Τρίτη, 16 Μαΐου 2017

Δεν φοβούνται πια, καθόλου το θεό; Τέτοια ασέβεια; Ήρθε –που λέτε, το σκήνωμα της αγίας Ελένης στη Ελλάδα… Το μοναδικό και αυθεντικό σκήνωμα… Ολόκληρο δηλαδή, ατόφιο το σώμα της αγίας… Μέχρι και το αιδοίο της, διατηρεί ανέπαφες τις τρίχες του… Και έγινε λέει, μεγάλο στριμωξίδι και κανονικό πισω-κολλητό κατά την προσκύνηση, εδώ στο Αιγάλεω, κοντά στο Δρομοκαΐτειο; Τι λέτε Άγιε Μητροπολίτη Μεσόγαιας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαε Χατζηνικολάου; Έτσι είναι; Αν ναι, τότε αυτό θα είναι μια πολύ μεγάλη αμαρτία! Φοβούμαι δε, ότι γι αυτό, κάποιος Ερντογάν –πιο μεγαλόπρεπης από το σκήνωμα αυτό, θα είναι ο επόμενος επισκέπτης μας… Με ρομφαία εξολοθρευτή, ως Άγγελος τιμωρός αυτού του γελοίου κόσμου μας, με τις παπαδο-πουτάνες που μας κυβερνάνε!

ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ: 
«Όταν ο πιστός ταυτίζεται με μια εικόνα, αυτό είναι ειδωλολατρία. Και εμείς έχουμε την ευθύνη, διότι ενθαρρύνουμε την ειδωλολατρία όταν περιάγουμε τα λείψανα των αγίων για να γεμίσουμε τα παγκάρια της Εκκλησίας». (μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος)
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΠΕ:
Η πρώτη Αγία Σοφία του Μ.Κων/νου δεν είχε εικόνες (η αγ.Σοφία του Θεοδοσίου, που υπάρχει σήμερα είναι η τρίτη αγία Σοφία). Μέχρι τα χρόνια του Μ.Κων/νου, την εποχή του Θεοδοσίου και ιδίως των διαδόχων του (μετά το 395 μ.Χ.) δεν υπήρχε η αγιολατρεία με τη σημερινή έννοια, δεν υπήρχαν εικόνες αγίων ούτε λατρεία και θαύματα εικόνων, δεν υπήρχαν ούτε εορτές αγίων ούτε παρακλήσεις σε αγίους ούτε πανηγύρια προς τιμή αγίων, ούτε λατρεία στην Παναγία ή εικόνες της Παναγίας ή θαύματα εικόνων της Παναγίας. Και φυσικά ούτε εικόνες του Χριστού. Αρχικά οι χριστιανοί ως γιορτές είχαν μόνο το Πάσχα (Ανάσταση) και την κάθε Κυριακή και μετέπειτα γιόρταζαν και τα Χριστούγεννα, δεν είχαν άλλες γιορτές. Βέβαια τιμή στους μάρτυρες και η μνήμη τους, στους τάφους π.χ. στις κατακόμβες δικαίως υπήρχε, διότι θυσιάστηκαν για το Χριστό, αλλά δεν υπήρχε αγιολατρεία, δεν υπήρχε λειψανολατρεία. Δεν διαβάζουμε δηλ. στις πράξεις ότι οι χριστιανοί πήραν τα λείψανα του Πρώτου Μάρτυρα του Στεφάνου και τα προσκυνούσαν!
Όταν διαβάζουμε τα λόγια του μητροπολίτη Ιωαννίνων: "...Δυστυχώς, ο χριστιανισμός έχει φορτωθεί πάρα πολύ με ειδωλολατρισμό... Δυστυχώς, η ιστορία με τα κειμήλια είναι παλιά. Από τότε που η Εκκλησία έγινε θρησκεία..."
Aναρωτιόμαστε, από ποια εποχή κι έπειτα η εκκλησία έγινε "θρησκεία" και πότε φορτώθηκε με ειδωλολατρισμό ο χριστιανισμός, όπως λέγει ο μακαρίτης λόγιος μητροπολίτης;
Απάντηση: Από τα χρόνια μετά το 313 μ.Χ. που εκδόθηκε από τον Μ. Κων/νο το διάταγμα των Μεδιολάνων και ιδίως από τον Θεοδόσιο και τους διαδόχους του μετά το 395 μ.Χ. (ως την εποχή μας). Τότε, μαζικά προσήλθαν στο χριστιανισμό χιλιάδες ακατήχητοι πολυθεϊστές ειδωλολάτρες μόνο και μόνο για να έχουν τα προνόμια των χριστιανών, μη αποχωριζόμενοι όμως τα πολυθεϊστικά ειδωλολατρικά τερτίπια τους που τα κουβάλησαν και τα ενσωμάτωσαν, τα επέβαλαν στην εκκλησία.
Στις σελ. 198 κ.ε. του Α΄ τόμου του δίτομου έργου "Η Αυτοκρατορία της Κωνσταντινουπόλεως" γράφει ο ιστορικός κος Σαράντος Καργάκος: "...Ἑπειδή η κυρίαρχη Εκκλησία έπρεπε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της λαϊκής ψυχής, που είχε εθιστεί στην πολυ-λατρεία και για να μην εκπέσει σε ειδωλολατρεία, ο Θεοδόσιος προχώρησε σε ένα τολμηρό βήμα: την αγιολατρεία. Όλοι οι χώροι της Ρώμης που είχαν μαρτυρήσει οι αγωνιστές της πίστης ανακηρύχτηκαν προσκυνηματικοί τόποι και καθαγιάστηκαν. Τα λείψανα των μαρτύρων περιεδύθηκαν με ένα πέπλο ιερότητος και έγιναν αντικείμενο λατρείας. ήσαν μάλιστα δείγματα θείας προστασίας για κάθε πόλη που τα φιλοξενούσε. Και επειδή η νέα πρωτεύουσα (Κων/λη) δεν είχε τον πλούτο της Ρώμης σε λείψανα μαρτύρων, οι αυτοκράτορες φρόντισαν να την πλουτίσουν με αφθονία λειψάνων* όπως τα οστά του Αγίου Ανδρέα, του Αγίου Λουκά, του Αγίου Τιμοθέου αλλά και την τέφρα του προφήτη Σαμουήλ.  Έτσι η Κ/Πολη έλαβε, στη συνείδηση των κατοίκων της την ιερότητα των λειψάνων αυτών.**
Επί των διαδόχων του Θεοδοσίου αρχίζει επίσημα η λατρεία των τοπικών και ευρύτερου βεληνεκούς αγίων. Ακολούθως, η θαυματοποιϊα ενίσχυσε το πάθος για την απόκτηση ιερών λειψάνων. Η θαυματοποιϊα και οι ενοραματισμοί έγιναν συστατικό της χριστιανικής λατρείας με ό,τι αυτό (θετικό ή αρνητικό) συνεπάγεται..."
*Τα λείψανα ήταν ένα είδος "φυλακτού" για τις πόλεις και γι΄ αυτό επί αιώνες ήκμασε το "λειψανεμπόριο" που νόθευσε και νοθεύει την γνησιότητα της χριστιανικής πίστης.
** Πάντως ο πρώτος που κατανόησε τη σημασία των ιερών λειψάνων ήταν ο ιδρυτής της Κ/Πόλεως, ο Μ. Κωνσταντίνος, ο οποίος στο Ναό των Αγίων Αποστόλων άρχισε να συγκεντρώνει τα λείψανα των πρώτων μαθητών του Χριστού."
http://xairete.blogspot.gr/2015/05/blog-post_29.htmll


ΣΧΕΤΙΚΟ:
OLA SKATA 
http://xairete.blogspot.gr/2017/05/ola-skata.html

2 ΣΧΟΛΙΑ:
Μαργαρίτα Ιωαννίδου
Η ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑTI TO ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ !!!! ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥΣ Η ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ !!!!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Ναι πράγματι, η πίστη είναι κάτι το πολύ προσωπικό, αγαπητή Μαργαρίτα!
Και σαν ορθόδοξοι, δεν θέλουμε κάποιοι- αυτήν την πίστη μας, να μας την βγάζουν στο πεζοδρόμιο με περιφορές κάποιου οστού προερχόμενου μάλιστα από παπικό –αιρετικό ναό… Και να το περιφέρουν σαν λείψανο της αγίας Βαρβάρας τάχα, και με στρατιωτικές τιμές αρχηγού κράτους, σε μια φιέστα στην οποία είναι πρωταγωνιστής ένας δήθεν ορθόδοξος, ένας ψηφοθήρας ορθόδοξων, ο δεξιός στην αριστερή κυβέρνηση Τσίπρα, ο κ. Πάνος Καμμένος!
Όσοι λοιπόν βλέπουμε σε αυτό το πανηγύρι τσαντιριού, το αγκάλιασμα κράτους και επίσημης εκκλησίας, όσοι βλέπουμε την γελοιοποίηση της θρησκείας και του θρησκευτικού συναισθήματος, διαμαρτυρόμαστε έντονα!
Και η πίστη αγαπητή Μαργαρίτα, η αληθινή θρησκεία, δεν έχει καμιά σχέση με τους χρυσοστόλιστους δεσποτάδες, με τα αμφιβόλου προέλευσης και γνησιότητας οστά που ο φιλοπαπικός Ιερώνυμος μας φέρνει τακτικά… Δεν έχει να κάνει ούτε και με ιερές παντόφλες που μας φέρνουν να προσκυνήσουμε, και άλλα πολλά τέτοια!
Άντε, καληνύχτα Μαργαρίτα!
http://xairete.blogspot.gr/2015/05/blog-post_40.html

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Είναι γνωστόν, ότι σε 10 σημεία της Ελλάδος βρίσκονται λείψανα της αγίας Ελένης, εκ των οποίων 5 στο άγιον Όρος.
Μάλιστα, στη Ι.Μ. Γρηγορίου αγίου Όρους βρίσκεται η κάρα της αγίας.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Διαβάσαμε:
Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2017
Πληροφορίες αναφέρουν ότι Συνοδικοί Μητροπολίτες εμφανίστηκαν προβληματισμένοι και για τα όσα αναφέρονται στο (agiaeleni.gr) που έχει δημιουργηθεί ειδικά για το σκήνωμα που θα έλθει στην Αθήνα τον Μάιο, αλλά και για το αν πρόκειται για σκήνωμα τελικά.
Η Romfea.gr συνάντησε στο Συνοδικό Μέγαρο τον Επίσκοπο Φαναρίου, ο οποίος μας διευκρίνισε πως δεν τίθεται αμφιβολία περί αυτού, και ότι αυτά είναι τα μοναδικά ιερά λείψανα της Αγίας Ελένης, τα οποία έχουν υποστεί τη διαδικασία της κανονικής αναγνώρισης κατά το έτος 1929.
Επίσης ο Θεοφιλέστατος υπογράμμισε ότι πρόκειται για τμήμα της κάρας (ινιακό οστούν, βρεγματικό οστούν, οφθαλμικές κόγχες, ρινικά οστά, θραύσματα), και το μεγαλύτερο τμήμα του υπολοίπου σώματος, το οποίο για λόγους ασφαλείας είναι σε ειδική λάρνακα σε σχήμα σώματος ασφαλισμένο με βουλοκέρι.
Συνοδικός Μητροπολίτης πάντως σχολιάζοντας το γεγονός στην Romfea.gr, ανέφερε ότι «είναι άλλο να λέμε σκήνωμα και άλλο απλά τεμάχια ιερών λειψάνων, δεν πρέπει να παίζουμε με τέτοια πράγματα.»
Η σχετική ιστοσελίδα αναφέρει «ως τα μοναδικά ιερά λείψανα της Αγίας Ελένης τα οποία έχουν υποστεί τη διαδικασία της κανονικής αναγνώρισης κατά το έτος 1929 αυτά που φυλάσσονται στη Βενετία».
Δεν θέλουμε όμως να κουράσουμε τον αναγνώστη και πιστό Ορθόδοξο Χριστιανό παραθέτοντας διάφορες μελέτες που καταρρίπτουν ίσως τα ανωτέρω αναφερθέντα, καθώς άγια λείψανα της Ισαποστόλου λένε ότι έχουν οι Ρωμαιοκαθολικοί και στο Παρίσι, και στα Τρέβηρα της Γερμανίας και στη Ρώμη και στη Βενετία, όπου όπως διαβάζουμε η λειψανοθήκη της Αγίας είναι ενδεδυμένη με ένδυμα που φιλοτέχνησε και προσέφερε η Αποστολική Διακονία.
Οι ίδιοι οι Ρωμαιοκαθολικοί βρίσκονται σε απόλυτη σύγχυση για το πού βρίσκονται τα αυθεντικά λείψανα της Αγίας.
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους αναγνώστες μας ότι τεμάχιο λειψάνου της Αγίας Ελένης και πιο συγκεκριμένα μέρος του πέλματός της υπάρχει στη Ιερά Μονή Προυσού της Ευρυτανίας, ενώ άλλα τεμάχια βρίσκονται στη Μονή Μεγίστης Λαύρας του Αγίου Όρους, στη Μονή Υψηλού Λέσβου, στην Μονή του Κύκκου στην Κύπρο καθώς και στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου στην Νέα Ιωνία.
ΠΗΓΗ:
romfea. gr


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα… Ε, της αγίας Ελένης της Βενετίας, –ήθελα να πω… Είναι βυζαντινού ρυθμού, κεντητά, και προσφορά προς το παπικό Βατικανό, από την Αποστολική Διακονία (δίπλα στο Δρομοκαΐτειο) της ορθόδοξης εκκλησίας της Ελλάδος. Επίσης, και το κρεβάτι που την μεταφέρουν από τη Βενετία στο Αιγάλεω, είναι δική μας προσφορά κι αυτό, πανάκριβο, και έργο διάσημου Έλληνα ξυλόγλυπτη. (Σχετικό: Υπήρξαν κάποιες διαφωνίες για τη χθεσινή μας ανάρτηση, ως προς το ανέπαφο των τριχών ευαίσθητης περιοχής του σώματος του σκηνώματος… Ειδικά, πάνω στο αν πράγματι έχουν διατηρηθεί το ίδιο κατσαρές, μετά από τόσους αιώνες!)

1 σχόλιο:

stavroula είπε...

Απορω και εξισταμαι!...