Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Ποια Ρουβίτσα της εκκλησίας, και ποιος θεούσος γκέι, θα αντιστεκόταν, και δεν θα έσπευδε με τα τέσσερα να πιστέψει σε μια τέτοια θρησκεία τύπου… Conchita Wurst; Με έναν τέτοιον Αρχηγό –όπως μοστράρεται στις αγιογραφίες; Σαν αμφί δηλαδή, σαν θηλυπρεπής –γυναικωτός, αλλά και αργιο-Φλώρος μαζί… Σαν Αρχηγός, με τα όλα του… Με τα μακριά του τα χρυσά μαλλιά και τις μπούκλες του, με το γενάκι του το φορμαρισμένο –του κομμωτηρίου, με το διακριτικό του το κωλοδάχτυλο, και με το φόρεμα του αυτό το τόσο φαντεζί… Ε;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Σελίδα Γεύση Αγάπης, κοινοποίησε...
13 Ιουλίου 
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Ποια Ρουβίτσα της εκκλησίας, και ποιος θεούσος γκέι, θα αντιστεκόταν, και δεν θα έσπευδε με τα τέσσερα να πιστέψει σε μια τέτοια θρησκεία τύπου... Conchita Wurst; 
Με έναν τέτοιον Αρχηγό –όπως μοστράρεται στις αγιογραφίες; Σαν αμφί δηλαδή, σαν θηλυπρεπής –γυναικωτός, αλλά και αργιο-Φλώρος μαζί… 
Σαν Αρχηγός, με τα όλα του… Με τα μακριά του τα χρυσά μαλλιά και τις μπούκλες του, με το γενάκι του το φορμαρισμένο –του κομμωτηρίου, με το διακριτικό του το κωλοδάχτυλο, και με το φόρεμα του αυτό το τόσο φαντεζί… 
Ε;
https://www.facebook.com/Geusi.agapis.by.dionisia/photos/a.628094753972236.1073741827.628090853972626/1378651445583226/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ...
ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΑΔΑ "Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ" 
Pepi Messini 
«Δεν είναι ούτε παραγωγικό ούτε σωστό να γελοιοποιούμε το πρόσωπο του Χριστού που για κάποιους είναι σεβαστό πρόσωπο.» 
Panagiotis Michalopoulos
Συμφωνώ! Ως πρόσωπο, ως ιστορία και διδασκαλία το πρόσωπο του Ιησού είναι και για μένα σεβαστό. Δεν μου είναι όμως σεβαστή η γελοιογραφία του, αυτή η τάχα αγιογραφία του και αυτήν γελοιοποιώ με τον τρόπο μου.
Pepi Messini 

«μην αναπαράγεις την παραπληροφόρηση που κάνουν τέτοια γελοία blogs» 
Panagiotis Michalopoulos
Εγώ απλά κοινοποίησα –έτσι για να γνωριστούμε, την πιο πρόσφατη ανάρτηση μου στο ιστολόγιο «χαίρετε», το προσωπικό μου ιστολόγιο (ένα από τα 23 που διαχειρίζομαι) με 23.000 αναρτήσεις, θρησκευτικού κυρίως περιεχομένου.
Pepi Messini 

«Η εικόνα που βλέπω είναι δυτικού τύπου επινόηση κάτι που δεν ισχύει για έναν άνθρωπο σημιτικής καταγωγής.»
Panagiotis Michalopoulos
Αυτό προσπαθώ να πω και εγώ. Εγώ που δεν είμαι δυτικός –παπικός ή προτεστάντης, για να παρουσιάζω τον Χριστό με τη φωτογραφία του βρετανού ηθοποιού Ρόμπερτ Πάουελ ή σαν κάποιου άλλου σουπερ-σταρ του Χόλυγουντ όπως συνηθίζουν αυτοί –οι δυτικοί, και αντιγράφουμε μαϊμουδίζοντας και εμείς. Εγώ είμαι ανατολικός, και ανήκω στην ορθόδοξη εκκλησια, και διαμαρτύρομαι με τον τρόπο αυτό, για να ταρακουνήσω κάπως τις μονίμως ευλογημένες –στα τέσσερα, Ρουβίτσες –με ράσα ή χωρίς ράσα της εκκλησίας μου!
Διαβάζω: 
Pepi Messini 
Αγαπητέ Panagiotis, συγνώμη αλλά όπως το ανάρτησες αυτό το έμεσμα δεν άφησες καθόλου περιθώρια να καταλάβω/ουμε αυτά που τώρα λες ή που θα ήθελες να πεις. Ούτε προσπάθησες να πεις τίποτα που να δίνει το στίγμα των "καλών σου προθέσεων" παρά έδωσες την εικόνα κάποιου που απαξιώνει την πίστη των άλλων με ειρωνικό τόνο και μάλιστα με τρόπο μη πειστικό.
Σχολιάζω:
 
Panagiotis Michalopoulos
Αγαπητή Πέπη…
Ήταν ένας τίτλος ανάρτησης, που για όσους με ξέρουν αυτά τα 15 χρόνια που σχολιάζω τα σχετικά με τη θρησκεία, δεν θα ήταν καθόλου παρεξηγήσιμος. Έχει άλλωστε χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά το μπλογκ μου, και είναι ανοιχτό σε όλα τα σχόλια των αναγνωστών μου, επώνυμα ή και ανώνυμα.
Εσείς, σήμερα μόλις με γνωρίσατε –και εγώ εσάς, και έτσι μας δόθηκε μια αφορμή για συζήτηση.
Αν προσέχατε δε καλύτερα, θα βλέπατε ότι δεν αναφέρομαι απαξιωτικά, ούτε σε ευσεβείς πιστούς, ούτε και σε σωστούς κληρικούς (λαϊκός -κληρικός άλλωστε, είμαι ΚΑΙ εγώ, ως Αναγνώστης και Κατηχητής), αλλά αναφέρθηκα σκωπτικά, σε θρησκευτικά παράσιτα, σε θρησκευτικές «Ρουβίτσες» και σε μαλακούς –γιουσουφάκια των παπάδων της εκκλησίας μας, για τους οποίους υπέθεσα ότι θα τους ταιριάζει γάντι μια τέτοια αγιογράφηση.

https://www.facebook.com/groups/471375083032104/permalink/808870369282572/ 
ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Antonios Forlidas 
Οταν εντεταλμένοι θεοταβερνιάρηδες τού ιερατείου ποτίζουν μέ χαλασμένο κρασί τούς πιστούς γιά νά τούς μεθύσουν γιά νά τούς κλέψουν τήν ψυχή τους καί τό πουγγί τους, ...
τότε όχι μόνον θά προσβάλεται ή Ορθοδοξία ...
αλλά θά συνεχίσουμε νά προσκυνάμε τά βρασμένα κάστανα τού Παίσιου καί τίς παντόφλες του.
https://www.facebook.com/groups/anemosanatropis/permalink/766699903532979/
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016 

Αίσχος! Ντροπή σας, να αγιογραφείτε έτσι –βλάσφημα, τον Χριστό… Με βαμμένα χείλια, με έκφραση θηλυπρεπή, με εμφάνιση μακρυμάλλη χίπη, και να ευλογεί σαν μητροπολίτης… με το κωλοδάχτυλο! Ουστ, ρε σεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: