Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Σήμερα –ξημερώματα, απάντησε σε ένα σχόλιο μου -σε ανάρτηση φίλου μου, η μαντάμ Κατερίνα Καραλη (φωτο), μια κυράτσα (όπως την κόβω) και ψευτο-θεούσα από την Ανάβυσσο!

Κατερινα Καραλη
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Athanasios Panopoylos κοινοποίησε τη δημοσίευση της Konstantina Koulouris Stamatopoulos.
15 ώρες πριν

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1887577814860457&set=a.1527157447569164.1073741830.100008247701506&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos 
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΩ; 
ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙΣ; ΜΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ;

Κατερινα Καραλη 
13 Μαρτίου στις 5:00 π.μ.
ΚΥΡΙΕ PANAGIOTI MICHALOPOULE.
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΝΧΩΡΕΣΗ.
ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΦΕΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
ΛΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΑΣ.
Panagiotis Michalopoulos 

Καλημέρα, και καλή εβδομάδα!
Δεν είμαι άθεος, αγαπητή Κατερίνα.

Είμαι χριστιανός ορθόδοξος, παλαίμαχος κατηχητής και ιεραπόστολος, και κληρικός αφού έχω χειροθετηθεί Αναγνώστης.
Νομίζω πως ξέρω πώς μιλάω, αλλά μάλλον εσείς δεν καταλαβαίνετε και πολλά από τα πράγματα της θρησκείας, και έτσι με παρεξηγείτε.
Ο φίλος μου ο Αθανάσιος λοιπόν, ανάρτησε ένα φαινομενικά καλό και άγιο εικονογραφημένο κείμενο. Ως ιεροκήρυκας, είχα την υποχρέωση να απαντήσω, έχοντας κάποιες παρατηρήσεις να κάνω -τόσο στο κείμενο όσο και στην εικόνα.
Και απαντώ σε αυτόν τον θεωρούμενο Χριστό! Που δεν είναι ο Χριστός, αλλά ένας μακρυμάλλης. Και ο Χριστός δεν ήταν μακρυμάλλης. Σε έναν που ευλογεί με το δάχτυλο σαν μητροπολίτης. Απαντώ δηλαδή σε έναν μητροπολίτη μασκαρεμένο αδέξια –βλάσφημα, σε Χριστό.
Μου λέει λοιπόν –αυτός ο καραγκιόζης, να πάω την Κυριακή στην εκκλησία, στο ναό, για να συγχωρεθώ. Εγώ αυτό δεν το κατάλαβα, και το έλεγξα -σαν ανόητο, με τον τρόπο μου τον χιουμοριστικό.
Εσύ Κατερίνα συγχωρείσαι την Κυριακή στην εκκλησία; Πες μου αν είναι, και πώς, μήπως και κάνω εγώ κάπου ένα λάθος, μήπως είμαι εγώ τελικά που παρεξήγησα.
Περιμένω και σε ευχαριστώ!

https://www.facebook.com/athanasios.panopoylos.7/posts/388255088224149
φωτο προφίλ
Κατερινα Καραλη
Τόπος διαμονής: Ανάβυσσος Αττικής
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008481150129
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Η Κατερινα Καραλη επίσης σχολίασε την κατάσταση του χρήστη Athanasios Panopoylos.
 Κατερινα Καραλη
13 Μαρτίου στις 5:03 π.μ.
ΑΜΗΝ ...ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ !!!!!
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΙΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ; 
Ο ΡΟΜΠΕΡΤ ΠΑΟΥΕΛ;
https://www.facebook.com/athanasios.panopoylos.7/posts/388255088224149

Δεν υπάρχουν σχόλια: