Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Ο «φίλος» μου στο facebook, ο χρήστης κ. «Παναγιώτης Τοπαλίδης», πρώην αστυνομικός –συνοδός τότε του πρωθυπουργού Κωστάκη Καραμανλή (φωτο), δεν ήταν σήμερα το πρωί στην εκκλησία… Αλλά την ιδία ώρα, έκατσε και μου έγραψε ένα σχόλιο με το οποίο με ανάκρινε σε ποια… θρησκεία ανήκω, εγώ! Διάβασε μια χθεσινή «σαν σήμερα» ανάρτηση μου που αναδημοσιεύτηκε στη σελίδα μου στο facebook, και ώρα 9 το πρωί σήμερα, την ώρα της θ. λειτουργίας, με σχολίαζε! Ενώ στην «εισαγωγική κάρτα» μου, γράφω καθαρά: «χριστιανός ορθόδοξος». Τι δεν κατάλαβε;

Panagiotis Michalopoulos
29 Απριλίου 2016
Ορθόδοξα βαφτίσια, ρε πούστη… και γυναικεία σάρκα, σε δημόσια θέα! 

(Σχετικό, σε γάμο: Στο γαμήλιο γλέντι, φάτε και τον παπά… Βραστό –με μπόλικο πιλάφι, για να ριζώσει το ζευγάρι! Χα!)
http://xairete.blogspot.gr/2016/04/blog-post_78.html
 

Panagiotis Michalopoulos 
Σχετικό:
(Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2009)
Ο αρχιεπίσκοπος, λιβανίζει μια «Παναγία» ντυμένη με μια… κομπινεζόν!..
http://xairete.blogspot.gr/2009/09/blog-post_28.html

Διαβάζω, 

Σήμερα, Κυριακή των Μυροφόρων,... Σχόλιο, στα πιο πάνω:
παναγιωτης τοπαλιδης
30 Απριλίου στις 9:01 π.μ.
Μπορώ να σου κάνω μία ερώτηση...Παναγιώτη....???
Θα ήθελα να σε ρωτήσω σε ποια θρησκεία ανήκεις.
παρακολουθώ τόσο καιρό τα posts ,σου και είμαι μπερδεμένος
..Δεν είμαι προκαταλήμενος...Απλά ρωτάω...
Και θα υπερασπίζομαι το δικαίωμά σου και του καθενός να πιστεύει σε όποιο δόγμα θεωρεί ορθό...

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1077957772266901

Διαβάζω:

φωτο προφίλ
παναγιωτης τοπαλιδης
Δούλεψε στην ΕΛ.ΑΣ
Δούλεψε στην εταιρεία Foo
Σπούδασε στο tei thessalonikis
Πήγαινε στο 3ο Γενικό Λύκειο Κοζάνης
Τόπος διαμονής: Κοζάνη
Τόπος καταγωγής: Κοζάνη
https://www.facebook.com/evilionagro
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016 

Σημερινά σχόλια, σε μια -σαν σήμερα (23 Νοεμβρίου 2014) ανάρτηση μου -στο facebook, (κάποιος φίλος το ανακάλυψε, πριν λίγο και το σχολίασε), και που είχε σαν κύριο θέμα το εξοχικό του γ. Παΐσιου.


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Panagiotis Michalopoulos
Ο «φίλος» μου στο facebook, ο χρήστης κ. «Παναγιώτης Τοπαλίδης», πρώην αστυνομικός –συνοδός τότε του πρωθυπουργού Κωστάκη Καραμανλή (φωτο), δεν ήταν σήμερα το πρωί στην εκκλησία…
Αλλά την ιδία ώρα, έκατσε και μου έγραψε ένα σχόλιο με το οποίο με ανάκρινε σε ποια… θρησκεία ανήκω, εγώ!
Διάβασε μια χθεσινή «σαν σήμερα» ανάρτηση μου που αναδημοσιεύτηκε στη σελίδα μου στο facebook, και ώρα 9 το πρωί σήμερα, την ώρα της θ. λειτουργίας, με σχολίαζε! Ενώ στην «εισαγωγική κάρτα» μου, γράφω καθαρά: «χριστιανός ορθόδοξος». Τι δεν κατάλαβε;

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1400725743323434?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια: