Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Πατέρα Φώτιε! Μήπως αντί να καταφεύγουμε σε πεθαμένους, θα ήταν πιο καλά να καταφεύγαμε στον μόνο ζώντα και αληθινό θεό, στον τριαδικό θεό; Είναι ο μόνος που είναι πανταχού παρών και έχουμε ελπίδα να μας ακούσει. «Η Ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον», αν έχετε ακουστά!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Fotios Chatziantoniou
2 ώρες πριν
Σέ ποιό άλλο να καταφύγουμε, αγαπητοί Αδελφοί; πού αλλού νά τρέξουμε για να σωθούμε από τά προβλήματα τής ζωής μας; Πού αλλού να βρούμε καταφύγιο; Εις την Παναγίαν μας μόνον. Εις Αυτήν ελπίζουμε και παίρνουμε θάρρος και καυχόμεθα και καταφεύγουμε. Ναί Αδελφοί μου.

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Πατέρα Φώτιε! Μήπως αντί να καταφεύγουμε σε πεθαμένους, θα ήταν πιο καλά να καταφεύγαμε στον μόνο ζώντα και αληθινό θεό, στον τριαδικό θεό; Είναι ο μόνος που είναι πανταχού παρών και έχουμε ελπίδα να μας ακούσει.
«Η Ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον», αν έχετε ακουστά!

Dimitra Plakida 
Θεοτοκε η ελπίς πάντων των Χριστιανών σκεπε φρουρεί φυλαττε τους ελπιζωντας εις σε
Panagiotis Michalopoulos 

Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΣ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΙΕΡΕΑΣ; 
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΣΩΖΕΙ, ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ; 
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΕΙΑ.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1947604402184601&set=a.1392762837668763.1073741830.100008051801845&type=3&theater

Fotios Chatziantoniou
(φωτο, απο χθες που γιόρταζε)
Σπούδασε στο Εθνικο & Καποδιστριακο Πανεπιστημιο Αθηνων
Πήγαινε στο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη
Τόπος καταγωγής: Αθήνα
https://www.facebook.com/fotios.Chatziantoniou

Δεν υπάρχουν σχόλια: