Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Τι είναι λοιπόν αυτή η περίφημη «γειτονιά των αγγέλων»; Είναι «ένα όνειρο τρελό, όνειρο απατηλό», που λέει και το τραγούδι; Ένα «όνειρο θερινής νυκτός», που το βλέπεις αν είσαι τυχερός -που λέτε, και που το βιώνεις κιόλας αν είσαι και ξεσκέπαστος στον ποπό; Μια ουτοπία; Μα παραλλαγή του… «φούμα –φούμα στα βοτσαλάκια, αγίους έβλεπα και αγγελάκια»;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Θαλεια Χουντα 
(λυπημένη)
κοινοποίησε, 2 ώρες πριν:
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΉ ΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΛΥΠΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΦΕΡΩ ΚΑΝ ΤΗ ΛΕΞΗ ΜΑΜΑ. 

ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΘΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ 18 ΜΑΙΟΥ 2010 ΟΤΑΝ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ
ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ...ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΠΟΛΥ 
...ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 9 ΜΗΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ... ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ...
ΤΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΛΥ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΝΝΙΑΜΗΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΧΏΡΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ... 
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΛΗΓΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...ΜΙΑ ΠΛΗΓΗ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ....
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ; 
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ;
Θαλεια Χουντα 

ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ...
ΑΠΛΑ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΝ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΣΑΙ...
ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ..ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΑΙ...
Panagiotis Michalopoulos 

Τι είναι λοιπόν αυτή η περίφημη «γειτονιά των αγγέλων»; 
Είναι «ένα όνειρο τρελό, όνειρο απατηλό», που λέει και το τραγούδι; 
Ένα «όνειρο θερινής νυκτός», που το βλέπεις αν είσαι τυχερός -που λέτε, και που το βιώνεις κιόλας αν είσαι και ξεσκέπαστος στον ποπό; 
Μια ουτοπία; Μα παραλλαγή του… «φούμα –φούμα στα βοτσαλάκια, αγίους έβλεπα και αγγελάκια»;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2286040974954442&id=100006456842869

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Θαλεια Χουντα
(φωτο προφιλ)
Δουλεύει στην εταιρεία Gorga News
Πήγαινε στο American College of Greece - Pierce College

(Κοινωνιολογία - Δημοσιογραφία)
 Τόπος καταγωγής: Αθήνα
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006456842869

Δεν υπάρχουν σχόλια: