Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Μα τι λες τώρα αγαπητέ φίλε ηλεκτρολόγε; Πιστεύω σε σένα, σαν χρήσιμο άνθρωπο για κάποια ηλεκτρολογικά προβλήματα στο σπίτι μου, και θα χαρώ αν μπορείς να τα αναλάβεις. Αλλά δεν πιστεύω σε εσένα ΚΑΙ σαν ιεροκήρυκα του facebook, και έχω τους λόγους μου.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ - Αυτοαπασχολούμενος
Τόπος διαμονής: Κερατσίνι
Παντρεμένος
Τόπος καταγωγής: Sigri, Lesvos, Greece
https://www.facebook.com/stefanos.piraiwtis
Διαβάζω:
Ο χρήστης ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ, ενημέρωσε την εικόνα του προφίλ του.
15 ώρες πριν
Καλημέρα.

Ο Ταξιαρχης μας μας τυλίγει με την αγάπη του.......
 

Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos 

ΜΕ ΘΕΜΑ:
«Αρχάγγελος Μιχαήλ –Ταξιάρχης –Μανταμάδος Λέσβου.»
92 αναρτήσεις στο ιστολόγιο μου το «χαίρετε». ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/TAXIARXHS-MANTAMADOS
(12 ώρες πριν)

ΜΗΝΥΜΑ
Από ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ
3/2 7:13 μ.μ. (inbox)
Το να μην πιστεύετε είναι δικαίωμα σας....

όπως και δικό μου δικαίωμα να πιστεύω....
παρακαλώ τα ειρωνευτικα σχολια κρατήστε τα για τον εαυτό σας.
ευχαριστώ
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ:
Μα τι λες τώρα αγαπητέ φίλε ηλεκτρολόγε; Πιστεύω σε σένα, σαν χρήσιμο άνθρωπο για κάποια ηλεκτρολογικά προβλήματα στο σπίτι μου, και θα χαρώ αν μπορείς να τα αναλάβεις. Αλλά δεν πιστεύω σε εσένα ΚΑΙ σαν ιεροκήρυκα του facebook, και έχω τους λόγους μου.
Και πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν πιστεύω στο Χριστό, ότι ειρωνεύομαι την χριστιανική πίστη;
1. Δεν μιλάς με έναν άσχετο, αλλά με έναν που έχει βαθειά γνώση όλων των θρησκευτικών θεμάτων.
2. Μιλάς, με έναν παλαίμαχο –αναγνωρισμένο -επιτυχημένο Κατηχητή, πτυχιούχο –αριστούχο της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, με πολυποίκιλη δράση από το 1965, μέχρι και το 1985!
2. Μιλάς με ένα πολυ-τιμημένο μέλος της Εκκλησίας, και για πολλές δεκαετίες ανώτερο στέλεχος εκκλησιαστικών κατασκηνώσεων για παιδιά και νέους (π.χ. αγίου Νεκταρίου Αίγινας) ως επιφορτισμένος με την ψυχαγωγία και το θείο κήρυγμα,
ενώ η κατασκήνωση είχε Αρχιμανδρίτη διοικητή, και θεολόγο Αρχηγό! Βραβευμένο δημόσια, από τον τότε μητροπολίτη Ύδρας κλπ.
3. Μιλάς τέλος, και με έναν κληρικό της ορθόδοξης Εκκλησίας, αφού φέρω –από τα νιάτα μου (είμαι 72 ετών, τώρα) ακόμα, και, την ειδική ιεροσύνη, ως Χειροθετημένος Αναγνώστης, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό, από τον Άγιο Επίσκοπο Φλωρίνης π. Αυγουστίνο!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2199779090246778&set=a.1612392355652124.1073741835.100006441252490&type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΟ:

Φωτο, στο άλμπουμ του χρήστη Στέφανου Λαζάρου.
https://www.facebook.com/stefanos.piraiwtis/photos_of?lst=100001580668005%3A100006441252490%3A1486154939
NEO ΜΗΝΥΜΑ
Από ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ

4/2 7:12 μ.μ. (inbox)
Συγνώμη αν έκανα λάθος....
Καλημέρα σας
Θα ήταν χαρά μου να σας γνωρίσω όχι μόνο για τα ηλεκτρολογικης προβλήματα που έχετε αλλά και σαν πνευματικό συνάνθρωπο

Δεν υπάρχουν σχόλια: