Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Και βέβαια, οι έννοιες… Άδης, κόλαση, παράδεισος και βασιλεία των ουρανών, δεν είναι σαλάτα ρώσικη, δεν είναι τα μπλεγμένα μαλλιά της τρελής! Έχουν μια ξεχωριστή σημασία, και δίνουν μια πλήρη εσχατολογική εικόνα όταν αναλυθούν και εξηγηθούν.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
George Anastasiades
3 Μαρτίου στις 9:47 μ.μ.
φρ.'17. "...εξηλθεν ευθυς, ητο δε νυξ..." Ιωαν.13:30.
ΔΙΠΛΟ ΣΚΟΤΑΔΙ...
...και μετα το ψωμιον, τοτε εισηλθεν εις εκεινον ο Σατανας, λαβων εκεινος το ψωμιον, εξηλθεν ευθυς, ητο δε νυξ, και απελθων εκρεμασθη. Ματθαιου 27:5. Ιωαννου 13:27,30.
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Γιατί ο Ιησους εδωσε το ψωμιον εις τον Ιουδαν; Τι σκοπό είχε αυτό;
George Anastasiades

η αγαπη, η χαρις και το ελεος του Θεου Κυριου Ιησου Χριστου δεν περιοριζεται, και δεν αποκλειει κανενα ανθρωπο, αλλα προσφερεται δωρεαν σε ολους... αν και ηξερε ο Ιησους, οπως και τον λεγει ο,τι καμνεις, καμε ταχυτερον... μαλλον το εκανε για να τον δωσει μια ακομη ευκαιρια μετανοιας και πιστις... ο κακουργος επανω στο σταυρο ακουσε την συγχωρηση που εδωσε ο Χριστος, πηρε την ευκαιρια... και εισηλθε στον αιωνιο Παραδεισο... [...]
Panagiotis Michalopoulos

1. Σας ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά κάτι άλλο εννοούσα με «το σκοπό» που είχε η κίνηση αυτή του Ιησού. Έδωσε το ψωμιον εις τον Ιουδαν (βουτηγμένο στο κρασί νομίζω) και είπε ότι «αυτός θα με προδώσει»; Κάτι σαν στιγματισμό;
2. Επίσης στο πιο πάνω σχόλιο λέτε για «αιώνιο παράδεισο», στον οποίον εισήλθε ο ληστής. Ήθελα πάνω σε αυτό να ρωτήσω για έναν άλλον σχετικό όρο, για την «βασιλεία των ουρανών» στην οποίαν θα εισέρθουν οι σωσμένοι –αναστημένοι σωματικά, Εκείνη την Ημέρα.
Η ερώτηση: Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα δυο; Μήπως τότε καταργείται και ο Άδης και ο «αιώνιος» παράδεισος;
Ευχαριστώ!
George Anastasiades

"...επλησιασε η βασιλεια του Θεου..." Ευαγγελιο Μαρκου 1:14,15. "βασιλεια των ουρανων" η βασιλεια των ουρανων, η βασιλεια του Θεου, ο ουρανος και ο παραδεισος στην Κ.Δ. αναφερονται γυρω στις στις 450 φορες. 
Η αρχη ειναι στην Π.Δ. Εν αρχη εποιησεν ο Θεος του ουρανον... Γενεση 1:1. [...]
Panagiotis Michalopoulos 
Και βέβαια, οι έννοιες… Άδης, κόλαση, παράδεισος και βασιλεία των ουρανών, δεν είναι σαλάτα ρώσικη, δεν είναι τα μπλεγμένα μαλλιά της τρελής! Έχουν μια ξεχωριστή σημασία, και δίνουν μια πλήρη εσχατολογική εικόνα όταν αναλυθούν και εξηγηθούν.
Στο Αναστάσιμο απολυτίκιο, ακούμε:
«Οτε κατήλθες προς τον θάνατον, η ζωή η αθάνατος, τότε τον Άδη ενέκρωσας, τη αστραπή της θεότητος• ότε δε και τους τεθνεώτας εκ των καταχθονίων ανέστησας, πάσαι αι Δυνάμεις των επουρανίων εκραύγαζον• Ζωοδότα Χριστέ, ο Θεός ημών, δόξα σοι.»
Και υποθέτουμε ότι δεν τον νέκρωσε ακόμα τελείως τον Άδη, αφού αυτός ακόμα δέχεται ψυχές πεθαμένων!
Στο άλλο αναστάσιμο απολυτίκιο ακούμε: 

«Εσκύλευται ο θάνατος, ηγέρθη Χριστός ο Θεός»! 
Δηλαδή ο θάνατος αφοπλίστηκε, ξεγυμνώθηκε αφού χάνει πια νεκρούς, χάνει ψυχές… Αυτές των σωσμένων που τώρα πια πάνε κατευθείαν στον παράδεισο, που άνοιξε ξανά, σε νέα μορφή, για ψυχές μόνο!
Στο άλλο αναστάσιμο απολυτίκιο ακούμε: 

«Κατέλυσας τώ Σταυρώ σου τον θάνατον• ηνέωξας τώ ληστή τον παράδεισον»!
Και υποθέτουμε ότι δεν ανέστησε ακόμα τους «τεθνεώτας εκ των καταχθονίων», αφού δεν έγινε ακόμα η ανάσταση των νεκρών! Εκτός και αν θεωρήσουμε σαν πρώτη ανάσταση, το άνοιγμα αυτό του παραδείσου και την εισαγωγή πιστών σε αυτόν.
Στο άλλο αναστάσιμο απολυτίκιο ακούμε ότι...

«και θάνατον υπομείναι, και εγείραι τους τεθνεώτας, εν τη ενδόξω Αναστάσει αυτού»! 
Δεν τους ανάστησε σωματικά, αλλά τους έσωσε πνευματικά, τους «σήκωσε» και τους πήρε από κάτω από τον Άδη και τους έβαλε ψηλά, στον παράδεισο, μαζί με τον ληστή, μαζί και με τον φτωχό Λάζαρο της σχετικής παραβολής!
Στο άλλο αναστάσιμο απολυτίκιο ακούμε ότι...

«εκ κοιλίας Άδου ερρύσατο ημάς»!
Και τότε… Εκείνη την ημέρα, οι αναστημένοι θα κριθούν τελειωτικά (και σφραγίδα να πούμε), δηλαδή όσοι περίμεναν στον Άδη θα πάνε στην κόλαση, και όσοι περίμεναν στον παράδεισο θα πάνε στην βασιλεία των ουρανών.
https://www.facebook.com/ganastasiades2/posts/1495876900444843

George Anastasiades
Τόπος διαμονής: Βανκούβερ
Παντρεμένος
https://www.facebook.com/ganastasiades2
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
George Anastasiades
αγαπητε μου με τις γνωσεις που κατεχω, με τη χαρη του Κυριου, σε απαντησα μεσα απο την Αγια Γραφη. Τα απολυτικια που αναφερεις δεν ξερω τι ειναι και ουτε με ενδιαφερει να μαθω. Προτιμω να πιστευω τον αγιο, αληθινο, αιωνιο λογο του Θεου, και να εμπιστευομε μονο Σ' Αυτον. Σου συνηστω να κανεις το ιδιο για να εισαι σιγουρος οτι αυτα που πιστευεις βασιζονται οχι σε ανθρωπινες ιδεες, αλλα στον μονο αληθινο λογο του Κυριου. Γιατι αραγε ρωτας, οταν ξερεις τις απαντησεις; ο Θεος να σε ευλογει με τον αγιο Λογο Του. Αμην. Ιωαννου 1:1-14. 3:1-16,36. 5:24. 6:47. 14:6. Με αγαπη εν Κυριω. γσα.
Panagiotis Michalopoulos 

Κάνετε λάθος, φίλτατε!
Δεν σας ρώτησα τίποτα, ξέροντας τις απαντήσεις. Σας ρώτησα για το ψωμί, για να μάθω τη γνώμη σας, αν πιστεύετε ότι με αυτό στιγματίστηκε ο Ιούδας και παρακινήθηκε να προδώσει! Μου απαντήσατε για άλλα εσείς, βάζοντας στη συζήτηση και τον όρο «αιώνιος παράδεισος».
Αυτό, μου προκάλεσε νέες απορίες, και σας ρώτησα σχετικά. Μου απαντήσατε με ένα μάτσο από χωρία της αγίας, γραφής, γνωστά μεν αλλά μάτσο, σαν ρώσικη σαλάτα. Έτσι, συνέχισα εγώ, με τους ύμνους μου, νομίζοντας ότι είστε ορθόδοξος. Με ύμνους όχι με μπουζούκια. Με ύμνους θεολογικούς που είναι μέσα στο θέμα μας. Λυπάμαι που σας ενόχλησα που είμαι ορθόδοξος και ξέρω να ξεχωρίζω τις έννοιες των όσων περιγράφει η Βίβλος και δεν χρησιμοποιώ τους διάφορους σχετικούς όρους αλόγιστα, για εντυπωσιασμό, σαν σαβούρα, έτσι για να κρατήσω τη μαούνα της συζήτησης στην επιφάνεια.
Καληνύχτα στον Καναδά! Καλό ξημέρωμα σε εμάς!

https://www.facebook.com/ganastasiades2/posts/1495876900444843

Δεν υπάρχουν σχόλια: