Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Το facebook, που με προτροπή από τις παπαδο-πουτάνες («αναφορά» για παραβίαση των όρων της κοινότητας), μου διαγράφει ως άσεμνο άρθρο μου με βάπτιση παιδιού… Το facebook, που μου μπλοκάρει ένα λινκ (πέντε λεπτά μετά την δημοσίευση του), με άλλο άρθρο μου στο μπλογκ, σχετικό σχόλιο μου για ραδιοφωνική εκπομπή του σταθμού της λεγόμενης Εκκλησίας της Ελλάδος για το λεγόμενο άγιο φως, με την δικαιολογία ότι θεωρήθηκε προσβλητικό από άλλους χρήστες… Το facebook, φαίνεται πως δεν έχει την ίδια «ευαισθησία», και σε άλλες αναφορές… Αναφορές, για αισχρές βλασφημίες των θείων, και για σελίδες μελών του πορνών, που διαφημίζουν στο facebook, τις υπηρεσίες τους! Διότι απλά αυτές οι αναφορές, είναι μεμονωμένες και όχι μετά από οργανωμένη αντίδραση του παπαδαριού! Χα!

Από: Facebook
Προς: Panagiotis Michalopoulos
Σήμερα στις 2:55 π.μ.
Ο χρήστης Ιωαννης Χανιά σάς πρόσθεσε στη Δημόσια ομάδα
ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ο Panagiotis Michalopoulos έγραψε για την φωτο που κοινοποίησε -δημοσίευσε  στη
ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ, η χρήστης Adriana Diaz.
5 ώρες πριν
Ο Αλευράς αλευρ-ώνεται! Και ο Μουσικός; …Μου-σηκ-ώνεται;
https://www.facebook.com/groups/1818331735080726/permalink/1902384476675451/
 

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Η χρήστης Adriana Diaz, κοινοποίησε -δημοσίευσε  στη Δημόσια ομάδα ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ, φωτο και κείμενο...
10 ώρες πριν
add me  
 
ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Adriana Diaz posted links on Tumblr.
9 ώρες πριν
(Πρόστυχες -σκληρού πορνό φωτο, που παραπέμπουν σε σχετικές σελίδες σεξουαλικής ανωμαλίας.)

https://www.facebook.com/profile.php?id=100016762181338

Δεν υπάρχουν σχόλια: