρεία, ἤ ἀναβιώσεις τῶν μετὰ τὸν 7ο αἰῶνα ἀποκρύφων θεωριῶν γιὰ "ἀνάσταση" ἤ "μετάσταση ἐν σὠματι" τῆς Μητέρας τοῦ Κυρίου.
Ἀφοῦ τὴ θεοποίησαν, λογικὸ εἶναι νὰ τῆς ψἀλλουν καὶ ἐγκώμια καὶ νὰ τῆς περιφέρουν ἐπιτάφιον (ἀπαράδεκτον βέβαια ἀκὀμα καὶ γιὰ τὸν Κύριό μας Ίησοῦ Χριστό διότι εἶναι ὁ Ἀναστημένος καὶ Ζωντανὸς Θεός).
Ἡ Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων, ἡ Αποστολική, ἡ Ὀρθόδοξη, δὲν εἶχε τέτοιες Μαριολατρεῖες καὶ νεοειδωλοαγιοεικονολατρεῖες.
Στὴν Καινή Διαθήκη καὶ στὴν Άποστολικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων νὰ προσανατολιζόμαστε καὶ ὄχι στὶς μεταγενέστερες "τσόντες" ἐκ τῶν εἰδωλολατρῶν, τῶν αἱρετικῶν, τῶν κοσμικῶν.
Χρόνια σου Πολλὰ Παναγιώτη!
Ἐπισκέπτης
(15 Αυγούστου 2017 - 11:51 π.μ.)
http://xairete.blogspot.gr/2017/08/blog-post_56.html


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:
Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2017 

Δεν το λέει καμία σοβαρή ορθόδοξη πηγή. Καμία Αγία Γραφή, και καμία Ιερά Παράδοση… Απλά, το είπε μόνον ο γνωστός μας πάτερ «Φούφουτος» -της γνωστής μας «Ελένης»… Και εμείς το δεχτήκαμε, το χάψαμε, και το κάναμε αγιογραφίες, και γιορτές, και ψαλμωδίες… Διαβάζω λοιπόν, ότι.. «Η Μητέρα του Χριστού τρεις ημέρες μετά την Κοίμηση και την Ταφή της από τους Μαθητές και τους πρώτους Αποστολικούς Πατέρες, “μετέστη” στους ουρανούς. Η “μετάσταση” της Θεοτόκου είναι ταυτόχρονα ανάσταση και ανάληψη. Δηλαδή, το νεκρό της σώμα συνδέθηκε πάλι με την ψυχή της και “ανελήφθη” από τον Υιό της στον ουρανό. Δεν ήταν δυνατόν αυτή που γέννησε τον νικητή του θανάτου να κατέχεται από τον θάνατο.»


Κυριακή, 17 Αυγούστου 2014 

Εκλεκτός σχολιαστής μας, είπε: «Αυτοί είναι οι "ορθόδοξοι" που πιστεύουν σε τέτοιες αποφάσεις και όχι σε όλα λέει η Γραφή, οι Αποστολικοί Πατέρες και ο ιερός Χρυσόστομος. Εμείς, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τους ακολουθήσουμε!»

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ἐὰν αὐτὸν θέλω μένειν ἕως ἔρχομαι, τί πρὸς σέ; σὺ ἀκολούθει μοι. ἐξῆλθεν οὖν ὁ λόγος οὗτος εἰς τοὺς ἀδελφοὺς ὅτι ὁ μαθητὴς ἐκεῖνος οὐκ ἀποθνήσκει· καὶ οὐκ εἶπεν αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς ὅτι οὐκ ἀποθνήσκει, ἀλλ᾿ ἐὰν αὐτὸν θέλω μένειν ἕως ἔρχομαι, τί πρὸς σέ;" ΔΕΝ ΕΙΠΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΟΤΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΗ ΑΛΛΑ, ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΠΕΤΡΟ: ΕΑΝ ΕΓΩ ΘΕΛΩ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ, ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ;

Ἀγαπητὲ κατηχητά, ἰστολόγε καὶ ἀναγνῶστα, ἀπολογητὰ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας κύριε Παναγιώτη Μιχαλόπουλε.

Ἂν καὶ κάπου στὸ ἱστολόγιό σας θὰ εἶναι καταχωρισμένο, εἶναι χρήσιμο νὰ ἐπαναληφθῇ ὅτι, εἰδικὰ γιὰ τὸ τέλος τοῦ Εὐαγγελιστοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ θεολόγου, ὑπάρχει ἀναφορά στὴν ἴδια τὴν Καινὴ Διαθήκη, ἡ ὁποία καταγράφει ὅτι ἐνῷ ἀκόμη ζοῦσε ὁ Ευαγγελιστὴς Ἰωάννης, οἱ παρανοήσαντες τοὺς λὀγους τοῦ Κυρίου, διέδιδαν ΤΟΝ ΜΥΘΟ ὅτι "ὁ Ἰωάννης δὲν θὰ πεθάνῃ". Συνεχιστές των εἶναι οἱ μεταγενέστεροι, ποὺ διαδίδουν εἴτε ὅτι δὲν πέθανε εἴτε ὅτι "μετέστη"! Στὸ Εὐαγγέλιό του, ὁ Ἰωάννης περιγράφει ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ τὶ εἶπε γιὰ ἐκεῖνον ὁ Κύριος (ὅτι θὰ ἀποθάνῃ), ποιοὺς μύθους διέδιδαν τότε εκ παρανοήσεως καὶ τὶ μᾶς διαβεβαιώνει ὁ ἴδιος γιὰ τὸ τέλος του (Ίωάν.21΄21-24).

Οἱ μῦθοι καὶ οἱ παραδόσεις ἀνθρώπων, εἴτε ἐκ παρανοήσεως εἴτε ἐκ πονηρίας, εἰσχωροῦν εὔκολα στὰ θρησκευτικά κλίματα ὥστε ἡ μοναδική ἀξιόπιστη πηγή γιὰ τὰ βιβλικά πρόσωπα εἶναι ἡ θεόπνευστη Βίβλος ἐνῷ τὶς ἐξωβιβλικές "παραδόσεις" δὲν εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ τὶς ἀποδεχόμαστε, καὶ μάλιστα ἄκριτα.

Χαίρετε, 'Επισκέπτης

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έτσι είναι!
Ευχαριστούμε θερμά, φίλτατε!