Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Σήμερα, εορτή της γυναίκας, γιορτάζει και η κυρά Μαρία, η γυναίκα του παπα- Ξενοφώντα… Που ο ίδιος της εύχεται, αποκαλώντας την… «Πρεσβυτέρα»! Διότι ο ίδιος έχει τον δεύτερο βαθμό ιεροσύνης, αυτόν του Πρεσβύτερου. Ερώτηση: Αν είχε τον πρώτο βαθμό, θα την έλεγε… Διακόνισσα; (Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης, ως Επίσκοπος, είχε σύζυγο τη Θεοσεβία. Σύμφωνα με τα προηγούμενα, αυτή θα έπρεπε να λεγόταν… Επισκοπίνα;)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Pateras Xenofontas Zarkadas
3 ώρες πριν
Καλημέρα ,καλή Σαρακοστή, και χρονια πολλά σε όλες τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ του κόσμου, μικρές μεγάλες,παντρεμένες ανύπαντρες, μητέρες,αδερφές, φίλες...
Χρονια πολλά στην γυναίκα μου Μαρία,την αγαπημένη μου πρεσβυτέρα που πορευόμαστε μαζί πανω απο τρείς όμορφες δεκαετίες...

Στην κόρη μου, την μάνα μου την αδερφούλα μου.
https://www.facebook.com/paterasxenofontas/posts/686869958151183

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Pateras Xenofontas Zarkadas
πρεσβύτερος - Ιερεας
Σπούδασε στο τει λαρισας
Πήγαινε στο 18ο ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Τόπος διαμονής: Αργοστόλι
Τόπος καταγωγής: Αθήνα
Pateras Xenofontas Zarkadas με Κατερίνα Ζαρκάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: